AnonymBruker Skrevet 20. februar 2016 #1 Skrevet 20. februar 2016 Igår var jeg ute med noen venninner. Ettersom jeg er singel tittet jeg meg litt rundt og så en kjekk kar som så veldig hyggelig ut. Jeg er ikke redd for å ta initiativ, så gikk bort og pratet med ham. Han var et par år yngre enn meg, men var åpen og virket for så vidt interessert. Etter ca 10 minutter skulle vi dra, og jeg spurte om jeg kunne få nummeret hans. Da sa han nei og at vi ikke virket som noen bra match, før han bare gikk. Der og da tok jeg det ikke så tungt, men merker at jeg tenker mer på det i dag. Jeg vet at jeg ser ganske bra ut (absolutt ingen 10-er, men pen, slank og søt), er omgjengelig og hyggelig. Han må da likevel ha syntes at jeg var helt uattraktiv siden han avviste meg sånn? Det er jo litt annerledes når kvinner tar initiativet enn menn, siden menn typisk får færre henvendelser enn kvinner. Huff, nå har jeg mistet litt lysten til å ta initiativet 😟 Anonymkode: 0d176...d46
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2016 #2 Skrevet 20. februar 2016 For alt du vet, kan han ha dame, men ikke tord å si det, hvis han flørtet med deg. Ikke legg så mye i hva en kar sa/tenkte! Og jeg er sikker på at det ikke er fordi det er noe feil med deg, bra at du tør å ta initiativ, fortsett med det! Anonymkode: dafaf...e99 13
studerende Skrevet 20. februar 2016 #3 Skrevet 20. februar 2016 Det kan være hundrevis av grunner til at han avviste deg og det trenger ikke å ha noe å gjøre med at du ikke er attraktiv. Noen ganger er bare ikke kjemien der. 15
Registrert Skrevet 20. februar 2016 #4 Skrevet 20. februar 2016 Menn blir avvist på den måten hele tiden. Ingen grunn til å slutte å ta initiativ. 14
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2016 #5 Skrevet 20. februar 2016 Kanskje han hadde dame. Anonymkode: 91808...c13
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2016 #6 Skrevet 20. februar 2016 Dette er jo den beste måten å bli avvist på. Han rakket ikke ned på deg, sa ingenting vondt om deg, hverken utseende eller andre kvaliteter - bare at dere ikke var noen god match. Anonymkode: f1635...336 29
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2016 #7 Skrevet 20. februar 2016 Kanskje han liker et spesielt utseende på jenter, og du matchet det ikke. Anonymkode: 9d4d1...e9a 1
Gjest Minesveiper Skrevet 20. februar 2016 #8 Skrevet 20. februar 2016 (endret) Han synes nok ikke at du var helt uattraktiv. Jeg ser for meg at han er en seriøs type som vet hva han vil ha, og du var bare ikke den typen han faller for. Jeg vet også om noe er "dødfødt" ganske tidlig, og da synes ikke jeg det er noe vits å kaste vekk hverken min eller damen sin tid. Like greit å bare gi klar tale så hun ikke går rundt og lurer. Endret 20. februar 2016 av Minesveiper
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2016 #9 Skrevet 20. februar 2016 Kanskje ts hadde for små pupper for hans smak? Anonymkode: b4d6c...460
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2016 #10 Skrevet 20. februar 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Kanskje ts hadde for små pupper for hans smak? Anonymkode: b4d6c...460 Men mindre han er 17 tror jeg ikke denne konklusjonen stemmer. TS, kanskje han bare ikke følte at det var noe der, eller at du ikke var hans type jente. Eller at han hadde dame, men da regner jeg egentlig med at han ville sagt det. Anonymkode: 27f28...28e 2
GammelKaktus Skrevet 20. februar 2016 #11 Skrevet 20. februar 2016 Du var nok bare ikke hans type, er ikke verre enn det. 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2016 #12 Skrevet 20. februar 2016 Var det noe å henge seg opp i, du var nok bare ikke hans type. Det var jo en grei måte å avslutte som han gjorde Anonymkode: a8c96...581
Brob Skrevet 20. februar 2016 #13 Skrevet 20. februar 2016 (endret) Men kjære deg, Get over it. Det var en tilfeldig kar på byen, som mente at du ikke er hans type. Hva så? Noen liker brunetter, noen liker blondiner , noen liker damer som er selvopptatte, noen liker damer som ikke er det. Du var ikke en han ville være med hjem eller ha med hjem. Glem det. Hvor mange har ikke du avvist? Tror du guttene tenker over det neste dag,......sjelden. Guttene går videre. Endret 20. februar 2016 av Brob 4
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2016 #14 Skrevet 20. februar 2016 Likevel litt rart han takket nei. Få menn sier nei på byen når en helt grei søt jente spør om å utveksle tlfnr. Når i tillegg det er hun som tar initiativ betyr det også at han med stor sannsynlighet får knulle henne ved neste date. Anonymkode: b4d6c...460
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2016 #15 Skrevet 20. februar 2016 Det kan være noe så rart at han følte en personlig seier av å avvise deg. Eller at han hadde noe på gang med en annen, er homofil, er ute etter noe seriøst osv. Anonymkode: 7416d...75a 1
Brob Skrevet 20. februar 2016 #16 Skrevet 20. februar 2016 Få menn takker nei? Hvor har du det fra? Er det ikke bedre at han sier nei takk enn at du skal sitte og vente på at han ringer. Og starte en tråd her : Hvorfor ringer han ikke? 4
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2016 #17 Skrevet 20. februar 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Igår var jeg ute med noen venninner. Ettersom jeg er singel tittet jeg meg litt rundt og så en kjekk kar som så veldig hyggelig ut. Jeg er ikke redd for å ta initiativ, så gikk bort og pratet med ham. Han var et par år yngre enn meg, men var åpen og virket for så vidt interessert. Etter ca 10 minutter skulle vi dra, og jeg spurte om jeg kunne få nummeret hans. Da sa han nei og at vi ikke virket som noen bra match, før han bare gikk. Der og da tok jeg det ikke så tungt, men merker at jeg tenker mer på det i dag. Jeg vet at jeg ser ganske bra ut (absolutt ingen 10-er, men pen, slank og søt), er omgjengelig og hyggelig. Han må da likevel ha syntes at jeg var helt uattraktiv siden han avviste meg sånn? Det er jo litt annerledes når kvinner tar initiativet enn menn, siden menn typisk får færre henvendelser enn kvinner. Huff, nå har jeg mistet litt lysten til å ta initiativet 😟 Anonymkode: 0d176...d46 Hvor skriver alle dette? Det er jo ikke sikkert at slank er det akkurat den som avviste liker? Hvorfor skulle du ikke være attraktiv om du var lubben eller overvektig? Anonymkode: 53641...2e0 10
Gjest Raindrops Skrevet 20. februar 2016 #18 Skrevet 20. februar 2016 (endret) Unnskyld meg, men get over yourself. Dette er virkelig ikke noe å overanalysere, virker som om han bare var ærlig med deg. Man kan være hyggelig og omgjengelig som dagen et lang, uten at man nødvendigvis er det en bestemt person leter etter der og da. Ingenting å ta personlig, du er sikkert en flott jente. Endret 20. februar 2016 av Raindrops
Smookiekins Skrevet 20. februar 2016 #19 Skrevet 20. februar 2016 Det skal veldig mye til for at jeg gir nr mitt til noen etter en 10 minutters samtale.. 9
Gjest Fox Mulder Skrevet 20. februar 2016 #20 Skrevet 20. februar 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Igår var jeg ute med noen venninner. Ettersom jeg er singel tittet jeg meg litt rundt og så en kjekk kar som så veldig hyggelig ut. Jeg er ikke redd for å ta initiativ, så gikk bort og pratet med ham. Han var et par år yngre enn meg, men var åpen og virket for så vidt interessert. Etter ca 10 minutter skulle vi dra, og jeg spurte om jeg kunne få nummeret hans. Da sa han nei og at vi ikke virket som noen bra match, før han bare gikk. Der og da tok jeg det ikke så tungt, men merker at jeg tenker mer på det i dag. Jeg vet at jeg ser ganske bra ut (absolutt ingen 10-er, men pen, slank og søt), er omgjengelig og hyggelig. Han må da likevel ha syntes at jeg var helt uattraktiv siden han avviste meg sånn? Det er jo litt annerledes når kvinner tar initiativet enn menn, siden menn typisk får færre henvendelser enn kvinner. Huff, nå har jeg mistet litt lysten til å ta initiativet 😟 Anonymkode: 0d176...d46
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå