gangnedsol i elg Skrevet 20. februar 2016 #1 Skrevet 20. februar 2016 (endret) Vet ikke om dere har sett videoen med Hope, det lille barnet I Nigeria som ble utstøtt av landsbyboerne fordi de trodde at han var heks. Jeg vil støtte den organisasjonen som jobber med å redde disse barna som havner i denne ulykksalige situasjonen, men det kontonummeret som de har på hjemmesiden sin (9006-4580176653) blir avvist som et "ugyldig nummer". Hvordan kan det ha seg? Endret 20. februar 2016 av oh bogger
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2016 #2 Skrevet 20. februar 2016 Hva får deg til å tro at disse pengene som du har lyst til å gi bort, faktisk blir brukt til å hjelpe slike barn i nød? Anonymkode: 68a1b...d34
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2016 #3 Skrevet 20. februar 2016 8 minutter siden, oh bogger skrev: Vet ikke om dere har sett videoen med Hope, det lille barnet I Nigeria som ble utstøtt av landsbyboerne fordi de trodde at han var heks. Jeg vil støtte den organisasjonen som jobber med å redde disse barna som havner i denne ulykksalige situasjonen, men det kontonummeret som de har på hjemmesiden sin (9006-4580176653) blir avvist som et "ugyldig nummer". Hvordan kan det ha seg? Vil tro det er utenlandsk nr? Prøver du sånn du må gjøre for utenlandske transaksjoner? Anonymkode: 4afa0...efa
ToveM Skrevet 20. februar 2016 #4 Skrevet 20. februar 2016 Var ikke dette en dansk organisasjon. Da må du ha rett IBAN nummer og diverse for å betale til en utenlandsk konto.
gangnedsol i elg Skrevet 20. februar 2016 Forfatter #5 Skrevet 20. februar 2016 42 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vil tro det er utenlandsk nr? Prøver du sånn du må gjøre for utenlandske transaksjoner? Anonymkode: 4afa0...efa 40 minutter siden, ToveM skrev: Var ikke dette en dansk organisasjon. Da må du ha rett IBAN nummer og diverse for å betale til en utenlandsk konto. Jeg trodde det var å gjøre som jeg alltid har gjort når jeg har betalt i nettbank. Da får jeg prøve å finne ut av det. Takk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå