AnonymBruker Skrevet 20. februar 2016 #1 Skrevet 20. februar 2016 Sitter her en lørdagskveld og funderer på livet da. Og så har jeg reflektert litt over min egen, vel, "flørteevne". Den er ganske rusten. Eller, kanskje den ikke er formet helt ennå. Det går mye i varme smil og øyekontakt, og jeg prøver å vie mitt "offer" litt ekstra oppmerksomhet. For eksempel vise at jeg lytter til det han sier. MEN, jeg innser jo at det er altfor vagt til å være flørting. Dessuten så går det vel et skille mellom Flørting og direkte Sjekking? Uansett, så hadde det vært artig å se hva dere KGere gjør når dere flørter, hvilke tips og triks dere har, og generelt lese litt forskjellige tilnærminger til det store forskningsfeltet "flørting" egentlig er! Jeg kan se for meg at det finnes like mange ulike måter å gjøre det på som det er mennesker på jord, og at det ikke finnes noen fasit! Og jeg tror heller ikke at noen måter er bedre eller verre enn andre - så lenge de fungerer til det formålet hjernen bak ønsker. Når det er sagt; håper på artige, varierte (eller kanskje ikke?) svar. Ha en fin kveld! Hilsen meg som er anonym fordi jeg ikke vil være "hun-som-ikke-kan-flørte" Anonymkode: e1404...e31
Miklo Velka Skrevet 21. februar 2016 #3 Skrevet 21. februar 2016 Det eneste jeg har lært så langt er at det ikke finnes noen fasit, og at man bare må prøve seg frem. Det er i alle fall det mine venner har som svar når jeg sier at jeg trenger å lære. Hilsen "han-som-ikke-kan-flørte".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå