AnonymBruker Skrevet 21. februar 2016 #21 Skrevet 21. februar 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, men de guttene selger jo sex til menn da. Bare sånn for å ha nevnt det. Men prostitusjon er det jo uansett. Anonymkode: 9245e...961 Hovedsakelig menn. Anonymkode: 00824...09f
Hottrio Skrevet 21. februar 2016 #22 Skrevet 21. februar 2016 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, men de guttene selger jo sex til menn da. Bare sånn for å ha nevnt det. Men prostitusjon er det jo uansett. Anonymkode: 9245e...961 Ja, det er jo like mye prostitusjon for det, i aller høyeste grad. Og det er mange veldig unge menn, gutter, som gjør det.
jabx Skrevet 22. februar 2016 #23 Skrevet 22. februar 2016 23 timer siden, Coolaid skrev: Hvem har skrevet at den anonyme brukeren som du siterer er slik selv ? Du trekker en konklusjon ut fra ikke- eksisterende grunnlag og svarer frekt med usakligheter uten et godt argument. Kom heller med en gjennomtenkt mening Det er ikke jeg som påstår at jeg snakker på vegne av alle og mener at jeg kan diktere hva alle andre skal gjøre med kroppen sin.
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2016 #24 Skrevet 22. februar 2016 Den 21.2.2016 at 15.05, AnonymBruker skrev: Neida, det har du ikke: http://www.dagbladet.no/2014/02/25/kultur/meninger/debattinnlegg/prostitusjon/kronikk/32013707/ Anonymkode: 00824...09f Joda det har jeg. Har du tenkt over hvorfor prostituerte av hankjønn stort sett er veldig unge? Og hvorfor de slutter i yrket veldig fort med en gang de blir litt eldre og kan tjene penger på annet arbeid? Det er enkelt og greit fordi mannlige prostituerte får VELDIG dårlig betalt, og en vanlig lavskvillifikasjons jobb gir ofte mye bedre betalt. Derfor slutter gutta når de kan få noe jobb utover avisruta. Og grunnen er selvsagt markedskreftene. Damer har ikke noe behov for å betale for sex da de får det lett gratis selv hvor ugly de er, og de aller fleste homofile menn (som er så og si eneste kundegruppen) har også rimelig god tilgang på gratis sex. Og når man legger dette sammen med en rimelig stor andel gutter som er villig til å stille opp så blir prisene lave. Stort sett de eneste kundene som er igjen da er enten veldig gamle, sære eller stygge eller de har noen veldig sære fetisher / er veldig agressive, og da blir det altså lav pris for stor innsats/risiko og det er en rimelig dårlig deal i forhold til alternativene for alt annet enn fjortiser. Anonymkode: f2ee6...ef9
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå