Gå til innhold

German herb sliming tea. Noen som har prøvd den?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser inne på ebaygruppa på facebook at tollen tar den viss de finner den. Men hva er det i den teen som er ulovlig å innføre til Norge? 

Og hvorfor er det ulovlig å kjøpe den på ebay? Jeg kjøpte nemlig en pakke på Scan Asian Shop i går.. 

Noen som har prøvd den? Jeg håper på å bli kvitt litt vann i kroppen av den. Har ingen tro på at jeg skal miste fett, bare så det er sagt☺ 

Anonymkode: 69be6...efa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sannsynligvis et vanndrivende middel som egentlig burde vært solgt med resept. Hvorfor vil du bli kvitt vann i kroppen?

Skrevet

Ingredienser: Large flower 65% Hawthorne 8% Chamomile 4% Radish 3% Carmelia 3% Steering bean 3% Morning-glory 4%

Denne teen selges jo faktisk i Norge også(trenger ikke resept eller noe), så syntes det er rart at tollen skulle ta den. Det er vel bare å spørre dem og sende ingrediensliste. 

Skrevet

Har også kjøpt den på ebay nylig. Får jeg bot hvis de tar den i tollen? :/

Skrevet

Dersom du prøver å innføre et produkt som er eller inneholder ulovlige midler og dette blir stoppet i tollen vil du mest sansynlig få en bot. Det er ditt ansvar å sjekke om dette er et lovlig middel før du prøver å importere dette. 

Dette er en av grunnene til at det ikke er anbefalt å bestille slike produkter på nett fra utlandet.

Anonymkode: cf23d...262

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dersom du prøver å innføre et produkt som er eller inneholder ulovlige midler og dette blir stoppet i tollen vil du mest sansynlig få en bot. Det er ditt ansvar å sjekke om dette er et lovlig middel før du prøver å importere dette. 

Dette er en av grunnene til at det ikke er anbefalt å bestille slike produkter på nett fra utlandet.

Anonymkode: cf23d...262

Men den selges jo i norge?

Skrevet
14 timer siden, Flynn skrev:

Har også kjøpt den på ebay nylig. Får jeg bot hvis de tar den i tollen? :/

Nei, de som har fått den stoppet har ikke fått bot.

Skrevet
14 timer siden, Mann 42 skrev:

Sannsynligvis et vanndrivende middel som egentlig burde vært solgt med resept. Hvorfor vil du bli kvitt vann i kroppen?

Fordi jeg samler så innmari med vann i kroppen når jeg spiser "vanlig". Går helt bra når jeg spiser lavkarbo, men det har jeg ikke råd til nå..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...