Gå til innhold

Billig skohylle med god plass?


Pip

Anbefalte innlegg

Me har ein bitteliten gang, der det til tider vert litt for mange par sko... (Har sånne hengegyller i eit skap på boden der me oppbevarer ein del sko, men dei skoa som er i bruk jamnleg vert det litt upraktisk å måtte springe dit for å finne når ein skal ut...).

Me vil difor gjerne ha ei skohylle, for å få organisert det litt. Problemet er at denne ikkje kan vere djupare enn max 30. cm., på grunn av ei dør. Gongen er 1.40 lang. Me ville helst hatt ei hylle med to hyller i...

Nokon som har gode tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Skjønner godt problemet, har selv mikro-gang!! Har ikke funnet noen god løsning selv, men husker jeg har sett et slags stativ for sko som rett og slett kan henges over en dør, og som har plass til ganske mye. Hvis du har et rom rett innafor gangen der det ikke blir for upraktisk og rotete med noe slikt, kan kanskje det være en løsning?

Ellers, har du vurdert rett og slett en liten kiste el.l. med lokk som dere kan slenge skoene i, og som ellers kan brukes til å sitte på når dere skal ta av og på sko?

Ikea har også en del løsninger på skoskap, så sjekk de om de har noe som passer, om du ikke allerede har gjort det.

Lykke til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har sett et slags stativ for sko som rett og slett kan henges over en dør' date=' og som har plass til ganske mye. Hvis du har et rom rett innafor gangen der det ikke blir for upraktisk og rotete med noe slikt, kan kanskje det være en løsning? [/quote']

Det høyrdest veldig smart ut - anar du kor du kan ha sett det?

Kiste e.l. hadde vore veldig aktuelt, viss det ikkje var for at max. djupne altså er 30 cm. Ei så 'grunn' kiste vil det jo ikkje vere særleg praktisk å ha sko i...

Har kikka på IKEA - synst mange av hyllene der har for lite plass. Plass til 3 par sko og sånn blir jo heilt meiningslaust...

Takk for tips i alle fall! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hei,

tipset med skostativ til å henge over dør, har jeg nok sett i en av disse postordrekatalogene fulle av alt mulig rart som kommer i postkassa! Men jeg husker ikke hvilken...:riste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Julienne ii

Jeg har ei hylle som jeg kjøpte på Europris til en billig penge. Den er to etasjer, tar 6-8 par sko. Er ca 80 cm lang, 30 cm høy og er 27 cm bred.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ei hylle som jeg kjøpte på Europris til en billig penge. Den er to etasjer, tar 6-8 par sko. Er ca 80 cm lang, 30 cm høy og er 27 cm bred.

Høyrest ypperleg ut! EuroPris altså? Hm - får kanskje ta ein tur snart? Takk for tips!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Evt en vanlig tre hylle høyt oppe, over dørene/i kant med listen. Ikke praktisk til sko man bruker daglig, men fin til å sette vekk sko på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...