Gjest Aye Skrevet 20. februar 2016 #1 Skrevet 20. februar 2016 De som har silikon blir sure når jeg sier flertallet liker naturlige pupper. De vil jo bli likt av flest mulig eller hva? Synes de bør ta en spørreundersøkelse om hva menn (og kvinner?) liker best. Silikon/falske eller naturlige/ekte? Noen vil si silikonpupper, men flertallet vil si naturlige. Det er ikke til å unngå. Helt normalt at flertallet liker det ekte. Vi mennesker er tross alt lagt for å tenne på den ekte kroppen til det motsatte kjønn. Dette er sårt for de med silikon tydeligvis for de nekter for det. (Sånn går det når dere har så dårlig selvbilde at dere må fikse på dere selv for å bli fornøyd. Kan ikke være moro) Det er de nye falske puppene hennes som er "deilige" i følge de selv. Altså det viktigste er vel at typen deres liker de selv om de er falske? La nå andre få mene at de ikke liker silikon pupper (hvorfor er det moro å lage arr på seg selv med vilje?) og at det er jævlig turn off. Ekte pupper er og forbli superdeilige. Det vil flertallet av verdens befolkning mene uansett om dere liker det eller ikke.
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2016 #2 Skrevet 20. februar 2016 Beklager, men de færreste er nok enige i deg og mener at du burde slutte å spy ut eder og galle om andre folk. Anonymkode: 5e580...b56 11
Gjest pellepirat Skrevet 20. februar 2016 #3 Skrevet 20. februar 2016 Det var veldig bastante holdninger? Det kan jo være mange forskjellige grunner for å ta silikon? Enkelte damer som faktisk så godt som ikke har pupper ønsker kvinnelige former, el. hva med de som har måtte operere bort et el begge bryst? Hvis det er en god grunn for det så tror jeg de fleste ikke har noe i mot silikonpupper.
Gjest Aye Skrevet 20. februar 2016 #4 Skrevet 20. februar 2016 (endret) 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Beklager, men de færreste er nok enige i deg og mener at du burde slutte å spy ut eder og galle om andre folk. Anonymkode: 5e580...b56 Beklager hvis dette såret deg, men ta deg en spørreundersøkelse du så får du se hva slags pupper flertallet liker. Er det så vanskelig å forstå at det er naturlig å like det naturlige først og fremst? Endret 20. februar 2016 av Aye
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2016 #5 Skrevet 20. februar 2016 Jeg bryr meg ikke noe særlig om pupper. Er først og fremst fitta og rumpehullet som interesserer meg når det gjelder en kvinnes utseende. Anonymkode: 854a1...2ac
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2016 #6 Skrevet 20. februar 2016 Nå gjør vi ikke dette for å please deg heller. Du kan like hva du vil, men jenter må få velge selv hva de vil gjøre med kroppen sin. Hva har du med dette å gjøre egentlig? Anonymkode: 16528...788 7
Gjest Aye Skrevet 20. februar 2016 #7 Skrevet 20. februar 2016 1 minutt siden, pellepirat skrev: Det var veldig bastante holdninger? Det kan jo være mange forskjellige grunner for å ta silikon? Enkelte damer som faktisk så godt som ikke har pupper ønsker kvinnelige former, el. hva med de som har måtte operere bort et el begge bryst? Hvis det er en god grunn for det så tror jeg de fleste ikke har noe i mot silikonpupper. Jeg har aldri sagt at de fleste har noe i mot silikonpupper. Jeg snakker om hva som er naturlig å like først og fremst. De ekte formene.
PhilosopherSe7en Skrevet 20. februar 2016 #8 Skrevet 20. februar 2016 Naturlige eller silikon kommer jo helt an på hvordan både de naturlige og de med silikon ser ut. Noen har ikke fine pupper, og da vil jo silikon kunne gjøre at de ser bedre ut. Andre har nydelige pupper og vil med silikon ødelegge. Alt er jo opp til personlige preferanser, og til syvende og sist er det personen som tar/ikke tar silikon sin mening som betyr noe. 5
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2016 #9 Skrevet 20. februar 2016 2 minutter siden, Aye skrev: Beklager hvis dette såret deg, men ta deg en spørreundersøkelse du så får du se hva slags pupper flertallet liker. Er det så vanskelig å forstå at det er naturlig å like det naturlige først og fremst? Flertallet liker nok damen og ikke puppene, så er det den andre delen som liker å se på puppene og da driter i hva som er i dem, så er det den delen som liker å ta på de og ikke kan kjenne forskjell på silikon og ikke med en liten mengde riktig utført, så flertallet liker nok med silikon, de bare vet ikke at det er silikon i dem. Tviler på at det sårer meg særlig siden jeg er mann og liker begge deler like bra, er bare lei av at du og de 4-5 forskjellige brukerkontoene dine skal forsure så mange tråder med tull som dette, det finnes allerede massevis av tråder om silikonpupper, post i en av de. Anonymkode: 5e580...b56 5
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2016 #10 Skrevet 20. februar 2016 Jeg tror veldig mange menn tenker sånn: I valget mellom digge naturlige pupper og silikonpupper: Naturlige pupper. I valget mellom slappe/tomme/bukselummepupper og pene silikonpupper: Fine silikonpupper. Legger du til grunn at alle naturlige puppene er fine og de med silikon er oppblåste, som menn ofte gjør når de skal snakke dritt om kvinner med silikon, så taper jo selvsagt silikon. Med i tilfeller der kvinner fyller puppene litt etter amming som har gjort de helt tomme vinner nok pene silikonpuppene bortimot 10 av 10 ganger. 1. Pene naturlige pupper 2. Pene silikonpupper 3. Tomme ammepupper Anonymkode: f80a6...cb3 6
Gjest snowz Skrevet 20. februar 2016 #11 Skrevet 20. februar 2016 Jeg foretrekker naturlige pupper, men skjønner at det er noen som velger å ta silikon av ulike årsaker. Og det er mange som får fine resultater.
Gjest Aye Skrevet 20. februar 2016 #12 Skrevet 20. februar 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg bryr meg ikke noe særlig om pupper. Er først og fremst fitta og rumpehullet som interesserer meg når det gjelder en kvinnes utseende. Anonymkode: 854a1...2ac Sant det Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Nå gjør vi ikke dette for å please deg heller. Du kan like hva du vil, men jenter må få velge selv hva de vil gjøre med kroppen sin. Hva har du med dette å gjøre egentlig? Anonymkode: 16528...788 Så klart får de gjøre hva de vil. Har aldri nektet ei kvinne jeg. De kan operere hele seg for min del hvis det får de til å føle seg bedre. Så lenge de ikke er i et forhold med meg. Jeg må ha ei med ekte varer og ei som er fornøyd med den kroppen hun har. Tror du ikke de fleste liker at jenter er fornøyd med den kroppen din har uten å måtte operere seg? Eneste som er bra er å trene seg til en fin kropp Ikke operere seg til en fin kropp
Daudaferd Skrevet 20. februar 2016 #13 Skrevet 20. februar 2016 Veeeeeel, personlig gleder jeg meg til å få brystreduksjon, da 75j ikke er proporsjonalt med kroppen min i det hele tatt, om det så blir "falske" pupper får det bare være. 1
Gjest Aye Skrevet 20. februar 2016 #14 Skrevet 20. februar 2016 De som får så stygge pupper. Må ikke få barn og amme da. Kun det som ødelegger.
kisskissbangbang Skrevet 20. februar 2016 #15 Skrevet 20. februar 2016 3 minutter siden, Aye skrev: De som får så stygge pupper. Må ikke få barn og amme da. Kun det som ødelegger. Du har alltid så mange gode og konstruktive råd å komme med du. 12
Gjest snowz Skrevet 20. februar 2016 #16 Skrevet 20. februar 2016 5 minutter siden, Aye skrev: De som får så stygge pupper. Må ikke få barn og amme da. Kun det som ødelegger. Hvorfor bryr du deg om de har fine eller stygge pupper?
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2016 #17 Skrevet 20. februar 2016 Så lenge de ser fine ut og er faste spiller det ingen rolle hva de består av.. Anonymkode: e5a52...3b1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2016 #18 Skrevet 20. februar 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Så lenge de ser fine ut og er faste spiller det ingen rolle hva de består av.. Anonymkode: e5a52...3b1 Hva legger egentlig menn i det når de sier "faste"? Mener dere at de ikke skal henge, eller nener dere at de ikke skal ha slapp hud etter feks amming eller slanking? De to er jo ikke det samme, hengepupper kan fortsatt være faste, og bryster med løs hud trenger ikke henge. Så jeg er litt nysgjerrig på om dere har tenkt over hva "faste" innebærer for dere? Anonymkode: f80a6...cb3
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2016 #19 Skrevet 20. februar 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva legger egentlig menn i det når de sier "faste"? Mener dere at de ikke skal henge, eller nener dere at de ikke skal ha slapp hud etter feks amming eller slanking? De to er jo ikke det samme, hengepupper kan fortsatt være faste, og bryster med løs hud trenger ikke henge. Så jeg er litt nysgjerrig på om dere har tenkt over hva "faste" innebærer for dere? Anonymkode: f80a6...cb3 Faste vil som oftest si at de ikke henger for mye. Litt heng er jo ikke til å unngå, men de fineste er når de ikke henger så mye at de blir helt flate. Anonymkode: 5e580...b56
Frida Skrevet 20. februar 2016 #20 Skrevet 20. februar 2016 23 minutter siden, kisskissbangbang skrev: Du har alltid så mange gode og konstruktive råd å komme med du. Sa ikke Jan Thomas det samme? Om at kvinner ikke skulle amme og ødelegge brystene? Glup kommentar da---
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå