AnonymBruker Skrevet 20. februar 2016 #1 Skrevet 20. februar 2016 Hvor mange av trådene på KG tror dere er ekte? Tenker noen kategorier har mer seriøst tråder, som kropp og helse. Kategorier som samliv og familie tipper jeg har 60% oppdiktede tråder. Mange tråder begynner med en litt merkelig problemstilling der det er veldig tydelig hvem som har "rett" også er der alltid er spørsmål på slutten "hva ville dere gjort". Noe som gjør at det alltid er noen som svarer, også bygger det på seg. Veldig formulaisk Anonymkode: d5b5b...319
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2016 #3 Skrevet 21. februar 2016 ca 50-70 % Mvh optimist Anonymkode: bc680...6cb
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2016 #4 Skrevet 21. februar 2016 På kropp og helse er jo 70% hypokondere, det er jo en sykdom det også forsåvidt men med noe overdrivelse i symptomer. Anonymkode: b55f4...1f8
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2016 #5 Skrevet 21. februar 2016 Spørsmåletnblir hva sannhet er, egentlig? Hvem kjenner sannheten? På kropp og helse er det mange som ernusikre på helsespørsmål. De trådene som har innledende forklaring med, la oss kalle henne Anne, og så kommer lange utbroderinger, før neste person kommer opp med la oss kalle henne Lise.... eller jeg har en venninde, og min venninde...er trådinnhold en lett ser på skrivefeil, d - i venninde at er samme case og samme persons skrivestil og en problemstilling til å tvile på om en ikke leser i søvne og ikke har lagt bort sin tekstanalyse fra vgs. Mye er tull og fjaw, noe er seriøst, usikre personer som trenger hjelp, utblåsninger osv. Anonymkode: f071a...cac 1
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2016 #7 Skrevet 21. februar 2016 Jeg har alltid trodd at de fleste trådene er ekte, og at de fleste tulleteåder blir enklere og enklere å plukke ut. Jeg har startet mange tråder her inne, og de har alle vært ekte. Blir likevel overrasket over svar man får, hvor man skal være utrolig forsiktig med hvordan man ordlegger seg for ikke å bli angrepet. Hvor mange prosent er vanskelig å si, men om mange oppriktige tråder er oppdiktet, må jeg innrømme at jeg mister litt tillit til å ville bidra med råd eller gode ord... Anonymkode: 6698b...ba8 1
Frida Skrevet 21. februar 2016 #9 Skrevet 21. februar 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg har alltid trodd at de fleste trådene er ekte, og at de fleste tulleteåder blir enklere og enklere å plukke ut. Jeg har startet mange tråder her inne, og de har alle vært ekte. Blir likevel overrasket over svar man får, hvor man skal være utrolig forsiktig med hvordan man ordlegger seg for ikke å bli angrepet. Hvor mange prosent er vanskelig å si, men om mange oppriktige tråder er oppdiktet, må jeg innrømme at jeg mister litt tillit til å ville bidra med råd eller gode ord... Anonymkode: 6698b...ba8 Det er sant at hvordan man ordlegger seg er veldig viktig her inne. Mange skyter løs uten forbehold, tror kanskje de får ut litt aggresjon på den måten. Håper du ikke slutter å bidra pga. mange tulletråder, om du svarer seriøst i en tulletråd så hjelper du på en måte da også, slike tråder blir vel ofte opprettet for å få oppmerksomhet som vedkommende sårt trenger. Så dermed gjør vi en god gjerning ved å svare, eller mater vi bare trollene som aldri blir mette?
Djungelvrål Skrevet 21. februar 2016 #10 Skrevet 21. februar 2016 Jeg har vært på KG i årevis og har laget ÈN tulletråd. Men den var så tullete at det var meningen man skulle skjønne det...ble mer en parodi. Hva er poenget med å trolle, hva får dere som gjør det hele tiden ut av det? Er dere lystløgnere...blir dere tilfredstilt, kjeder dere dere veldig, har dere et "fattig liv", lever dere i en fanasiverden?? Er det vanskelig for dere å forholde dere til den virkelige verden?
Miklo Velka Skrevet 21. februar 2016 #11 Skrevet 21. februar 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvor mange av trådene på KG tror dere er ekte? Anonymkode: d5b5b...319 Jeg tror alle trådene på KG er ekte. Innholdet derimot ... 3
Frida Skrevet 21. februar 2016 #12 Skrevet 21. februar 2016 Et øyeblikk siden, Miklo Velka skrev: Jeg tror alle trådene på KG er ekte. Innholdet derimot ... Godt poeng!
Cordelia Skrevet 21. februar 2016 #14 Skrevet 21. februar 2016 Ja, si det du. Det kan man saktens fundere på iblant. Uten alltid å bli så mye klokere.
Smookiekins Skrevet 21. februar 2016 #15 Skrevet 21. februar 2016 Godt spørsmål.. Jeg velger å tro at de fleste er ekte. Men mye trolling i mange av svarene merker jeg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå