Gå til innhold

hoppe av i svingen

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet
Når folk sprer uvitenhet så må de regne med at noen reagerer. Misforstå meg ikke, folk må gjerne hoppe av i svingen så mye de vil men de har ikke rett til å spre dette som en sikker prevensjonsmetode- for det er rett og slett ikke sant.

Helt enig med deg og jeg og samboeren bruker

aldri denne metoden.

Hoppe av i svingen fungerer såååå fint fordi kjæresten min har såååå gooood kontroll assa :sminkedokke:

Måtte nesten le litt av dette sitatet, jeg fikk et sånt bilde av en uvitende og jålete liten fjortis oppe i hodet mitt :ler:

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

tror ikke noen går ut for å spre et budskap om at det funker. men spørsmålet var om noen hadde blitt gravide av dette eller om det hadde funket for noen å bruke denne metoden. alle vet jo at det ikke er et sikkert prevansjons middel. spm var hvor stor sjanse er det å ta?

som jeg skrev tidligere bruker jeg ikke denne metoden,vet det er dumt men det har skjedd to ganger og jeg kommer garantertikke til å gjøre det igjen.

syntes jeg har fått mange fine svar her. alle har forskjellige opplevelser med denne metoden.

Gjest Anonymous
Skrevet
Ja vi hopper av i svingen hver eneste gang.

Har bare blitt gravid 2 ganger ;)

Syns det er pirrende og utrolig sexy jeg...

Du har bare blitt gravid 2 ganger? :klø: :roll:

Å bli gravid 2 ganger er da ikke bare!

(Jeg synes du misbruker ordet "bare" litt)

Skrevet
Når folk sprer uvitenhet så må de regne med at noen reagerer. Misforstå meg ikke, folk må gjerne hoppe av i svingen så mye de vil men de har ikke rett til å spre dette som en sikker prevensjonsmetode- for det er rett og slett ikke sant.

Folk som deg Mathias er med på å spre uvitenhet. Det er folk med dine holdninger og ditt kunnskapsnivå som gjør at HIV sprer seg som en brann i Afrika.

Hoppe av i svingen fungerer såååå fint fordi kjæresten min har såååå gooood kontroll assa :sminkedokke:

Det er så du får lyst til å kaldkvele de på stedet.

:klappe:

Avbrutt samleie

Også kallt ”hoppe av i svingen”. Dette er ikke en sikker løsning da det kan sive små mengder sæd ut fra mannen under hele samleiet. Avbrutt samleie var tidligere den vanligste prevensjonen men er på ingen måte et sikkert alternativ.

Bare les her.

Skrevet
det er flere grunner til at detet er et jævli kjipt sted å være for lenge av gangen.. du er her ett av dem....

Jeg mente ikke å henge ut deg eller noen andre, eller å være frekk, men jeg er faktisk enig med Genevieve i dette. Det ER uvitende å mene at dette er en god prevensjonsmetode! No pun intended! :wink:

Dessuten finnes det menn som lekker relativt mye under hele samleiet (sånn at det nærmest renner av dem), og det vet man jo ikke alltid på forhånd...

Skrevet

Det virker ikke som noen ser innleggene til hun som startet tråden og som faktisk spør om noe, men bare tenker på å dytte mest til hverandre og svare på spørsmål som aldri har blitt stilt...snakk om å spre dumskap..! :-x

Til Gjest

når det bare har skjedd to ganger er sjangsene veldig små for at det har skjedd noe, sjangsen for at man kan bli gravid er nok ikke spesielt stor men den er der...

Jeg vet om mange som bruker denne metoden og det går helt fint for dem, jeg hadde nok aldri turt det, hadde gått rundt og vært litt smånervøs hele tiden...

Gjest Anonymous
Skrevet

Folk som deg Mathias er med på å spre uvitenhet. Det er folk med dine holdninger og ditt kunnskapsnivå som gjør at HIV sprer seg som en brann i Afrika.

Det er så du får lyst til å kaldkvele de på stedet.

Nå må du faen meg gi deg her! Hva pokekr vet du om mitt kunnskapsnivå elelr mine holdninger? Jeg skriver at jeg har brukt det med null feilprosent, kun det... At det er så inni hampen usikkert er feil. det er ikke SIKKERT, men det er heller ikke å leke med ilden.

Hedligsvis sier det du skriver mye om deg....

Skrevet

Det var da voldsomt til amper stemning her da.

Gjest: Greit du ikke er enig med mange andre her inne, men å styre ordvalgene sine burde da gå ann vel?

Genevieve: Denne behandlingen MÅ du bare overse. Den er såvist ikke fortjent :klem:

Dessuten mener nå jeg at dette er "greit" i de sammenhenger hvor en er i stabileforhold og en graviditet ikke er krise. Vil en unngå graviditet på best mulig måte, bør en velge en annen prevensjonsmåte.

Skrevet
Det var da voldsomt til amper stemning her da.

Gjest: Greit du ikke er enig med mange andre her inne, men å styre ordvalgene sine burde da gå ann vel?

Genevieve: Denne behandlingen MÅ du bare overse. Den er såvist ikke fortjent :klem:

Dessuten mener nå jeg at dette er "greit" i de sammenhenger hvor en er i stabileforhold og en graviditet ikke er krise. Vil en unngå graviditet på best mulig måte, bør en velge en annen prevensjonsmåte.

er det værre å banne enn å være så nedsettende og dømmende (på null grunnlag) som hun var der?

Jeg mener at Genevieve fortjente hvert minste ord. Går ikke an å dømme folk på den måten der.

Det er ikke folk som Mathias som bidrar til noen HIV...

Skrevet
du tar feil. Punktum.

jupp enig mathias.. :kul:

og ja det kan komme litt sæd midt i samleie men som oftest er det bare smøring, og det skal somregel litt mer til en en liten dråpe... allefall viss man ikke er ekstremt fruktbar..

:P

Skrevet

Selv om "metoden" hadde vært sikker (noe den altså ikke er), må du huske det er høyst utilfredsstillende for mannen.

La gå, at han vil kunne "hoppe av" hvis han har "kontroll", men det å miste kontrollen er jo en del av gleden!

Få ting er deiligere enn å presse helt inn i henne i det det går. Å trekke meg ut når det er aller deiligst - nei det ville da ødelegge det hele for meg.

Gjest Sukkerert
Skrevet
Iflg boken Contraceptive Technology, 17th revised edition av Robert A. Hatcher vil typisk 19 av 100 bli gravide etter å ha hoppet av i svingen i ett helt år. Av de som bruker metoden korrekt vil kun 4 av 100 bli gravide i løpet av

ett år.

Skrevet

Dette må da avhenge av hvor ofte man har sex. Sto det noe om det?

Gjest MissM ikke inn.l
Skrevet

Du har bare blitt gravid 2 ganger? :klø: :roll:

Å bli gravid 2 ganger er da ikke bare!

(Jeg synes du misbruker ordet "bare" litt)

Ja bare 2 ganger.

Kan jo bruke ordet "bare" så lenge jeg og typen alltid hopper av i svingen nesten og BARE har blitt gravid 2 ganger :D

Gjest MissM ikke inn.l
Skrevet

Får jeg spørre hvorfor dere fremdeles bruker denne metoden når du har blitt ufrivillig (?) gravid med den to ganger? Bare fordi det er "pirrende og utrolig sexy"?

Ja faktisk :roll:

Gjest Anonymous
Skrevet

Har du to barn også da, eller..??

Jeg tok da selvfølgelig abort...doh :roll::roll:

Skrevet

Ja bare 2 ganger.

Kan jo bruke ordet "bare" så lenge jeg og typen alltid hopper av i svingen nesten og BARE har blitt gravid 2 ganger :D

Correct me if I'm wrong: Dere hopper nesten alltid av i svingen? Ble du da gravid da dere hoppet av i svingen eller da dere ikke gjorde det?

Skrevet

Jeg tok da selvfølgelig abort...doh :roll::roll:

Og det syntes du tydeligvis var pirrende og sexy. For en fin prevansjonsmetode, da... Er det mulig :roll:

Gjest Anonymous
Skrevet
"noen som har blitt gravide uten at han har gått inne i deg?

Ja jeg har det - jeg og sambo gjorde det i 4 år uten å bli gravide- så ville vi få barn og han hoppet ikke av- første gang klaffet det, så ja det er mange som ikke har blitt gravide av denne måten - er den å anbefale NEI, man må være forberet på konsekvensene.

Det er mange som kjefter mye på Mathias men

DENNE Er det ingen som reagerer på :o

Ja vi hopper av i svingen hver eneste gang.

Har bare blitt gravid 2 ganger

Syns det er pirrende og utrolig sexy jeg...

Jeg tok da selvfølgelig abort...doh

Skrevet

Det er mange som kjefter mye på Mathias men

DENNE Er det ingen som reagerer på :o

Jeg reagerer... men prøver samtidig å styre meg litt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...