AnonymBruker Skrevet 20. februar 2016 #1 Skrevet 20. februar 2016 Ser inne på ebaygruppa på facebook at tollen tar den viss de finner den. Men hva er det i den teen som er ulovlig å innføre til Norge? Og hvorfor er det ulovlig å kjøpe den på ebay? Jeg kjøpte nemlig en pakke på Scan Asian Shop i går.. Noen som har prøvd den? Jeg håper på å bli kvitt litt vann i kroppen av den. Har ingen tro på at jeg skal miste fett, bare så det er sagt☺ Anonymkode: 69be6...efa
Mann 42 Skrevet 21. februar 2016 #2 Skrevet 21. februar 2016 Sannsynligvis et vanndrivende middel som egentlig burde vært solgt med resept. Hvorfor vil du bli kvitt vann i kroppen?
urenluren Skrevet 21. februar 2016 #3 Skrevet 21. februar 2016 Ingredienser: Large flower 65% Hawthorne 8% Chamomile 4% Radish 3% Carmelia 3% Steering bean 3% Morning-glory 4% Denne teen selges jo faktisk i Norge også(trenger ikke resept eller noe), så syntes det er rart at tollen skulle ta den. Det er vel bare å spørre dem og sende ingrediensliste.
Flynn Skrevet 21. februar 2016 #4 Skrevet 21. februar 2016 Har også kjøpt den på ebay nylig. Får jeg bot hvis de tar den i tollen? :/
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2016 #5 Skrevet 22. februar 2016 Dersom du prøver å innføre et produkt som er eller inneholder ulovlige midler og dette blir stoppet i tollen vil du mest sansynlig få en bot. Det er ditt ansvar å sjekke om dette er et lovlig middel før du prøver å importere dette. Dette er en av grunnene til at det ikke er anbefalt å bestille slike produkter på nett fra utlandet. Anonymkode: cf23d...262 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2016 #6 Skrevet 22. februar 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Dersom du prøver å innføre et produkt som er eller inneholder ulovlige midler og dette blir stoppet i tollen vil du mest sansynlig få en bot. Det er ditt ansvar å sjekke om dette er et lovlig middel før du prøver å importere dette. Dette er en av grunnene til at det ikke er anbefalt å bestille slike produkter på nett fra utlandet. Anonymkode: cf23d...262 Men den selges jo i norge? Anonymkode: 69be6...efa
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2016 #7 Skrevet 22. februar 2016 14 timer siden, Flynn skrev: Har også kjøpt den på ebay nylig. Får jeg bot hvis de tar den i tollen? :/ Nei, de som har fått den stoppet har ikke fått bot. Anonymkode: 69be6...efa
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2016 #8 Skrevet 22. februar 2016 14 timer siden, Mann 42 skrev: Sannsynligvis et vanndrivende middel som egentlig burde vært solgt med resept. Hvorfor vil du bli kvitt vann i kroppen? Fordi jeg samler så innmari med vann i kroppen når jeg spiser "vanlig". Går helt bra når jeg spiser lavkarbo, men det har jeg ikke råd til nå.. Anonymkode: 69be6...efa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå