Billa Skrevet 4. mars 2002 #1 Del Skrevet 4. mars 2002 Jeg trenger så sårt teksten til " Mitt hjerte er ditt", og lurer derfor på om noen av dere har den..... Har søkt og søkt på nettet men kan dessverre ikke finne den. Håper noen kan hjelpe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
totr Skrevet 4. mars 2002 #2 Del Skrevet 4. mars 2002 Slik går den: Innlegget er slettet. Det er ikke tillatt å legge ut tekster - moderator Den er SÅÅ fin - vi skal ha den i vielsen vår. Jeg er nesten helt sikker på at jeg husker den rett, men jeg skal sjekke når jeg kommer hjem. Lykke til! _________________ 26. mars 20021212[ Dette Innlegg er endret av: HMSP den 2002-03-04 16:02 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Junibrud Skrevet 4. mars 2002 #3 Del Skrevet 4. mars 2002 Hvem er det som har skrevet denne? Det var en nydelig tekst, lurer veldig på melodien....12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
totr Skrevet 4. mars 2002 #4 Del Skrevet 4. mars 2002 Det var jo leit at jeg ikke kunne legge ut teksten - men den finnes f.eks. i Halvdan Sivertsens sangbok. Den norske teksten er skrevet av Alf Prøysen, men det er en svenske som jeg ikke husker navnet på som har skrevet orginalen. Hvis du mailer meg Billa, så skal jeg sende teksten til deg! (adressen finner du i profilen min)12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. mars 2002 #5 Del Skrevet 4. mars 2002 May Britt Andersen har med denne sangen på plata der hun synger Prøysen-tekster. Der kan du jo i allefall finne teksten ! Trine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå