AnonymBruker Skrevet 20. februar 2016 #1 Skrevet 20. februar 2016 Jeg er kvinne, og har aldri møtt en mann, som er så kåt som meg. Og jeg har vært i mange forhold. Er 40 år nå, så har jo rukket det. Og føler nesten jo eldre jeg blir, jo kåtere blir jeg. Og jeg er så kåt, at vil ikke kjæresten en dag, så blir jeg ekstremt frustrert. Jeg ville helst hatt sex flere ganger om dagen. I starten av alle forhold, så knuller man jo som kaniner. Mannen er så fornøyd med å ha fått en dame, med minst like stor sexlyst som han, men så går tiden, og jeg er like kåt, men det er ikke mannen. Og jeg føler jo selv det blir et problem. For jeg prøver meg, blir avist flere ganger, noen menn takler jo heller ikke at kjæresten har større behov enn de. Så de får mindre lyst, min lyst blir ikke mindre. Men jeg prøver meg mindre, jo flere ganger jeg blir avvist. Anonymkode: d3399...14e
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2016 #2 Skrevet 20. februar 2016 Sex hver dag? Er det så uvanlig da? Trodde alle menn ville det, men at kvinner etter hvert bare vil ha 1-2 ganger i måneden. Anonymkode: 727c8...016
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2016 #3 Skrevet 20. februar 2016 Ohhh tenk og fått sex en gong te dagen😍. Det hadde gjort seg gitt. Er mann bare så det er sagt. Anonymkode: b7f5a...88f
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2016 #4 Skrevet 21. februar 2016 Nå skrev jeg sex flere ganger om dagen, og ikke bare en gang. Og etter vi har vært sammen 1 år, så har jeg ikke vært borti en eneste mann som vil ha det daglig. Vil gjerne høre fra menn her og, om hvor stor sexlyst har dere 1-2 år ut i forholdet? Anonymkode: d3399...14e
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2016 #5 Skrevet 21. februar 2016 Kunne tenkt meg sex jaffal en gong til dagen.. Er over snitte kosesjuk, må altid friste å ta litt i samboeren min enter det er på magen,puppe, lår, rumpe elr andre plasser. Får bare sex en sjelden gang så dette sliter på forholde si min sexlyst å himmelhøy. Anonymkode: b7f5a...88f
pompdelux Skrevet 21. februar 2016 #6 Skrevet 21. februar 2016 Jeg kunne nok glatt hatt sex ett par ganger om dagen, har i gjennomsnitt sex 1 gg pr dag nå, men når vi ikke er sammen hver dag så er det jo hver gang vi treffes.. flere ganger etter hverandre går ikke, men med litt tid i mellom så funker det fint! Han har gudskjelov lyst nok til daglig iallefall 1
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2016 #7 Skrevet 21. februar 2016 Menn som sier at de kunen hatt sex så ofte har nok aldri vært sammen med en dame med høy sexlyst. For dette er noe alle menn tror er himmelen, helt til de får en slik dame, og opplever at hun vil mest. Dermed vil forbausende mange menn miste lysten fullstendig, fordi de føler at de kommer til kort. Triste greier egentlig. Anonymkode: c2b5a...346 3
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2016 #8 Skrevet 21. februar 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Menn som sier at de kunen hatt sex så ofte har nok aldri vært sammen med en dame med høy sexlyst. For dette er noe alle menn tror er himmelen, helt til de får en slik dame, og opplever at hun vil mest. Dermed vil forbausende mange menn miste lysten fullstendig, fordi de føler at de kommer til kort. Triste greier egentlig. Anonymkode: c2b5a...346 Ja, det her blir jo en stor del av problemet. Så er nok og problemet at jo flere dager det går, så blir jeg frustrert, og lettere sur. Er jo ikke bra for forholdet det heller. Og jeg kommer på 5 min, så er ikke vanskelig å tilfredsstille meg heller. Selv om jeg helst skulle hatt sex mye lenger. Men 5 min er mye bedre enn ingenting. Anonymkode: d3399...14e
Mabuse Skrevet 21. februar 2016 #10 Skrevet 21. februar 2016 Den 20. februar 2016 at 22.14, AnonymBruker skrev: Jeg er kvinne, og har aldri møtt en mann, som er så kåt som meg. Og jeg har vært i mange forhold. Er 40 år nå, så har jo rukket det. Og føler nesten jo eldre jeg blir, jo kåtere blir jeg. Og jeg er så kåt, at vil ikke kjæresten en dag, så blir jeg ekstremt frustrert. Jeg ville helst hatt sex flere ganger om dagen. I starten av alle forhold, så knuller man jo som kaniner. Mannen er så fornøyd med å ha fått en dame, med minst like stor sexlyst som han, men så går tiden, og jeg er like kåt, men det er ikke mannen. Og jeg føler jo selv det blir et problem. For jeg prøver meg, blir avist flere ganger, noen menn takler jo heller ikke at kjæresten har større behov enn de. Så de får mindre lyst, min lyst blir ikke mindre. Men jeg prøver meg mindre, jo flere ganger jeg blir avvist. Anonymkode: d3399...14e Vet ikke om du er unormalt kåt, men de kvinnene jeg har hatt seksuelle forhold til har som regel hatt lyst på mye sex, ofte mer enn meg. Jeg kan klare sex hver dag i kortere perioder, men ikke i vanlig hektisk hverdag. Nå har jeg en elskerinne som jeg treffer kanskje 1 gang per uke. Da vil hun ha sex i timevis, og det holder i noen dager for meg! Et spm til deg: krever du at det skal gå for mannen hver gang dere har sex, eller er det greit om han fingrer eller slikker deg? Eller bare knuller litt uten at det går for han. Jeg opplever at jeg tappes for seksuell energi om jeg skal ha utløsning hver dag eller flere ganger om dagen. Et pluss med deg er at du får orgasme lett. Så da ville det ikke vært noe ork å tilfredsstille deg daglig, hvis du ikke må kuk som spruter hver gang da.
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2016 #11 Skrevet 21. februar 2016 Er som deg TS, og kvinne og 40 nå, men alltid vært sånn. Og ja, opplever også at menn synes det er kjempestas i starten, men så kan det bli innmari frustrerende i lengden. Opplever at menn gjerne er store i kjeften, og drømmer om å være med ei som er kåt og lett å tenne, men føler seg utilstrekkelig i lengden. Kommer lett også. Har nå vært heldig å funnet en mann som synes det er gøy å tilfredsstille meg utenom at det nødvendigvis må være et samleie, som nyter å få meg til å komme, selv om han ikke nødvendligvis har lyst på sex selv. Kjenner meg kjempeheldig men har vært noen fryktelig frustrerende år..... Anonymkode: c3582...9ac
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2016 #12 Skrevet 21. februar 2016 Aner ikke hvor normalt/unormalt det er - men om du følger med litt her inne, så dukker det rett som det er opp tråder fra frustrerte kvinner. Og kvinner som føler det dobbelt stigma, fordi "alle" vet jo at det er menn som er alltid kåte, mens kvinner må lokkes til sex... Anonymkode: c3582...9ac
Gjest Servicetekniker Skrevet 22. februar 2016 #13 Skrevet 22. februar 2016 Kåt 24/7 jeg. Kunne bodd i sex kollektiv og hatt sex hele tiden
Thefrost Skrevet 22. februar 2016 #14 Skrevet 22. februar 2016 7 minutter siden, Servicetekniker skrev: Kåt 24/7 jeg. Kunne bodd i sex kollektiv og hatt sex hele tiden Me 2 :-D 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2016 #15 Skrevet 22. februar 2016 Den 20.2.2016 at 22.14, AnonymBruker skrev: Jeg er kvinne, og har aldri møtt en mann, som er så kåt som meg. Og jeg har vært i mange forhold. Er 40 år nå, så har jo rukket det. Og føler nesten jo eldre jeg blir, jo kåtere blir jeg. Og jeg er så kåt, at vil ikke kjæresten en dag, så blir jeg ekstremt frustrert. Jeg ville helst hatt sex flere ganger om dagen. I starten av alle forhold, så knuller man jo som kaniner. Mannen er så fornøyd med å ha fått en dame, med minst like stor sexlyst som han, men så går tiden, og jeg er like kåt, men det er ikke mannen. Og jeg føler jo selv det blir et problem. For jeg prøver meg, blir avist flere ganger, noen menn takler jo heller ikke at kjæresten har større behov enn de. Så de får mindre lyst, min lyst blir ikke mindre. Men jeg prøver meg mindre, jo flere ganger jeg blir avvist. Anonymkode: d3399...14e Du kan få overta min litt, han sliter meg ut . Min erfaring er at menn ALLTID vil mer enn meg, de vil helst 2-3 ganger døgnet Anonymkode: 98ac1...e8a 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2016 #16 Skrevet 22. februar 2016 18 timer siden, Mabuse skrev: Vet ikke om du er unormalt kåt, men de kvinnene jeg har hatt seksuelle forhold til har som regel hatt lyst på mye sex, ofte mer enn meg. Jeg kan klare sex hver dag i kortere perioder, men ikke i vanlig hektisk hverdag. Nå har jeg en elskerinne som jeg treffer kanskje 1 gang per uke. Da vil hun ha sex i timevis, og det holder i noen dager for meg! Et spm til deg: krever du at det skal gå for mannen hver gang dere har sex, eller er det greit om han fingrer eller slikker deg? Eller bare knuller litt uten at det går for han. Jeg opplever at jeg tappes for seksuell energi om jeg skal ha utløsning hver dag eller flere ganger om dagen. Et pluss med deg er at du får orgasme lett. Så da ville det ikke vært noe ork å tilfredsstille deg daglig, hvis du ikke må kuk som spruter hver gang da. Bruker du lang tid på å sprute du da=? De fleste menn kan jo ha kjappiser, så skjønner ikke hvorfor du blir så sliten? Anonymkode: 98ac1...e8a 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2016 #17 Skrevet 22. februar 2016 18 timer siden, Mabuse skrev: Vet ikke om du er unormalt kåt, men de kvinnene jeg har hatt seksuelle forhold til har som regel hatt lyst på mye sex, ofte mer enn meg. Jeg kan klare sex hver dag i kortere perioder, men ikke i vanlig hektisk hverdag. Nå har jeg en elskerinne som jeg treffer kanskje 1 gang per uke. Da vil hun ha sex i timevis, og det holder i noen dager for meg! Et spm til deg: krever du at det skal gå for mannen hver gang dere har sex, eller er det greit om han fingrer eller slikker deg? Eller bare knuller litt uten at det går for han. Jeg opplever at jeg tappes for seksuell energi om jeg skal ha utløsning hver dag eller flere ganger om dagen. Et pluss med deg er at du får orgasme lett. Så da ville det ikke vært noe ork å tilfredsstille deg daglig, hvis du ikke må kuk som spruter hver gang da. Krever ikke at det skal gå for mannen. Og er han ikke i form, så kan jeg og godta at han bare tar på meg i 5 min, til det går for meg. Men de vil jo ikke det heller. Er de ikke kåte, så vil de ikke ha noe sex overhodet. Og jeg blir vel litt skuffet, siden det er 5 min med lett berøring av klitoris, så går det for meg. Er jo ikke så hard jobbing. Men det er vel ofte sånn at man ikke har likt sex behov i et forhold. Kanskje jeg må bli flinkere til å ordne meg selv, de dagene jeg ikke får noe. Anonymkode: d3399...14e
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2016 #18 Skrevet 22. februar 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Krever ikke at det skal gå for mannen. Og er han ikke i form, så kan jeg og godta at han bare tar på meg i 5 min, til det går for meg. Men de vil jo ikke det heller. Er de ikke kåte, så vil de ikke ha noe sex overhodet. Og jeg blir vel litt skuffet, siden det er 5 min med lett berøring av klitoris, så går det for meg. Er jo ikke så hard jobbing. Men det er vel ofte sånn at man ikke har likt sex behov i et forhold. Kanskje jeg må bli flinkere til å ordne meg selv, de dagene jeg ikke får noe. Anonymkode: d3399...14e Menn liker å jobbe litt for å få sex, da er det faktisk bedre at de tar initiativet. Ligger vel litt i jaktinstinktet deres. Noen liker at jenta tar initiativ og sånn, men dette kan over tid virke mot sin hensikt, om det skjer ofte. Da blir det mas og gutten går lei. La han ta initiativ så får du bare tilfredstille deg selv om du blir kåt. Anonymkode: 98ac1...e8a 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå