AnonymBruker Skrevet 19. februar 2016 #1 Skrevet 19. februar 2016 OG spiller høy musikk, og slenger igjen verandadøra så hardt hver gang at alt her oppe rister, og ting faller ned... Hvordan i all verden sier man ifra på en fin måte da? Er så utrolig sliten av at det aldri er stille og ro i denne boligen. (4mannsbolig) Virker ikke som at de har fått med seg allmenne regler om at det skal være stillhet etter klokka ti (elleve), og at man ikke skal drive på og pusse opp og herje og bråke på søndagsmorgener... Anonymkode: 9e749...299
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2016 #2 Skrevet 19. februar 2016 Må legge til at de også dusjer midt på natta, gjerne i ett-to-tida. Sånn at det bråker i rørene og søvnen blir forstyrret. Er passe lei... Anonymkode: 9e749...299
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2016 #3 Skrevet 19. februar 2016 Hvis du ikke like å konfrontere folk, skriv et Anon brev og spørre pent om de kan ta litt hensyn til alt du har skrevet overs. Hvis ikke det fungerer, spill headbangers musikk (begynne ganske tidlig) så høyt du kan, utover dagen (fordi da sover de sikkert). Anonymkode: 094da...87a
Belima Skrevet 19. februar 2016 #4 Skrevet 19. februar 2016 Ta det opp med styret i borettslaget der du bor. Alltid best å gå den riktige veien så sant du bor i et borettslag da. Hvis ikke skriv brev og legg ved kopi av reglene for huset. 1
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2016 #5 Skrevet 19. februar 2016 Jeg dævver Anonymkode: 02ab8...0df 1
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2016 #6 Skrevet 19. februar 2016 Eneboligsyndromet passer ikke inn i flermannsbolig. Gi beskjed eller la dem som er tillitsvalgt i huset gi beskjed. Dusjing må du nok finne deg i, men det andre kanmpåklages dersom husordensreglene sier stille på natta. Anonymkode: df229...fbe 2
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2016 #7 Skrevet 19. februar 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg dævver Anonymkode: 02ab8...0df Og hva dævver du av... Anonymkode: 9e749...299 1
nordlending Skrevet 19. februar 2016 #8 Skrevet 19. februar 2016 7 minutter siden, Belima skrev: Ta det opp med styret i borettslaget der du bor. Alltid best å gå den riktige veien så sant du bor i et borettslag da. Hvis ikke skriv brev og legg ved kopi av reglene for huset. Enig med Belima. Det er virkelig lov å si fra når folk renoverer midt på natta...
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2016 #9 Skrevet 19. februar 2016 8 minutter siden, Belima skrev: Ta det opp med styret i borettslaget der du bor. Alltid best å gå den riktige veien så sant du bor i et borettslag da. Hvis ikke skriv brev og legg ved kopi av reglene for huset. Er selveier her, men ja. Skal ikke sende de anonymt brev eller lage ekstra bråk. Går vel over snart både nattdusjingen og oppussingen. Men rart at de ikke skjønner at naboene vil ha ro på natten... Anonymkode: 9e749...299
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2016 #10 Skrevet 19. februar 2016 Å dusje midt på natten må man jo få lov til. Jeg dusjer ihvertfall rundt tolv-ett hver kveld da jeg skal legge meg, og noen ganger senere også, ved feks magevondt eller sen sex. Renoveringen derimot kan du si fra om. Anonymkode: 54620...2c8
Gjest Franke Ann Skrevet 19. februar 2016 #11 Skrevet 19. februar 2016 I og med at du sutrer over at de dusjer, vil jeg tippe du overdriver kraftig angående resten også.
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2016 #12 Skrevet 19. februar 2016 Å renovere er en ting men at folk dusjer.. Kan ikke folk gå på do heller da eller, fordi det bråker i rørene? Skjønner at du reagerer på oppussingsbråk på nattestid men hadde jeg hatt en nabo som klaget og virket bitter fordi jeg dusjet kl 00 istedet for 16 om ettermiddagen hadde jeg nok ikke tatt h*n alvorlig i det hele tatt. Det får da være grenser på hva naboer skal klage på, å dusje skjønner jeg virkelig ikke hva du skal klage på. En må klare å være naboer selv om naboen har en annen døgnrytme en en selv. Har du prøvd å tatt det opp med personen personlig? De fleste nabokonflikter ordnes på best mulig måte partene seg imellom. Og jeg ville begynt med det først. Anonymkode: 775b8...a12 1
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2016 #13 Skrevet 19. februar 2016 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Å renovere er en ting men at folk dusjer.. Kan ikke folk gå på do heller da eller, fordi det bråker i rørene? Skjønner at du reagerer på oppussingsbråk på nattestid men hadde jeg hatt en nabo som klaget og virket bitter fordi jeg dusjet kl 00 istedet for 16 om ettermiddagen hadde jeg nok ikke tatt h*n alvorlig i det hele tatt. Det får da være grenser på hva naboer skal klage på, å dusje skjønner jeg virkelig ikke hva du skal klage på. En må klare å være naboer selv om naboen har en annen døgnrytme en en selv. Har du prøvd å tatt det opp med personen personlig? De fleste nabokonflikter ordnes på best mulig måte partene seg imellom. Og jeg ville begynt med det først. Anonymkode: 775b8...a12 Var bare en tilleggsopplysning for å illustrere hvordan det er, at de kanskje har en annen døgnrytme som kan forklare den aktiviteten som foregår nå på natta og ikke dagen. Ikke klagd på dusjingen, folk må få dusje så mye de vil, eller gå på do så mye de vil for meg. Sendte en klar men hyggelig melding og de skulle slutte skrev de, men holder på enda. Anonymkode: 9e749...299
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2016 #14 Skrevet 22. februar 2016 Den 19.2.2016 at 0.02, AnonymBruker skrev: Og hva dævver du av... Anonymkode: 9e749...299 Av denne tråden Anonymkode: 02ab8...0df
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå