AnonymBruker Skrevet 19. februar 2016 #1 Del Skrevet 19. februar 2016 Menn er jo villig til å gjøre det meste for å få knullet en fitte. Anonymkode: edc1c...093 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aye Skrevet 19. februar 2016 #2 Del Skrevet 19. februar 2016 For de er trange, varme, våte og deilige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2016 #3 Del Skrevet 19. februar 2016 1 minutt siden, Aye skrev: For de er trange, varme, våte og deilige. Men det blir jo så mye barn og stress for deg? Anonymkode: 18e6a...f5c 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2016 #4 Del Skrevet 19. februar 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Menn er jo villig til å gjøre det meste for å få knullet en fitte. Anonymkode: edc1c...093 Det er hvertfall sikkert. De knuller jo også fitter som sitter på damer de ikke syntes er fine engang. Fatter ikke at det går an å bli så desperat. Anonymkode: 74309...847 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2016 #5 Del Skrevet 19. februar 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er hvertfall sikkert. De knuller jo også fitter som sitter på damer de ikke syntes er fine engang. Fatter ikke at det går an å bli så desperat. Anonymkode: 74309...847 Ja det der har jeg undret over. Har sett menn dra hjem med stygge tjukke damer fra byen de overhodet ikke kunne tenkt seg noe forhold med. Men de skal likevel knulle den fitta den natta. Selvmotsigende? Anonymkode: edc1c...093 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Honeyblossom Skrevet 19. februar 2016 #6 Del Skrevet 19. februar 2016 Hvofor er det så deilig å knulle pikk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aye Skrevet 19. februar 2016 #7 Del Skrevet 19. februar 2016 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men det blir jo så mye barn og stress for deg? Anonymkode: 18e6a...f5c Nei, ikke hvis eieren av fitta har noe i topplokket også Blir et barn og stress. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2016 #8 Del Skrevet 20. februar 2016 2 timer siden, Aye skrev: Nei, ikke hvis eieren av fitta har noe i topplokket også Blir et barn og stress. Du har vel hatt mye pikk også? I tiden som prostituert? Hva liker du best? Anonymkode: fb9aa...11e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aye Skrevet 20. februar 2016 #9 Del Skrevet 20. februar 2016 (endret) 1 time siden, AnonymBruker skrev: Du har vel hatt mye pikk også? I tiden som prostituert? Hva liker du best? Anonymkode: fb9aa...11e Ja og jeg er bisexsuell. Forelsker meg i damene og tenner på sex med begge kjønn. Liker begge deler like godt. Både pikk og mus. Endret 20. februar 2016 av Aye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenOfTheSidewalk Skrevet 20. februar 2016 #10 Del Skrevet 20. februar 2016 Det er jo godt å ha sex med en person man liker godt, har du ikke opplevd det som kvinne? Jeg synes også sex var oppskrytt før, men det var før jeg møtte en det var skikkelig godt å ha sex med. Aldri opplevd noe lignende og kommer nok ikke til å oppleve det igjen, vi splitta oss etter et halvt år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rootz Skrevet 20. februar 2016 #11 Del Skrevet 20. februar 2016 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er hvertfall sikkert. De knuller jo også fitter som sitter på damer de ikke syntes er fine engang. Fatter ikke at det går an å bli så desperat. Anonymkode: 74309...847 Fitte er fitte samme om det sitter på ett svin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saraby Skrevet 20. februar 2016 #12 Del Skrevet 20. februar 2016 Tråden er ryddet for innlegg som forherliger og oppfordrer til brudd på norsk lov, samt svar til dette. -Saraby,mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2016 #13 Del Skrevet 20. februar 2016 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Menn er jo villig til å gjøre det meste for å få knullet en fitte. Anonymkode: edc1c...093 Ikke dra alle under en kam. Jeg personlig er ekstremt kresen og nekter å ligge med jenter jeg ikke har noe følelser for. Jeg vet helt ærlig at jeg ser veldig bra ut og har ikke problem med å tiltrekke damer, men jenter er så sykt opptatt av at menn skal ha masse erfaring. Så skjønner noen menn at de gjør det bare for å gjøre det. Anonymkode: 082d5...c13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå