Gå til innhold

hoppe av i svingen

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

"hoppe av i svingen" metoden,fungere det?? noen som har blitt gravide uten at han har gått inne i deg?

har hatt ubeskyttet sex men ingen utløsning i meg. er jeg rimelig sikker??

på forhånd takk;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sjansen er liten, men den er jo der. Ta angrepille i tillegg hvis det er katastrofe om du blir gravid.

Gjest Anonymous
Skrevet

ikke så lurt å bruke dette som prevensjonsmetode! selv om det ikke går for ham inni deg, tror jeg det er ganske sjeldent at ikke noen små rakkere klarer å snike seg ut på forhånd!

bruk kondom eller p-piller, så slipper du å bekymre deg for eventuell graviditet....

Skrevet

Å hoppe av i svingen bør ikke brukes som prevansjonsmmiddel. det kommer litt sæd ut likevel i løpet av samleiet. å bruke angrepiller etterpå er heller ikke så lurt, i alle fall ikke hvis det skjer regelmessig. angrepiller er ikke et prevansjonsmiddel. sats heller på kondom, p-piller eller p-sprøyte.

Skrevet

Har du ikke hørt hva man kaller en mann som hopper av i svingen?

Pappa.

Gjest LoisLane
Skrevet

Ikke lurt. Det finnes vel en del andre prevensjonsmilder på markedet for tiden?

Skrevet

Har en venninne som klarte å bli gravid i svingen (utrolig nok ikke meg...). Det er fullt mulig!

Ta angrepillen, du! Og start på pillen!

Skrevet
Har du ikke hørt hva man kaller en mann som hopper av i svingen?

Pappa.

:hoho:
Skrevet

Hoppe av i svingen som prevansjonsmiddel, resulterte i min nå 10-årige sønn :sjarmor:

Say no more ;-)

Skrevet

sjansen for å bli gravid er 20% så ikke så stor fare for å bli det viss han har litt kontroll........... vi har brukt denne metoden over 2 år nå og ikke blitt gravid (ennå) og viss vi blir det er ingen krise. :-)

men ønsker du overhodet ikke å bli gravid er det nok ikke den beste metoden :kul:

Gjest Hilde K S
Skrevet

La meg telle; en, to, tre!

Jepp! Vi har tre barn med denne prevansjonsmetoden. Det må da sies at det ikke var noen katastrofe noen av gangene og at vi visste hva vi gjorde. Dette er en ok prevansjonsmetde dersom det ikke gjør noe om man blir gravid. Er et svangerskap verdens undergang - bruk noe annet.

Gjest Anonymous
Skrevet

bruker det ikke som prevansjons middel,går og venter på mensen slik at jeg får begynt på pilla.. det har skjedd to ganger at vi har hatt sex uten prevansjon og at han ikke har gått inne i meg. tok angrepilla da etter første gang.og nå har det skjedd igjen hørt man ikke kan ta angrepilla flere ganger inne samme syklus.vet det var dumt av meg dette.

Skrevet

Iflg boken Contraceptive Technology, 17th revised edition av Robert A. Hatcher vil typisk 19 av 100 bli gravide etter å ha hoppet av i svingen i ett helt år. Av de som bruker metoden korrekt vil kun 4 av 100 bli gravide i løpet av ett år. Vi har hoppet av i svingen en del ganger og har heldigvis ikke blitt gravide :-D

Skrevet

Det er nok ikke det lureste du kan finne på.Ble gravid jeg

Skrevet

Myte 2: Hoppe av i svingen

Fakta: ”Hvis jeg trekker meg ut i det jeg får orgasme når jeg ikke bruker kondom, da blir hun ikke gravid.” Tror vi. Ikke bare er det store sjanser for at hun blir gravid, det er også mulighet for å overføre kjønnsykdommer. Lenge før utløsningen har tusenvis av sædceller forlatt mannen, og det kan det bli barn av.

Fra http://www.mozon.no/sex_og_samliv/andre_sa...yter_avsl_rt__1

Skrevet

Praktisert i tre år med null feilmargin. Den ene som kom var planlagt.

Kommer veldig an på mannen... og kontrollen hans...

Skrevet

Får man like stort utbytte av samleiet om man hopper av i svingen da?

Skrevet

Ikke hvis målet med samleiet er utløsning.

Skrevet

Jeg syns ikke det. er noe med at man slipper å fokusere på at han skal komme seg ut før utløsning.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...