Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 36 år og selvsagt ikke gammel, men merker allikevel at det er noen ting jeg har lagt bak meg i livet, og tenker annerledes om. Ting jeg hadde gjort før, er ikke aktuelt lenger, og omvendt. 

Eksempel på ting jeg føler meg for "gammel" for:

• Lide for moten. F.eks. i går så prøvde jeg noen helt utrolig lekre sko, som dessverre satt litt ukomfortabelt på foten. Endte med å ikke kjøpe dem. Da jeg var 26 hadde jeg sikkert kjøpt de uansett og tålt gnagsårene for å se fantastisk ut på fest, mens nå har jeg ikke ork til sånt. Ble de kjedelige komfortable favorittskoene mine igjen gitt :P
  • Gå på byen flere dager etter hverandre. Gjorde også dette for 10 år siden, men nå er det stopp etter én kveld. Blir mye mer fyllesyk enn før, og mer grinete av lite søvn!
  • Utelukke menn med barn fra før. Er for tiden singel, og dater litt. For noen år siden var menn med barn uaktuelle, men innser at når man er 36 så kan man ikke tenke sånn lenger. Attraktive menn på 35+ har jo ofte barn. 
  • Ha ONS med "hvemsomhelst". I 20-årene hoppet jeg i seng med mye ymse, men nå skal det mye til for at jeg gidder. Liker best å våkne i min egen ryddige leilighet, i fred og ro. Orker ikke våkne med hodepine og fylleånde i en fremmed ungkarsleilighet.
  • Gå slaskete kledd i offentligheten. Greit nok at 20-åringer går i ketchupflekket joggebukse på butikken, men det er veldig ustilig på en 36-åring..

Hva har dere lagt bak dere og føler dere for "gamle" for? Nevn gjerne også alderen din :)

Anonymkode: 329b4...8c4

• Liker 11
Videoannonse
Annonse
Gjest Faerunpedia
Skrevet

37 år

Sjelden jeg fester til langt ut på morgenkvisten, er ikke verdt det.

Ons, gir meg ingenting

Gidder ikke fryse vettet av meg lenger for å se kul ut.

Skrevet

Er 27. Har alltid følt meg for gammel for det meste folk på min alder gjør. 

• Liker 5
Skrevet

Det med å ha ons med "hvem som helst"... er bare ikke så om å gjøre lenger.

For gammel for språkreiser, backpacking og sånne ting. Og gå med blomsterkrans i håret på festival... Er 29

Anonymkode: 832a2...712

• Liker 1
Skrevet

38 aldri hatt og kommer aldri til å ha ons. Det er vemmelig å dele kroppsvæsker med en person en aldri skal se igjen. Æsj. Forstår ikke hva det gir folk.

Anonymkode: be631...762

• Liker 9
Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

w

Endret av Nasse Nøff ❤
Skrevet

23 år.

Reise ut på byen og ligge sørpe dritings i grøfta. Er gått lei av det rett og slett, og føler meg litt for gammel til det.

Anonymkode: 21435...a49

Skrevet

Tjah disse tingene som lide for moten, festing, ONS osv har jeg aldri bedrevet. Det er bare ikke meg.  Vet ikke helt hva jeg har blitt for gammel til egentlig?

Føler meg ikke gammel og det meste jeg ønsker og gjøre er ganske likt det jeg ønsket for både 10 og 20 år siden, men med litt variasjoner over temaene selvsagt. Jeg har jo utviklet meg som menneske på disse årene. 

Har vel blitt for gammel til å akseptere "dritt" fra andre, og da spesielt de som skal være mennesker som står meg nære (venner f.eks.). Heldigvis har jeg ingen sånne rundt meg nå.

• Liker 6
Skrevet

38 år gammel og føler at jeg er for gammel til å lære min jevnaldrende samboer bordskikk og oppdragelse. 

Anonymkode: b06dc...a17

• Liker 17
Gjest cheshirecat
Skrevet

Tidlig 30årene. For gammel til: å bry meg. 

Gjest Belle âme
Skrevet

16 år:

For gammal til å like småbarnsprogram som Drømmehagen(?), Simlene(?) og Teletubbies.

For gammal til å være flau for å delta i barnslige leiker(f.eks stolleiken.) 

Å gå amok over boybands og artister.

Bruke ketsjup på alt

Skrevet

Jeg er 19. Føler meg for gammel til mitt største drømmeønske i livet: Og bli verdens beste håndballspiller. Håndball er fortsatt min største lidenskap. Spilte i 6 år fra jeg var 10-16. Men har hatt pause i over 3 år nå, og familie mener det er umulig for meg å bli proff nå.. :icon_frown:

Anonymkode: 2ca5d...59a

Skrevet

Tidlig i tjue-årene, og føler meg allerede for gammel for rosa-bloggerne og lignende tullball!!

Anonymkode: 7e80c...c69

• Liker 1
Skrevet

Goth-stil. Hadde det sent i tenårene og tidlig i tjueårene. Jeg ser fortsatt kule klær i den stilen men holder meg unna. Fins det et tristere syn enn en altfor gammal gother med svart hår, svart sminke, svart viktoriansk blondebluse og skjørt eller genser med hodeskaller, lakkbukse og en liten flosshatt med slør? :fnise: Er 35

Anonymkode: 32798...9de

• Liker 13
Skrevet

For gammel til å være i ballerommet på Ikea, fordi de har aldersgrense der.... :(

Skrevet
1 minutt siden, Timber skrev:

For gammel til å være i ballerommet på Ikea, fordi de har aldersgrense der.... :(

Der fikk jeg noen fine bilder i hodet :hoho:

• Liker 12
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Der fikk jeg noen fine bilder i hodet :hoho:

Haha, det er du ikke alene om! :skratte: 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...