Ainaen Skrevet 15. oktober 2004 #1 Skrevet 15. oktober 2004 Et lite spørsmål som jeg har lurt på en stund... Jeg er så usikker på om jeg vil ha slør i bryllupet mitt... Det er liksom ikke helt meg føler jeg... Men så er det en stemme inni hodet mitt som sier at jeg må ha slør og da spesielt i kirken... Det jeg lurer på er om det er "godkjent" at jeg f.eks har slør under vielsen og halve fotograferinga, mens jeg tar av meg sløret til middag og fest...?? Noen som har en mening om dette eller som tenker den samme løsningen som meg?
Gjest Madam Felle Skrevet 15. oktober 2004 #2 Skrevet 15. oktober 2004 Jeg kommer ikke til å gå med sløret hele kvelden. Kommer til å ta det av meg til middagen. Så du er ikke alene der nei.
Sita Skrevet 16. oktober 2004 #4 Skrevet 16. oktober 2004 Jeg skal ha slør under vielsen og fotograferingen,men skal ta den av etter det
IdaC Skrevet 16. oktober 2004 #5 Skrevet 16. oktober 2004 Jeg skal ha den under viselsen, og kanskje fotograferingen, og tar den av etter det.
Gjest Tex Skrevet 16. oktober 2004 #6 Skrevet 16. oktober 2004 Jeg hadde et langt slør i kirken og til fotografering, så satte jeg på et kort slør til middag, så tok jeg det av, så tok jeg på det lange til brudevals, mens min datter fløy med det korte sløret
Ainaen Skrevet 16. oktober 2004 Forfatter #7 Skrevet 16. oktober 2004 Så godt å høre at det er andre som er inne på samme tanken:) Har tenkt litt i går og i dag og jeg tror det må bli til at sløret er på i kirka og halve fotograferinga, så får det falle til jorden etterpå Skal bruke et langt slør, nesten like langt som slepet på kjolen. Tror det blir veldig fint i kirken, men må ærlig si at jeg ikke tror jeg kommer til å føle meg vel til fest med 4 meter schifong hengenes i håret
Gjest Tabby Skrevet 16. oktober 2004 #8 Skrevet 16. oktober 2004 Jeg har langt slør, og det er festet til en kam. Dermed kan jeg ta det ut når jeg føler for det. Enkel og grei løsning. :-)
Ainaen Skrevet 17. oktober 2004 Forfatter #9 Skrevet 17. oktober 2004 Jeg har langt slør, og det er festet til en kam. Dermed kan jeg ta det ut når jeg føler for det. Enkel og grei løsning. :-) Er kam i sløret mitt også:-) Med litt hjelp fra en god forlover så bør jeg vel også kunne ta det ut når jeg føler for det (uten å ødelegge hele frisyren) :brunette: Får bare håpe at ikke familien min tar på vei for at jeg velger å kun bære slør i kirka...
Gjest Tabby Skrevet 17. oktober 2004 #10 Skrevet 17. oktober 2004 Det går nok bra Ainaen. :-) Det er jo du som skal bestemme hvordan du skal se ut den dagen. Bare tenk litt på hva slags frisyre du skal ha, ikke alle egner seg like godt til et slør som skal tas ut. Skal du til frisør på bryllupsdagen, så si at du kanskje skal ta det ut i løpet av dagen/kvelden, så finner hun på noe som passer.
Martha Stewart Skrevet 17. oktober 2004 #11 Skrevet 17. oktober 2004 Jeg skal ha slør under vielsen og fotograferingen' date='men skal ta den av etter det [/quote'] Samme her! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå