Gå til innhold

Ingen kanalpakke. Har man noen kanaler allikevel?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Har ca nettopp flyttet. Jeg har valgt å ha tv-stue i et annnet rom enn tidligere eier. Har derfor ikke koblet TV i veggen enda. Vurderer å kjøpe 25meter antennekabel på biltema. Men er det noen kanaler i veggen når man ikke har kjøpt en kanalpakke? Tenker at feks nrk burde ligge i veggen siden jeg fikk lisenregning uten å ha sett 1 sekund på tv siden i august.

Endret av Teardrop
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har 10 kanaler eller noe på feriehuset vårt(gammel gård på Flisa) , skal fikse RiksTv, men var jammen meg tv her uten også, med sånn kabel som går fra tv til en liten firkanta hvit boks på veggen. Har antenne ute.

Anonymkode: 57b06...18b

Skrevet

Normalt skal du ikke kunne få inn kanalsignaler uten å abonnere på og betale for en pakke. Nrk lisensen er ikke betaling for å se kanaler men betaling for å ha tvmottaker. Du får prøve å se om tidligere eier har stengt og tatt kanalen med seg. Vær ikke trygg på at du ikke får en regning på et senere tidspunkt. 

Anonymkode: 52d86...5a5

Skrevet

Bor du i bygård? Her jeg bor kunne jeg koble rett i veggen og få bla. nrk (i elendig kvalitet), pga en avtale sameiet har med Get...

Anonymkode: 2369b...b4d

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bor du i bygård? Her jeg bor kunne jeg koble rett i veggen og få bla. nrk (i elendig kvalitet), pga en avtale sameiet har med Get...

Anonymkode: 2369b...b4d

Nei. enebolig.

Skrevet

Vi abonnerer ikke på noe kanalpakke på hytta, men får inn nrk-kanalene der.

Anonymkode: 1a17f...fb0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...