SimSim Skrevet 15. oktober 2004 #1 Skrevet 15. oktober 2004 Nå har jeg plutselig fått tull med nettleseren. Når jeg søker på noe - blir reslutatet anerledes enn før.. Ser ut som yahoo gir søkeresultater (?) Jeg vil Explorer som jeg hadde! Leste litt gjennom linkene nedover siden her og fant ut at jeg skulle prøve Firefox. Lastet den inn, men likte ikke at det ble forandring øverst på siden...så den avinnstalerte jeg igjen. Og nå..vil ikke snarveiene på skrivibordet funke :-x Finner ikke url-adresse og sier at jeg må ha Firefox??? Hjelp! (Jada, dette er jeg helt grønn på :oops: )
Polly Ester Skrevet 15. oktober 2004 #2 Skrevet 15. oktober 2004 Du kan prøve å kjøre spybot search & destroy, for kanskej det ligger igjen noe etter nettleseren du tok bort. En annen ting jeg pleier å kjøre etter å ha avinstallert noe er ccleaner... Begge to finner du hvis du søker etter spybot eller ccleaner...
Dru Skrevet 15. oktober 2004 #3 Skrevet 15. oktober 2004 Firefox står sikkert som standard nettleser. En eller annen plass i Explorer kan du finne hvor du kan sette den som standard. Jeg bruker ikke Explorer, så jeg vet ikke hvor. Angående Firefox, så må du gi det litt tid for å venne deg til den. Den er uansett tusen ganger sikrere enn Explorer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå