AnonymBruker Skrevet 20. februar 2016 #1 Del Skrevet 20. februar 2016 Hei. Er det noen som har anbefaling på bra treningssenter i Trondheim? Det som er viktig for meg er at det ikke er lite, altså god plass og mye bra utstyr. Fortell gjerne litt. Har søkt litt, og sett på 3T og Fresh Fitness. Anonymkode: bdb88...819 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
penny_ Skrevet 20. februar 2016 #2 Del Skrevet 20. februar 2016 3T Ilsvika er bra, men hva er du ute etter? Det som er bra med Ilsvika er at de har masse rack i kjelleren i tillegg til de 2 oppe, og ikke bare 2-3 som de fleste andre sentre. Så har de "apekattstativ" (:p) hvor du kan ta pull-ups, dips osv. Der er det alltid noe ledig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Utenegenart Skrevet 20. februar 2016 #3 Del Skrevet 20. februar 2016 (endret) Hvor er du? Liker selv Fresh Fitness Valentinlyst godt, stort senter, rimelig pris, men det er jo litt ute av veien om man bor på Ila f.eks. Edit: Fortell litt ja. Eh. Greie åpningstider, nok tredemøller for det meste, ser velutstyrt ut med tanke på andre maskiner og vekter. Litt få romaskiner. Har boksepute, type tung, som er morsom variasjon på oppvarming. Ser at det finnes spinningrom for gruppetimer i tillegg til en rekke ergometersykler i resten av senteret. Har også prøvd Trenher litt ovafor Lerkendal og Fitnesspoint på moholt. Disse hadde bedre åpningstider, omkledningsrom i stedet for garderober, ubemannede, færre maskiner, men alt av utstyr man trengte, færre medlemmer. Mer minimalistiske. Om du er student er det ikke så dyrt å prøve ut SiT sine sentre på Solsiden, Gløshaugen og Dragvoll heller. Disse er det fort kø på pga mange medlemmer. De store kjedene ville jeg ungått pga høy pris. Endret 20. februar 2016 av Utenegenart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2016 #4 Del Skrevet 20. februar 2016 Jeg har trent på 3T i mange år, og vært veldig fornøyd. Har ikke prøvd alle sentrene de har, men iallefall på Solsiden og Midtbyen har de godt utvalg av utstyr innen både styrketrening og kondisjonstrening. I tillegg har de mange bra gruppetimer! Åpningstidene er helt greie, særlig på Midtbyen har de gode åpningstider også på helligdager osv. Litt dyrt er det, men synes man det man betaler for Nå har jeg jobbet en stund på Impulse, og derfor trent der. Her er det jo billigere, og lengre åpningstider, men de har ikke gruppetimer (bortsett fra spinning på to av ti sentre). Så hvis du ikke er avhengig av gruppetimer vil jeg anbefale Impulse! På de sentrene jeg har besøkt er det godt utvalg av utstyr for styrke og kondisjonstrening. Synes det er veldig bra senter for å være så billig, særlig når man også får gratis frokost om morgenen. Ellers har jeg ikke prøvd noen andre kjeder. Har vært innom Fresh Fitness, men synes Impulse er bedre (og det sier jeg ikke bare fordi jeg jobber der!). Har hørt at SiT skal være veldig fullt siden "alle" studentene trener der, at åpningstidene er håpløse, og at det er en del basic styrkeøvelser som ikke er tillatt å gjøre der av en eller annen grunn. Så alt i alt vil jeg anbefale 3T hvis du vil ha styrke, kondisjon + gruppetimer, men Impulse hvis gruppetimer ikke er noe du bruker Anonymkode: 9a218...f76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Utenegenart Skrevet 20. februar 2016 #5 Del Skrevet 20. februar 2016 (endret) 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Har hørt at SiT skal være veldig fullt siden "alle" studentene trener der, at åpningstidene er håpløse, og at det er en del basic styrkeøvelser som ikke er tillatt å gjøre der av en eller annen grunn. Tror det er snakk om "øvelser der vekter dunker i gulvet" på Solsiden, siden det er boliger i samme bygg. Vet ikke om Dragvoll/Gløshaugen har noen lignende begrensninger. Dragvoll-senteret er veldig lite, mest saler for idrettslagene til NTNU. Likevel triveligst der, med litt færre folk per apparat/benk/mølle enn på de mer sentrumsnære av SiTs sentre. Endret 20. februar 2016 av Utenegenart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2016 #6 Del Skrevet 2. mars 2016 SiT på Dragvoll er pusset opp og er veldig fresht og fint. To plattformer og fire rack. Tre stativ til benkpress. Ellers alt man måtte ønske seg av apparat og kabler. Tredemøllene er avgrenset med glassvegger fra styrkeavdelingen, så det er mye mindre støy enn før. Det er ingen begrensninger på å slippe vekter i gulvet på Gløshaugen eller Dragvoll. Det er noen begrensninger under eksamensavvikling på Dragvoll, men ikke så ille at man ikke kan leve med det. Det er åpent fra 7:30-23, noen dager fra 6:30, så jeg vil ikke si at åpningstiden er fullstendig håpløse. Det er også bare noen tidspunkt hvor det er veldig fullt. Jeg trener alltid på morgenen og står aldri i kø for rack eller plattform, verken på Gløshaugen eller Dragvoll. Man kan sjekke på nett hvilke tidspunkt det er mest trøkk. Alt i alt er jeg veldig fornøyd med Gløshaugen og spesielt Dragvoll. Anonymkode: a2a9a...84b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå