AnonymBruker Skrevet 20. februar 2016 #1 Del Skrevet 20. februar 2016 Noen som har nyere Toyota avensis? Type etter 2012? Fornøyd? Evt hvorfor ikke? Vurderer å prøvekjøre avensis 2015-modell. Bytter da ut passaten fra 2003... Men samtidig er jeg redd toyota ikke er det det en gang var, type sent 80-tidlig 90-tall? Da de gikk og gikk og gikk og gikk... Vurderer diesel-bil, ikke bensin-bil. Anonymkode: 5852e...262 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2016 #2 Del Skrevet 20. februar 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Noen som har nyere Toyota avensis? Type etter 2012? Fornøyd? Evt hvorfor ikke? Vurderer å prøvekjøre avensis 2015-modell. Bytter da ut passaten fra 2003... Men samtidig er jeg redd toyota ikke er det det en gang var, type sent 80-tidlig 90-tall? Da de gikk og gikk og gikk og gikk... Vurderer diesel-bil, ikke bensin-bil. Anonymkode: 5852e...262 Dette er en bil jeg uten tvil anbefaler. Det er den beste bilen jeg har hatt. Det er ikke uten grunn av det kryr av dem på veiene. Anonymkode: 3e585...ef1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
icom Skrevet 20. februar 2016 #3 Del Skrevet 20. februar 2016 En Avensis 2015 av nyeste generasjon av vel minimum 300 000kr Hadde ikke vært redd for å kikket på andre merker i tilfelle du ønsker en litt mer spennende bil med økt komfort og design da du får med nybilgaranti. Føler ellers at kvaliteten på biler er jevnt over er bra.. Mange gamle "rykter" som henger igjen dessverre, som gjør at mange holder seg unna diverse merker. Avensisen kommer vel til å holde seg bra i pris, men såpass ny at blir mye tap uansett.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
icom Skrevet 20. februar 2016 #4 Del Skrevet 20. februar 2016 ville vurdert noe slikt kanskje http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=65187279 http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=70798333 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjompen Skrevet 21. februar 2016 #5 Del Skrevet 21. februar 2016 God bil, grei å kjøre, vanlig Toyota-kvalitet. Men, som andre skriver, den er kjedelig. I tillegg husker jeg den som relativt trang, klassestørrelsen tatt i betraktning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aule Skrevet 21. februar 2016 #6 Del Skrevet 21. februar 2016 Avensis er fryktelig kjedelig. Hadde heller sett på Mondeo eller Passat i samme prisklasse. Generelt er Toyota sine modeller for folk som ikke bryr seg om hva de kjører, og Avensis er selv i siste oppgraderte utgave ikke på høyde med de europeiske konkurrentene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2016 #7 Del Skrevet 21. februar 2016 Den Saturday, February 20, 2016 at 18.36, AnonymBruker skrev: Noen som har nyere Toyota avensis? Type etter 2012? Fornøyd? Evt hvorfor ikke? Vurderer å prøvekjøre avensis 2015-modell. Bytter da ut passaten fra 2003... Men samtidig er jeg redd toyota ikke er det det en gang var, type sent 80-tidlig 90-tall? Da de gikk og gikk og gikk og gikk... Vurderer diesel-bil, ikke bensin-bil. Anonymkode: 5852e...262 Har kjørt et slikt "sløk". Den desidert siste bilen jeg bilen jeg vil ha i garasjen, igjen. Anonymkode: dbd91...c0d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2016 #8 Del Skrevet 22. februar 2016 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Har kjørt et slikt "sløk". Den desidert siste bilen jeg bilen jeg vil ha i garasjen, igjen. Anonymkode: dbd91...c0d Jeg vet vi er på internett, men kom gjerne med ARGUMENTER for f*. Verdiløst å pøse ut meninger. Anonymkode: d5ff7...845 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2016 #9 Del Skrevet 25. februar 2016 Vi er kjempefornøyde med vår! Og vi er vel egentlig en utprega Volkswagen-familie Går bra, bruker lite disel, godt nok med plass til tre barn og bagasje (selv om det merkes nå som to av barna er tenåringer!). Er jo som sagt litt "kjedelig" og har ikke særlig fancy utstyr, men det er en god, komfortabel og driftsikker familiebil. Vår er dog en 2009-modell, aner ikke hvordan det står til med ekstrautstyret i nyere. Anonymkode: 85019...a4d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå