Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Blomsterert
Skrevet

Han er bipolar. Hardt 'angrepet ". I dag besøkte jeg ham,og alt mot meg var hat. Fader,så vondt! Jeg er den eneste i familien som har kontakt med ham,de andre er kalde,statusmennesker. Jeg har vært den ene nære i alle år.

Nå er han manisk og hater meg. Jeg har meldt ham til BV fordi barna hans ble skadet,, Jeg har kontakt med tantebarn og moren.

Som eneste pårørende er det er lite helvete, jeg må bare få det ut. Ingen i familien ellers bryr seg. De er statusmennesker. Broren min forstår hvorfor jeg varslet BV. Jeg er ærlig med ham,Men nå er han så nede!

Er livredd han vil prøve å ta livet sitt. Han har prøvd før.

Jeg pleier å nå 8mnd til ham,Men ikke i kveld. Han var full og bare hatfull. Fsen,dette er hardt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:klem: All ære til deg for at du støtter broren din. Det kan ikke være lett, spesielt ikke når resten av familien har tatt avstand. Synes det er tøft av deg at du varslet BV. Vet ikke helt hva jeg skal si, for jeg har aldri vært i en slik situasjon. 

• Liker 1
Skrevet

Huff, dette høres knalltøft ut, for dere begge. Håper det roer seg etterhvert. :klem:

Så bra at du tok affære og fikk ungene ut av dette, ingen skal behøve å vokse opp under slike forhold, du har vist deg som en super tante! Trist at ingen andre i familien bryr seg, ufattelig at det går an, men for noen er fasade det viktigste i hele verden, og skal tro om de tror de får den med i graven?

Godt å høre at broren din forstår deg i sine gode perioder, men skjønner at det er tøft i de dårlige. 

• Liker 1
Gjest Blomsterert
Skrevet
10 timer siden, Rosaboble15 skrev:

:klem: All ære til deg for at du støtter broren din. Det kan ikke være lett, spesielt ikke når resten av familien har tatt avstand. Synes det er tøft av deg at du varslet BV. Vet ikke helt hva jeg skal si, for jeg har aldri vært i en slik situasjon. 

Takk. Ja,jeg er jo utrolig glad i ham. Men ikke lett når han blir så vanskelig. Selv om jeg jo forstår også at han blir bitter på meg. Det går over da,det bruker det: -) måtte bare få det ut ett sted i går: -) er ikke noe jeg vil i virkeligheten. Nei,det er ikke lett å si noe alltid når en ikke opplever lignende selv,men veldig hyggelig at du skrev det du gjorde da! :-)

Gjest Blomsterert
Skrevet (endret)
11 timer siden, Frida skrev:

Huff, dette høres knalltøft ut, for dere begge. Håper det roer seg etterhvert. :klem:

Så bra at du tok affære og fikk ungene ut av dette, ingen skal behøve å vokse opp under slike forhold, du har vist deg som en super tante! Trist at ingen andre i familien bryr seg, ufattelig at det går an, men for noen er fasade det viktigste i hele verden, og skal tro om de tror de får den med i graven?

Godt å høre at broren din forstår deg i sine gode perioder, men skjønner at det er tøft i de dårlige. 

Takk! Skulle inderlig ønske at han sluttet å ruse seg! Han er både snill og ikke minst smart i gode perioder. Lærer egentlig veldig mye av ham,og han har kunnskaper om så mye: -) men rus ødelegger ham helt. Barna kunne bare ikke være der,og jeg hadde store samvittighetsfanger før jeg gjorde noe. De har det ihvertfall veldig bra hos moren,og hun er et enestående menneske: -)

SamvittighetsKVALER,uff: -)

Endret av Blomsterert

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...