Gå til innhold

Gode filmer man kan se alene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke sett en film på år og dag, men i dag skal jeg ha jentekveld for meg selv, og har lyst til å kose meg med en god film.

Men jeg har ingen oversikt over hva som har kommet de siste årene..

Har dere gode tips til en fin film man kan se alene, men som ikke er "dårlig" jentefilm? Har likt "jentefilmer" som Crash, Blå er den varmeste fargen, The Reader osv. 

Anonymkode: 408fb...596

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Finnes det filmer man ikke kan se alene? Nå kan du jo velge og vrake, siden ingen andre trenger å si sin mening.

Anonymkode: fa722...203

• Liker 2
Gjest Belle âme
Skrevet

Eg personlig elsker It's a boy girl thing og she's The man. 

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Finnes det filmer man ikke kan se alene? Nå kan du jo velge og vrake, siden ingen andre trenger å si sin mening.

Tja.. Vil ikke se horror alene, og ikke thrillere heller. Mens de aller beste filmene er greie å spare siden mannen sikkert også har lyst til å se dem. Derfor hadde det vært fint med jentefilmer.., men jentefilmer som ikke er dårlige.

Skrevet

"P.S. I love you" er min favoritt alene-film. 

Gjest Balian de Ibelin
Skrevet

Man kan se alle verdens filmer alene.

Skrevet

The Age of Adaline er en bra film syns jeg. Jentete, men ikke på en typisk amerikansk chick flick måte. Blake Lively passer også veldig godt i hovedrollen. 

• Liker 1
Skrevet

The fault in our stars. Ikke så veldig lystig film, men utrolig fin.

Skrevet

The Intern syns jeg var veldig fin :)

Gjest Notatboka
Skrevet

Jeg så the theory of everything forleden dag og den rørte meg dypt inn i hjerterota. Fantastisk film!

Skrevet

Fried Green Tomatoes :) 

Skrevet

Tusen takk, alle dere som har kommet med forslag! 😊

Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tja.. Vil ikke se horror alene, og ikke thrillere heller. Mens de aller beste filmene er greie å spare siden mannen sikkert også har lyst til å se dem. Derfor hadde det vært fint med jentefilmer.., men jentefilmer som ikke er dårlige.

Tja, jeg synes de fleste filmer som får stempelet "jentefilm" er dårlige... men det kommer jo an på hva man liker.

18 timer siden, Faith- skrev:

The Age of Adaline er en bra film syns jeg. Jentete, men ikke på en typisk amerikansk chick flick måte. Blake Lively passer også veldig godt i hovedrollen. 

Denne vil jeg også anbefale, veldig fin og annerledes.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...