Gå til innhold

Hva skal dere ha til middag i kveld?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke lyst på standarden taco, pizza og biff. Har lyst på noe smakfullt og godt. Hva skal dere ha? :) 

Anonymkode: 9754e...50d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Indisk.

Anonymkode: 4dd04...23e

Skrevet

en megagod kylingsuppe!! 

en boks fløte, 0,5 l kyllingkraft, en boks knuste tomater, kyllingfilet i biter som stekes med en løk. carry som krydder. og så putter du evt oppi brokkoli, hvitløk osv osv ettersom hva du ønsker :) denne suppen kan varieres i det uendelige :P

Anonymkode: 0781a...33e

Skrevet

Bacalao :P

Anonymkode: ccc91...562

Skrevet

Jordskokksuppe! :wow:

Skrevet

Grandiosa :fnise:

Anonymkode: 50bb5...331

• Liker 2
Skrevet

De suppene hørtes gode ut, men litt usikker på om jeg får samboer med på suppe på en lørdagskveld ;)  Bacalao hadde vært fantastisk, men er dessverre forsent for oss med tanke på fisken. Men takk for forslag, de suppene skal prøves, selv om det gjerne ikke blir i dag :) 

Skrevet
2 minutter siden, snowz skrev:

Innbakt fisk med grønnsaker ☺️

Hvordan lager man innbakt fisk? 

Skrevet

Frossenpizza :ler: I morgen skal vi ha fiskepinner med poteter og smørsaus.

Skrevet

Rundstykker regner jeg med. Orker ikke å lage meg middag alene.. men blir tikka masala i morgen da :nigo:

Anonymkode: bb989...f75

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan lager man innbakt fisk? 

Tipper det er panering som menes.

Vend fisken i mel med salt, pepper eller annet krydder, deretter i pisket egg. Deretter i melet igjen eller brødsmuler eller griljermel.

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

en megagod kylingsuppe!! 

en boks fløte, 0,5 l kyllingkraft, en boks knuste tomater, kyllingfilet i biter som stekes med en løk. carry som krydder. og så putter du evt oppi brokkoli, hvitløk osv osv ettersom hva du ønsker :) denne suppen kan varieres i det uendelige :P

Anonymkode: 0781a...33e

Skal ha akkurat det samme :) 

Gjest StripeyPanda
Skrevet

Lompepizza! Kjøttdeig på lommer og på med diverse nom, inn i ovnen i 12 min, voila! Yummyyyy.

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tipper det er panering som menes.

Vend fisken i mel med salt, pepper eller annet krydder, deretter i pisket egg. Deretter i melet igjen eller brødsmuler eller griljermel.

Jeg tror det er fisk i folie med grønsaker. Kjempe godt, velfig enkelt og lite oppvask😊

• Liker 1
Skrevet

Ertesuppe med pølser oppi 😍

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...