Gå til innhold

Spørsmål til dere single kvinner på kg

Anbefalte innlegg

Gjest bruker83924
Skrevet (endret)

Jeg og kjæresten snakket sammen om kjendismenn og høyde, da vi videre kom inn på jenter og viktigheten av menns høyde. Kjæresten min er ikke veldig høy, men perfekt høy for meg. Jeg er ei jente som hverken har brydd meg, eller lagt merke til menns høyde, og da spesielt ikke på byen. Ble derfor veldig overrasket når kjæresten min fortalte at jenter ofte kommenterte da han var singel, at han var "for lav", eller som de sa: "Du er veldig kjekk, men du blir for lav." Jeg syns jo å si sånt til et menneske er rett ut - ufyselig frekt. Han fortalte og at han hadde flere kompiser som ofte fikk høre at de var for lubben, eller for tykk. 

Kjæresten min sa dette var ting som ofte skjedde, og det ofte ble sagt på en sårende og nedlatende måte. Jeg spør derfor dere jenter, er dette normalt? Altså, er dette en sånn greie som jeg ikke har fått med meg? For min del kunne jeg aldri sagt noe slik til en gutt på byen, og kan ikke forstå hvorfor andre føler for å si slike ting heller. Har heller aldri opplevd å få slike kommentarer selv.

Endret av ElizabethTaylor
skrivefeil
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, jeg kunne heller aldri sagt noe sånt.

Anonymkode: 69ed2...1bb

• Liker 2
Skrevet

Kunne aldri funnet på å si noe slikt (selv hvis jeg tenker det), og tror heller ikke det er normalt. Men jeg har opplevd mange frekke gutter. Aldri mot meg, men mine venninner, og det er så frekt. En gang vi satt vi oss ned med noen bekjente og han ene gutten stang fingeren i halsen imens han og kompisen lo, og siktet på venninnen min. Og en annen gang kom et par gutter opp til meg og mine venninner og ga oss terningkast, helt ut av det blå. De ga venninnene mine kjempelave terningkast. Jeg forstår ikke poenget. Noen folk er bare ufyselige. 

Anonymkode: 015d3...8f2

• Liker 4
Gjest Genevieve
Skrevet

Jeg kan ikke si det er et samtaleemne blant mine venninner når det gjelder menn. 

Skrevet

Nei.

Å si til en venninne at han mann er lav kunne jeg sagt. Men å si det direkte er skikkelig frekt, og noe jeg aldri kunne gjort.

Anonymkode: 780c2...a7f

Gjest bruker83924
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kunne aldri funnet på å si noe slikt (selv hvis jeg tenker det), og tror heller ikke det er normalt. Men jeg har opplevd mange frekke gutter. Aldri mot meg, men mine venninner, og det er så frekt. En gang vi satt vi oss ned med noen bekjente og han ene gutten stang fingeren i halsen imens han og kompisen lo, og siktet på venninnen min. Og en annen gang kom et par gutter opp til meg og mine venninner og ga oss terningkast, helt ut av det blå. De ga venninnene mine kjempelave terningkast. Jeg forstår ikke poenget. Noen folk er bare ufyselige. 

Fy for noen idioter! 

Nei, i følge kjæresten min så skjedde det ganske ofte. Og både han og kompisgjengen hadde fått slike kommentarer. Dette er en gjeng med veldig snille og gode gutter, og jeg tviler sterkt på at de kunne sagt noe slemt til ei jente.

Skrevet

Nei. Jeg trodde "skala" og å være "for lav", "for tykk", "for [sett inn det som passer/ikke passer]" var en forumgreie her på KG. Det er trist å lese at det skjer ute blant folk. 

• Liker 3
Skrevet

Selvfølgelig er høyde viktig. Si hva dere vil, men menn under 175 er turn-off, og dere vet det egentlig selv.

Anonymkode: ff90c...578

• Liker 4
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Selvfølgelig er høyde viktig. Si hva dere vil, men menn under 175 er turn-off, og dere vet det egentlig selv.

På seg selv kjenner man andre!

Anonymkode: 4d308...2d0

• Liker 5
Gjest Herr Heftig
Skrevet

Jeg visste ikke at det fantes lave menn på byen. jeg er der ikke så ofte at de gjør noe, men de gangene jeg har vært på utesteder så er alle mannfolka minst like høye som meg, og det kryr av 188+ der. Til hverdags er jeg en litt over gjennomsnittet høy mann, så dette har jeg lurt på lenge.

Skrevet

Høyden min, eller mangel på sådann, har blitt kommentert negativt hele livet mitt, av jenter, venner og familiemedlemmer. Er 1.71. Jeg tror de fleste menn under gjennomsnittshøyde har blitt avvist endel på grunn av det der.

• Liker 3
Gjest bruker83924
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er fullstendig uenig.

Kjæresten er 172, og han er perfekt som han er. Har vært med flere gutter som er over 190, men har egentlig aldri lagt merke til at de var noe spesielt høy. 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

1 minutt siden, Herr Heftig skrev:

Jeg visste ikke at det fantes lave menn på byen. jeg er der ikke så ofte at de gjør noe, men de gangene jeg har vært på utesteder så er alle mannfolka minst like høye som meg, og det kryr av 188+ der. Til hverdags er jeg en litt over gjennomsnittet høy mann, så dette har jeg lurt på lenge.

Er jo selvfølgelig menn av alle høyder ute på byen.

• Liker 5
Gjest bruker83924
Skrevet
1 minutt siden, Okapi skrev:

Høyden min, eller mangel på sådann, har blitt kommentert negativt hele livet mitt, av jenter, venner og familiemedlemmer. Er 1.71. Jeg tror de fleste menn under gjennomsnittshøyde har blitt avvist endel på grunn av det der.

Så trist å høre :/ Kjæresten min sa så. Han pleide bare å ignorere jenter som sa slik, men ofte når han ignorerte de så begynte de å prøve seg. Så høyden var tydeligvis ikke så viktig. 

Skrevet

Merkelig. Er ei jente på 20 og har aldri tenkt tanken på det en gang. Det har kanskje noe med at jeg er veldig lav fra før av så de fleste blir jo høyere enn meg uansett, derfor har jeg heller aldri hatt noe høydekrav til menn. Likevel, spesielt å gå rett bort til en annen person og bare si noe sånt. Jeg hadde blitt veldig satt ut og antakeligvis fornærmet av det. Utrolig frekt.

Anonymkode: bf9d7...eca

• Liker 1
Skrevet
Et øyeblikk siden, ElizabethTaylor skrev:

Jeg er fullstendig uenig.

Kjæresten er 172, og han er perfekt som han er. Har vært med flere gutter som er over 190, men har egentlig aldri lagt merke til at de var noe spesielt høy. 

Først vil jeg gratulere med at du har vært med flere gutter over 190, kudos. Mann og 172? Hehe, artig.

Gjest Miss Selfridge
Skrevet

Ja, det er frekt og veldig spesielt. 

Hadde jeg hørt noen som hadde sagt noe sånt hadde jeg blitt flau over vedkommende. 

Gjest Miss Selfridge
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Først vil jeg gratulere med at du har vært med flere gutter over 190, kudos. Mann og 172? Hehe, artig.

Gjesp... Den kommentaren begynner å bli gammel.

Gjest bruker83924
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Wow, tøff du.
Det går an å ha bra selvfølelse uten et behov for å rakke ned på andre :)

Skrevet

Har aldri hørt noe slikt. Flere damer jeg kjenner har vært sammen med menn som har vært lavere enn de. 

Har ei utrolig slank og pen venninne som har draget på mannfolk så det holder. Hun har en preferanse for små, kraftige/tykke menn som er skallede  :)

Anonymkode: 2733d...88b

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...