Gå til innhold

Jersey stretch laken

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor finner jeg dette? Andre butikker enn Hansen og Dysvik, Kid og Yisk. Og ikke på nett, men butikk.

Synes det ble svært vanskelig å finne riktig farge når utvalget doble sengesett er så liten. Vært i alle disse butikkene, finner ikke fargen som matcher. Og når utvalget doble sengesett er så dårlig blir det å finne riktig farge laken igjen vanskelig ....hjelp?

Anonymkode: 9dd9d...d4c

Skrevet

.....har sjekket ut IKEA også forresten.

Skrevet

Princess, Sparkjøp

Anonymkode: c15a7...d45

Skrevet

Hvilken farge er sengesettet da? Jeg bruker ofte svarte til mørke sengesett og hvite til resten. 

Anonymkode: c71bc...2bd

Skrevet

Home&Cottage selger stretchlaken. Vet ikke i hvilke størrelser, men mener de har en nettside. Mener ellers å både ha kjøpt 180 og 150 på Kid. 

Skrevet

Hva slags farge har sengesettet? Vi har laken i følgende farger: lilla, grått, beige, hvitt, svart og blått. Kjøpt på jysk, Coop obs, Hansen&Dysvik, IKEA og Princess. 

Anonymkode: 6f241...c95

Skrevet

Sengesettet er i fargene mørk og lys grått. Det er svært vanskelig å finne farger som matcher disse fargene. Fargen sort blir stor kontrast. Det blir helt bom. Mørk grå finnes ikke. De mørkeste grå jeg finner blir helt feil farge i forhold. Det de har i lyse grå farger er helt merkelige farger. De passer hverken til den mørke delen eller den lyse delen. Der blir det total bom.

Har tenkt å ta med meg putevaren og gi det et nytt forsøk på Princess mandag. Se hvilken farge som kommer nærmest den lyse delen.Var og hentet to farger der nettopp. Ble bom igjen. Finner jeg ikke prøver jeg de andre forslagene deres. Tusen takk for forslagene.   :) 

Skrevet

Det er innmari vanskelig når en er ute etter en spesiell fargetone, for utvalget i farger på laken er svært begrensa, og det tror jeg gjelder alle størrelser. En annen ide - hva med å kjøpte tekstilfarge og farge opp selv? :) 

Selv endte jeg med å bytte ut til hvite sengesett, eller der hvit er bunnfargen, da jeg trengte nye sist. For hvite laken får en alltid tak i, uten at det er spesielt hjelpsomt. Mente bare at jeg har medfølelse, strevde mye med å finne laken i rette farger.

Anonymkode: 639b9...88d

Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er innmari vanskelig når en er ute etter en spesiell fargetone, for utvalget i farger på laken er svært begrensa, og det tror jeg gjelder alle størrelser. En annen ide - hva med å kjøpte tekstilfarge og farge opp selv? :) 

Selv endte jeg med å bytte ut til hvite sengesett, eller der hvit er bunnfargen, da jeg trengte nye sist. For hvite laken får en alltid tak i, uten at det er spesielt hjelpsomt. Mente bare at jeg har medfølelse, strevde mye med å finne laken i rette farger.

Anonymkode: 639b9...88d

Tenkte hvit også men ombestemte meg fort da jeg husket på varmebølgen som var.  :fnise: Blir det ikke fort svetteflekker om sommeren?lol

Skrevet
Den Saturday, February 20, 2016 at 14.15, AnonymBruker skrev:

Hvor finner jeg dette? Andre butikker enn Hansen og Dysvik, Kid og Yisk. Og ikke på nett, men butikk.

Synes det ble svært vanskelig å finne riktig farge når utvalget doble sengesett er så liten. Vært i alle disse butikkene, finner ikke fargen som matcher. Og når utvalget doble sengesett er så dårlig blir det å finne riktig farge laken igjen vanskelig ....hjelp?

Spar Kjøp. Masse farger og god kvalitet. Eller Coop Obs. 

Anonymkode: 8561e...7a8

• Liker 1
Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

w

Endret av Nasse Nøff ❤
Skrevet

Ok. Da er alle disse plasser sjekket ut. Altså de jeg kan komme meg til. De hadde ikke fargen. Den eneste som har den er Fru Lyng og de vil ha 600,- for den. :ohmy:

Hadde jeg vært rik så.  :sjenert:

Skrevet

Sparkjøp finnes ikke i Oslo, Home & Cottage hadde bare hvit, De andre hadde ikke fargen. 

Skrevet
Den 21.2.2016 at 19.26, NasseNøff skrev:

Coop obs og coop extra har de ihvertfall. Ofte på tilbud, så jeg har aldri betalt fullpris for mine. 

Hvilken coop extra har de? I Oslo.

Annonse
Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 24.2.2016 den 19.29):

Hvilken coop extra har de? I Oslo.

Endret av Nasse Nøff ❤
Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

w

Endret av Nasse Nøff ❤
Skrevet

Må det være jersey? Glatte laken sitter jo mye bedre på og holder seg glatte! Ellos og La Redoute har godt utvalg av doble sengesett og doble laken i både bomull og lin i mange forskjellige farger. Men da altså ikke jersey...

Skrevet

Kid hadde ikke riktig farge. Har ikke noe erfaring med glatte. 

Skrevet

og obs hadde ikke riktig str. Senga er 160x200 så jeg må ha enten den str eller 180x200.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...