Version 2.0 Skrevet 19. februar 2016 #1 Skrevet 19. februar 2016 Noen som ser? Hekta her. Tenkte ikke dette var noe særlig, men jeg klarer ikke la være å se ... :D Elsker at Zach McGowan fra Black Sails plutselig har kommet inn som Prince Roan.
Brabla Skrevet 20. februar 2016 #2 Skrevet 20. februar 2016 Haha, jeg er så hekta at det nesten er pinlig Og Roan er helt rå, håper vi får se mer av han og Clarke sammen!
Version 2.0 Skrevet 23. februar 2016 Forfatter #3 Skrevet 23. februar 2016 Den 20.2.2016 at 15.11, Brabla skrev: Haha, jeg er så hekta at det nesten er pinlig Og Roan er helt rå, håper vi får se mer av han og Clarke sammen! Hehe, ja det er på en måte litt pinlig. Var ganske skeptisk til serien, men jeeeez! Love it <3 Håper virkelig det blir hett mellom de to ja. Og da blir sikkert Lexa sykt sjalu i tillegg. Og kanskje Bellamy også.
AnonymBruker Skrevet 23. februar 2016 #4 Skrevet 23. februar 2016 Ser dere sesong 3? I så fall hvor? Anonymkode: 5b0e2...087
Brabla Skrevet 24. februar 2016 #5 Skrevet 24. februar 2016 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Ser dere sesong 3? I så fall hvor? Anonymkode: 5b0e2...087 Jeg ser det på CW sin hjemmeside. Man må laste ned vpn (hola unlimited er gratis og funker kjempebra), så kan man se episodene i HD. Legges ut noen timer etter at de har blitt sendt på amerikansk tv.
Brabla Skrevet 24. februar 2016 #6 Skrevet 24. februar 2016 8 timer siden, Version 2.0 skrev: Hehe, ja det er på en måte litt pinlig. Var ganske skeptisk til serien, men jeeeez! Love it <3 Håper virkelig det blir hett mellom de to ja. Og da blir sikkert Lexa sykt sjalu i tillegg. Og kanskje Bellamy også. Mer Roan, takk! Jeg var også ganske skeptisk i starten, men er så glad jeg kom meg gjennom de første episodene. Tror det er favorittserien min for øyeblikket <3 Større sjanse for at Bellamy hadde blitt sjalu på Lexa da, det kunne vært artig å se. Men han har mye å gjøre opp for først Digger at de gjør sky people til slemmingene!!
Kraula Skrevet 2. mars 2016 #7 Skrevet 2. mars 2016 What! Er det seriøst kommet til sesong 3? Jeg satt nettopp og ventet på sesong 2, og det har gått meg hus forbi. Woho!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå