Gå til innhold

Slettet fra snapchat?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har rundt 6-7 "topp" venner på snapchat. Og her om dagen så ble den øverste topp vennen min borte fra den listen helt ut av det blå(selvom jeg sendte like mye til vedkommende som mine andre topp venner). 

Vedkommende sjekket heller ikke mystoryen min etter dette skjedde. Men i går så sendte jeg en snap, og vedkommende svarte, og deretter sjekket vedkommende mine storyer igjen, og dukket opp øverst på min liste igjen :P Etter jeg sendte en snap istad, forsvant vedkommende fra topplista igjen, LIKE etter jeg sendte snappen.

Er dette tilfeldig eller har vedkommende i bunn og grunn slettet meg, og at jeg havnet tilbake på listen deres etter de svarte på min snap? Haha

Anonymkode: 71764...f14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Også noe å henge seg opp i...

Hvis vedkommede har åpnet storyene dine og attpåtil svart deg, så er du ikke slettet. Kanskje denne personen ikke har deg på sin toppliste, men svarer mange andre, og på det viset blir du naturlig presset ned på lista. Eller (dette kan komme som et sjokk for deg) kanskje denne personen ikke bruker snapchat veldig ofte, altså ikke åpner alt han/hun får, og ikke orker å svare.

Jeg vil råde deg til å slutte å tenke på slike ting, fordi det virkelig ikke spiller en rolle i det virkelige liv. 

Anonymkode: 3e524...a7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...