AnonymBruker Skrevet 20. februar 2016 #1 Skrevet 20. februar 2016 Har full forståelse for at menn har et større behov enn kvinner. I hvertfall sier min mann det. Vi har egentlig et ganske bra sexliv sånn egentlig men han vil ha sex hver dag. Jeg orker ikke etter p ha jobbet lagd middag ordnet unger og vaska hus. Da vil jeg ha litt alene tid men da skal mannen ha sex. Hver dag ! Noen ganger er jeg bare med og håper han blir fort ferdig. Noen ganger er det så ille at jeg tar meg et glass vin for å drikke meg til mot. Litt lettere da føles det ut som. Høres helt merkelig ut ja... Så klart jeg vil ha sex og liner sex men ikke så ofte som han. Det er grusomt når man ikke vil ha men gjør det kun for hans skyld. Noen ganger når jeg er ferdig tenker jeg gudskjelov en dag eller to til neste gang Flere som har det sånn ? Anonymkode: 838a7...b25 2
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2016 #2 Skrevet 20. februar 2016 Kan dere snakke om det og bli enige om å forsøke uker der dere begge skal ha sex og forsøke å nyte det hver dage og andre uker der dere forsøker å bare ha sex noen ganger i uken? Da vet begge hva det går i så det ikke blir så mye mas/stress for deg og du kan forhåpentligvis nyte det mer. De sier at sex avler sex, men når du først har kommet i den negative tankespiralen du er i er det vanskelig å komme seg ut igjen og nyte det. Anonymkode: 26192...f77
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2016 #3 Skrevet 20. februar 2016 Akkurat sånn har jeg det med dama, hun maser hver kveld. Gjerne etter klokka 22, da jeg begynner å bli trøtt. Dessuten er hun ganske vanskelig å få til å komme så jeg må stimulere henne minst en halvtime på klitoris før jeg kan trenge inn i henne. Sexakten har blitt et ork med altfor langt forspill. Anonymkode: 7c681...264 3
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2016 #4 Skrevet 20. februar 2016 Du må jo bare snakke med mannen din om dette at du føler det som et ork med sex så ofte. Jeg tror ingen voksne mennesker med full jobb og barn og mange ting å gjøre orker sex hver dag år ut og år inn. Det virker veldig merkelig at han orker det, men er vel noen menn som er sånn tydeligvis. Jeg skjønner deg godt, men det er veldig viktig at du sier noe om at du ikke kan orke dette mer, ellers vil forholdet deres bli ødelagt. Du vil ikke orke at han tar på deg i det hele tatt til slutt hvis dere fortsetter sånn som dette. Dere har ulike behov, men her kan du ikke gå videre i en så presset situasjon. En eller annen form for mellomting kanskje, hvor det er sex ikke så ofte, men det må skje før du blir veldig lei og utslitt! Anonymkode: c97f0...86f 2
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2016 #5 Skrevet 20. februar 2016 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Akkurat sånn har jeg det med dama, hun maser hver kveld. Gjerne etter klokka 22, da jeg begynner å bli trøtt. Dessuten er hun ganske vanskelig å få til å komme så jeg må stimulere henne minst en halvtime på klitoris før jeg kan trenge inn i henne. Sexakten har blitt et ork med altfor langt forspill. Anonymkode: 7c681...264 det at hun bruker lang tid på å komme er jo ikke hennes feil. kjøp en vibrator. Anonymkode: 86fdb...99b 3
Hmmmmmm Skrevet 20. februar 2016 #6 Skrevet 20. februar 2016 Å. Stakkars deg. Sånn har jeg også hatt det. Til slutt taklet jeg ikke sex på lang tid. Han er nødt til å møte deg halvveis på dette. For det er neppe slik at behove ditt kommer til å øke i nærmeste fremtid. Det er viktig at han skjønner at han må tilfredstille seg selv litt innimellom. Du kan forklare det slik at du er nødt til at han starter sex med massering slik at du får fokus på det dere driver med og dette er noe du begynner å kreve hver gang. Forhåpentligvis ronker han selv for å bli ferdig med det. Dette om du ikke tør å prate rett fra levra;) 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2016 #7 Skrevet 20. februar 2016 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: det at hun bruker lang tid på å komme er jo ikke hennes feil. kjøp en vibrator. Anonymkode: 86fdb...99b Så det er ikke guttens feil hvis han kommer for fort? Anonymkode: 7c681...264 2
Gjest Uhumskheter Skrevet 20. februar 2016 #8 Skrevet 20. februar 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så det er ikke guttens feil hvis han kommer for fort? Anonymkode: 7c681...264 Hvordan kan det være guttens feil?
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2016 #9 Skrevet 20. februar 2016 4 minutter siden, Uhumskheter skrev: Hvordan kan det være guttens feil? Det er selvsagt like lite guttens feil om samleie varer i 5 minutter eller jentas feil om det varer 1 time. Men lengden på begge samleiene kan være skuffende for en av partene, eller begge. Anonymkode: 7c681...264 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2016 #10 Skrevet 20. februar 2016 Det blir et ork når han vil så mye oftere enn henne, jeg har vært der jeg også. 1 til 2 ganger i uka holder massevis synes jeg, men han ville ha hver dag. Du må snakke med han, si at du trenger pause for å få lyst igjen, ved sex hver dag blir det ingen pause. Anonymkode: 6657f...158
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2016 #11 Skrevet 21. februar 2016 I går kveld ladet han opp igjen til sex. Jeg var ute og han la det skikkelig til rette. Sendte meg meldinger og hintet i vei. Kom hjem til vin og masse tente lys. Han ble nok skuffet for jeg avslo. Når vi la oss var han helt stille. Litt sur. Spurte hva det var men var visst ikke noe. Så sa han at han måtte si noe ærlig. Sa at vi har for lite sex og alle andre hsr mer. Jeg orket rett og slett ikke svare. Latet som jeg sov. Anonymkode: 838a7...b25
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2016 #12 Skrevet 21. februar 2016 Jeg er kvinne og ønsker sex hver dag. Endelig har jeg funnet en mann som ønsker det samme. Jeg tror det er viktig å være seksuelt kompatible. Den som vil mest føler seg gjerne avvist og lite attraktiv, mens den som blir mast på får dårlig samvittighet. Det kan fort bli en vond sirkel.... Anonymkode: 8a222...19c 1
MariCario Skrevet 21. februar 2016 #13 Skrevet 21. februar 2016 Jeg synes du er heldig, som har en mann som vil ha deg - og viser dette tydelig. Ja, det er stressende - men prøv å se for deg en hverdag der han ikke viser tegn til å ville ha deg i det hele tatt. Prøv å være mer PÅ, mas på han, da tror jeg han fort vil stoppe opp å stresse ned. Jeg tror ærlig talt, at dette er noe han gjør mye for å søke bekreftelse, på en god måte. Hvis du gjør det han gjør en periode, så vil han stoppe;)
Pinkee Skrevet 21. februar 2016 #14 Skrevet 21. februar 2016 Hvis han overtar middag, ordne unger og vaske hus da? Slik at du får tiden etter jobb til å slappe av og lade opp til sex. tror du at du da far lyst oftere? Lav sexlyst, og utslitt av dagen, er to helt forskjellige ting. 5
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2016 #15 Skrevet 21. februar 2016 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: I går kveld ladet han opp igjen til sex. Jeg var ute og han la det skikkelig til rette. Sendte meg meldinger og hintet i vei. Kom hjem til vin og masse tente lys. Han ble nok skuffet for jeg avslo. Når vi la oss var han helt stille. Litt sur. Spurte hva det var men var visst ikke noe. Så sa han at han måtte si noe ærlig. Sa at vi har for lite sex og alle andre hsr mer. Jeg orket rett og slett ikke svare. Latet som jeg sov. Anonymkode: 838a7...b25 Syns det var litt dårlig gjort av deg å si nei i går, jeg. Han hadde jo fikset vin og tente lys og vært romantisk. Hadde det vært at han bare hoppet på og jokket vilt og blitt ferdig hadde jeg skjønt at du hadde gått lei, men det virker ikke som det var sånn denne gangen i hvert fall. Han prøver jo. Dårlig gjort at du ikke ville snakke med han om det heller. Hvis det ikke nytter å være romantisk og å snakke om ting engang så er det større sjanse for at forholdet til slutt går ad undas. Han kommer til å finne sex andre steder, så får man da bare håpe at han finner det etter at han har gjort det slutt. Hvis det er sånn at du blir sliten av jobb, husarbeid, middag osv osv så må du si det til han da. At du vil være mer opplagt for sex dersom han hadde tatt noe av husarbeidet og middagslaging osv. Sånn at du kan være mer opplagt for sengekos på kvelden. Og da må du være opplagt også. Anonymkode: 369dc...07e 7
MariCario Skrevet 21. februar 2016 #16 Skrevet 21. februar 2016 5 minutter siden, Pinkee skrev: Hvis han overtar middag, ordne unger og vaske hus da? Slik at du får tiden etter jobb til å slappe av og lade opp til sex. tror du at du da far lyst oftere? Lav sexlyst, og utslitt av dagen, er to helt forskjellige ting. Klassisk... Når du er på jobb, prøv å fantaser litt på hva du ønsker å gjøre med han når du kommer hjem, og så får du han til å hjelpe deg å lage middag, hjelpe til med ungene. Så regner jeg med at du ikke vasker hus HVER dag?:) Kan hjelpe mye på det, hvis han hjelper til litt med det du som regel gjør alene. Jeg begynte å stille krav til min samboer, at han kunne hjelpe til med middag osv, og han trengte bare at jeg spurte han - for han følte han bare sto i veien når jeg laget mat. Men bare det å ha selskap på kjøkkenet kan være romantisk, selv i en travel hverdag. Det kan gi deg litt lysten tilbake:) 2
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2016 #17 Skrevet 21. februar 2016 37 minutter siden, AnonymBruker skrev: I går kveld ladet han opp igjen til sex. Jeg var ute og han la det skikkelig til rette. Sendte meg meldinger og hintet i vei. Kom hjem til vin og masse tente lys. Han ble nok skuffet for jeg avslo. Når vi la oss var han helt stille. Litt sur. Spurte hva det var men var visst ikke noe. Så sa han at han måtte si noe ærlig. Sa at vi har for lite sex og alle andre hsr mer. Jeg orket rett og slett ikke svare. Latet som jeg sov. Anonymkode: 838a7...b25 Sorry, men du virker som en egoistisk person. Anonymkode: 8a5f3...0ca 4
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2016 #18 Skrevet 21. februar 2016 Hvor lenge har dere sex? Jeg klarte å ha sex hver dag med en eks, fordi han kunne forte seg hvis det trengtes. En annen trengte tre kvarter på å komme. Utrolig slitsomt. Anonymkode: f7b4d...d24
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2016 #19 Skrevet 21. februar 2016 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Syns det var litt dårlig gjort av deg å si nei i går, jeg. Han hadde jo fikset vin og tente lys og vært romantisk. Hadde det vært at han bare hoppet på og jokket vilt og blitt ferdig hadde jeg skjønt at du hadde gått lei, men det virker ikke som det var sånn denne gangen i hvert fall. Han prøver jo. Dårlig gjort at du ikke ville snakke med han om det heller. Hvis det ikke nytter å være romantisk og å snakke om ting engang så er det større sjanse for at forholdet til slutt går ad undas. Han kommer til å finne sex andre steder, så får man da bare håpe at han finner det etter at han har gjort det slutt. Hvis det er sånn at du blir sliten av jobb, husarbeid, middag osv osv så må du si det til han da. At du vil være mer opplagt for sex dersom han hadde tatt noe av husarbeidet og middagslaging osv. Sånn at du kan være mer opplagt for sengekos på kvelden. Og da må du være opplagt også. Anonymkode: 369dc...07e Veldig enig i dette. Han har gjort et forsøk med deg i tankene, hvordan han tror du vil ha det og så gir du ingen respons overhodet? Dårlig gjort. Synes helt synd på fyren, tenk hvor sårende det må ha vært. Gå og rydde bort alt og blåse ut lysene... Anonymkode: 366e0...baf 3
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2016 #20 Skrevet 21. februar 2016 Vi har sjelden sex og det passer meg helt ypperlig Før skulle han ha sex 3 ganger daglig og jeg hatet det. Han er ekstremt egoist i senga og hater vorspiel. Han jokker bare på til han er ferdig. Nå har han fått problemer med potensen og jeg kunne ikke vært mer fornøyd Anonymkode: ef442...9bd 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå