AnonymBruker Skrevet 20. februar 2016 #1 Skrevet 20. februar 2016 Hei, jeg tenkte å lage en sekk til min niese til konfirmasjondagen. Jeg tenkte at den kunne innholde råd om fremtiden eks råd om hva man skal gjøre når man får kjærlighetsorg, eller andre ting man kan få bruk for. Et album med de største øyeblikkene. Noe som har andre eksempeler om hva jeg kan ligge oppi den sekken? På forhånd tusen takk. Anonymkode: 87cab...ae4
Julie 😊 Skrevet 20. februar 2016 #3 Skrevet 20. februar 2016 Den skal leveres i forbindelse med en tale.
Frida Skrevet 20. februar 2016 #4 Skrevet 20. februar 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hei, jeg tenkte å lage en sekk til min niese til konfirmasjondagen. Jeg tenkte at den kunne innholde råd om fremtiden eks råd om hva man skal gjøre når man får kjærlighetsorg, eller andre ting man kan få bruk for. Et album med de største øyeblikkene. Noe som har andre eksempeler om hva jeg kan ligge oppi den sekken? På forhånd tusen takk. Anonymkode: 87cab...ae4 Veldig fin gave synes jeg. Hva med noe i forbindelse med interesser/fritidssysler hun har?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå