Gå til innhold

Hvor er du 100%?

Anbefalte innlegg

Gjest Blomsterert
Skrevet

Fikk noen krevende spørsmål i dag. Hvor mange prosent jeg var hva av: 

-Kreativ (svarte 99%. Det er tross alt jobben og livet mitt)

-Empatisk (svarte 70%,jeg kan ikke føle med alle. Må jo vite hva de snakker om. Ha følt noenlunde det samme for å forstå)

-Sympatisk(her svarte jeg 90%)

-Samarbeidsvillig (svarte 70%)

-Ondskapsfull (svarte 0%)

-Morsom (svarte 80%)

-Intelligent(svarte 75%)

-Unik(svarte 90%,jeg skiller meg glatt ut)

Dere? Hvor mange prosent ville dere svart på hver? Jeg fant ikke meg selv å være 100% noe. Noen av dere?

Flytt dette om det passer best under annet.

Videoannonse
Annonse
Gjest Blomsterert
Skrevet

Legg gjerne til noe der du er 100% noe.

Gjest Blomsterert
Skrevet

Ingen,virkelig? Hadde vært interessant å se da. Men Men,skal ikke spørre mer. Er jo typisk meg egentlig. Å skrive innlegg ingen gidder svare på :-D Sært. Men helt ok,selv om jeg er nysgjerrig. 

Skrevet

-Kreativ (80%)

-Empatisk (50%)

-Sympatisk (80%)

-Samarbeidsvillig (40%)

-Ondskapsfull (20%)

-Morsom (60%)

-Intelligent (90%)

-Unik(10%)

Skrevet

Kreativ: 5% (jeg er virkelig ikke særlig kreativ) 

Empatisk: 18% (jepp, men jeg gir ikke alltid uttrykk for det)

Sympatisk: 5% (niks, ikke så veldig) 

Samarbeidsvillig: 20% (jeg mener jo det selv, men jeg er ikke sikker på om alle andre er helt enig - jeg er nemlig sta)

Ondskapsfull: 2% (veldig sjelden, men skal ikke skryte på meg at jeg ikke er det i det hele tatt) 

Morsom: 20% (håper det, hvis ikke så er det andre grunner til at folk stadig flirer av meg) 

Intelligent: 25% (jeg lever mer eller mindre av hjernen min, og lever enda, så helt galt er det vel ikke) 

Unik: 5% (tror kanskje prosenten her ble i høyeste laget, jeg er nokså gjennomsnittlig)

Skrevet

For ordens skyld, jeg forutsetter i mitt svar at jeg ikke er mer enn 100% noe som helst, så jeg hvis ikke hoderegningen min har sviktet (og dermed trukket fra noen prosenter på intelligens) så skal det der summeres opp til 100%. 

• Liker 3
Gjest Blomsterert
Skrevet
22 minutter siden, BritneyBitch skrev:

-Kreativ (80%)

-Empatisk (50%)

-Sympatisk (80%)

-Samarbeidsvillig (40%)

-Ondskapsfull (20%)

-Morsom (60%)

-Intelligent (90%)

-Unik(10%)

Er du ondskapsfull 20%? :-) forklar om du vil.

Gjest Blomsterert
Skrevet
21 minutter siden, Cata skrev:

Kreativ: 5% (jeg er virkelig ikke særlig kreativ) 

Empatisk: 18% (jepp, men jeg gir ikke alltid uttrykk for det)

Sympatisk: 5% (niks, ikke så veldig) 

Samarbeidsvillig: 20% (jeg mener jo det selv, men jeg er ikke sikker på om alle andre er helt enig - jeg er nemlig sta)

Ondskapsfull: 2% (veldig sjelden, men skal ikke skryte på meg at jeg ikke er det i det hele tatt) 

Morsom: 20% (håper det, hvis ikke så er det andre grunner til at folk stadig flirer av meg) 

Intelligent: 25% (jeg lever mer eller mindre av hjernen min, og lever enda, så helt galt er det vel ikke) 

Unik: 5% (tror kanskje prosenten her ble i høyeste laget, jeg er nokså gjennomsnittlig)

Eh,du scorer så lavt at du appellerer til min sans for humor! Hvor høyt scorer du på selvinnsikt? :-)))

Gjest FruPotter
Skrevet

-Kreativ: 90 % 

-Empatisk: 95 % 

-Sympatisk: 80 %

-Samarbeidsvillig: 50 % (jeg er samarbeidsvillig fordi andre vil det, men innerst inne har jeg lyst til å gjøre ting alene. Har alltid hatet gruppearbeid. Ikke på grunn av menneskene, men pga at jeg liker å lære nye ting selv, jeg liker å skrive tekster på min egen måte, osv. Har aldri lært noe fra gruppearbeid. Kun at jeg er mest fornøyd med mitt eget arbeid haha... Huff. Hver gang jeg jobbet sammen med noen måtte jeg gå igjennom alle skrivefeilene etterpå fordi det irriterte meg grenseløst. :ler: Men jeg er samarbeidsvillig, spesielt på jobb, fordi jeg må).

-Ondskapsfull: 0 % 

-Morsom: 30 % (har humor, ler, kan si morsomme ting, men har aldri sett på meg selv som den "morsomme". Jeg er som regel den som ler av andres vitser. Jeg er rar og andre synes ofte det er morsomt, noe jeg og synes. Men det er ikke noe jeg egentlig bestemmer. Derfor har jeg satt den på 30). 

-Intelligent: 50 % (jeg er elendig i matematikk, men flink i språk. Jeg er logisk, realistisk, fornuftig i hverdagslivet. Hvis jeg vil, kan jeg være flink på det sosiale også. Jeg ser ikke på meg selv som en veldig smart person. Jeg har ting jeg er flink til, men føler at jeg ligger midt på treet).

-Unik: 100 % fordi alle er unik. Ingen er lik. Truth.

Skrevet
5 timer siden, Blomsterert skrev:

Er du ondskapsfull 20%? :-) forklar om du vil.

Kanskje tallet var litt høyt, men jeg har noen uheldige tanker til tider - og har vel gjort et og annet som jeg ikke er helt stolt av. Har ikke så lyst til å utdype, men jeg kan bli ganske irrasjonell dersom noen sårer meg. Og så våkner jeg opp, og føler meg utrolig dum.

Gjest Blomsterert
Skrevet
4 timer siden, BritneyBitch skrev:

Kanskje tallet var litt høyt, men jeg har noen uheldige tanker til tider - og har vel gjort et og annet som jeg ikke er helt stolt av. Har ikke så lyst til å utdype, men jeg kan bli ganske irrasjonell dersom noen sårer meg. Og så våkner jeg opp, og føler meg utrolig dum.

Ok. Syntes ondskapsfull var sterkt ord: -) ville ta det med likevel,og er jo ærlig å innrømme det. Jeg har manipulert,så mulig det går under det. Mulig.

Gjest Blomsterert
Skrevet
8 timer siden, FruPotter skrev:

-Kreativ: 90 % 

-Empatisk: 95 % 

-Sympatisk: 80 %

-Samarbeidsvillig: 50 % (jeg er samarbeidsvillig fordi andre vil det, men innerst inne har jeg lyst til å gjøre ting alene. Har alltid hatet gruppearbeid. Ikke på grunn av menneskene, men pga at jeg liker å lære nye ting selv, jeg liker å skrive tekster på min egen måte, osv. Har aldri lært noe fra gruppearbeid. Kun at jeg er mest fornøyd med mitt eget arbeid haha... Huff. Hver gang jeg jobbet sammen med noen måtte jeg gå igjennom alle skrivefeilene etterpå fordi det irriterte meg grenseløst. :ler: Men jeg er samarbeidsvillig, spesielt på jobb, fordi jeg må).

-Ondskapsfull: 0 % 

-Morsom: 30 % (har humor, ler, kan si morsomme ting, men har aldri sett på meg selv som den "morsomme". Jeg er som regel den som ler av andres vitser. Jeg er rar og andre synes ofte det er morsomt, noe jeg og synes. Men det er ikke noe jeg egentlig bestemmer. Derfor har jeg satt den på 30). 

-Intelligent: 50 % (jeg er elendig i matematikk, men flink i språk. Jeg er logisk, realistisk, fornuftig i hverdagslivet. Hvis jeg vil, kan jeg være flink på det sosiale også. Jeg ser ikke på meg selv som en veldig smart person. Jeg har ting jeg er flink til, men føler at jeg ligger midt på treet).

-Unik: 100 % fordi alle er unik. Ingen er lik. Truth.

Intelligens er mye mer enn matematikk,og det er ulike former for det. Logikk og fornuft teller høyt,for intelligens er også myye å inneha kunnskap OG vite å nyttiggjøre seg den: -) det så jo bra ut!

Skrevet
10 timer siden, Blomsterert skrev:

Eh,du scorer så lavt at du appellerer til min sans for humor! Hvor høyt scorer du på selvinnsikt? :-)))

Jeg burde scoret svært høyt, men det er ikke flere prosenter igjen. :grine:

• Liker 1
Skrevet

De spørsmålene her er jo veldig vanskelige å svare på for enkelte. Det handler mye om selvfølelse og selvbilde også. Jeg kan aldri gi meg selv høy score på noe jeg anser som positivt, fordi jeg har skakkjørt selvbilde. 

Kan hende det er en av grunnene til at du får så få svar her Blomstererten :rolleyes:

Gjest Blomsterert
Skrevet
1 minutt siden, Cata skrev:

Jeg burde scoret svært høyt, men det er ikke flere prosenter igjen. :grine:

He? :-)

Skrevet
Et øyeblikk siden, Blomsterert skrev:

He? :-)

Jo altså, jeg er 100% meg. Jeg kan ikke bli 120%. Så i motsetning til dere andre så  har jeg tolket oppgaven slik at man skal fordele prosentene utover. Du ser mine summeres opp til 100% totalt. Siden selvinnsikt ikke var en del av den opprinnelige spørsmålsstillingen så tok jeg ikke med det da jeg fordelte mine i alt 100% :ler: . Ergo blir det ikke flere prosenter igjen om jeg skal legge det til nå. (Da måtte jeg i tilfelle forandret mitt opprinnelige svar og redusert prosentsatsen på en del av de andre punktene.) 

• Liker 1
Skrevet (endret)
12 timer siden, Blomsterert skrev:

Fikk noen krevende spørsmål i dag. Hvor mange prosent jeg var hva av: 

-Kreativ (svarte 99%. Det er tross alt jobben og livet mitt)

-Empatisk (svarte 70%,jeg kan ikke føle med alle. Må jo vite hva de snakker om. Ha følt noenlunde det samme for å forstå)

-Sympatisk(her svarte jeg 90%)

-Samarbeidsvillig (svarte 70%)

-Ondskapsfull (svarte 0%)

-Morsom (svarte 80%)

-Intelligent(svarte 75%)

-Unik(svarte 90%,jeg skiller meg glatt ut)

Dere? Hvor mange prosent ville dere svart på hver? Jeg fant ikke meg selv å være 100% noe. Noen av dere?

Flytt dette om det passer best under annet.

Kreativ: 99,5

Samarbeidsvillig: 70

Ondskapsfull: 10, er jo ikke perfekt 

Morsom: 60-70

Intelligent: 85 

Sympatisk: 75 (prøver iallfall)

Endret av LucyLiu
Gjest Blomsterert
Skrevet
1 minutt siden, Cata skrev:

Jo altså, jeg er 100% meg. Jeg kan ikke bli 120%. Så i motsetning til dere andre så  har jeg tolket oppgaven slik at man skal fordele prosentene utover. Du ser mine summeres opp til 100% totalt. Siden selvinnsikt ikke var en del av den opprinnelige spørsmålsstillingen så tok jeg ikke med det da jeg fordelte mine i alt 100% :ler: . Ergo blir det ikke flere prosenter igjen om jeg skal legge det til nå. (Da måtte jeg i tilfelle forandret mitt opprinnelige svar og redusert prosentsatsen på en del av de andre punktene.) 

Ah,du tolket det sånn ja. Det må være tegn på intelligens: -D nei,men det var ikke sånn altså. Jeg var redd du oppfattet meg ironisk,men mente det ikke vondt! Jeg kunne scoret 90% på å bli misforstått! Men svar på nytt da. Er gøy å se hva dere svarer. Har utrolig vanskelig for å si pene ting om meg selv. Jeg vet om dem,Men vegrer meg for å si det høyt! Liker det overhodet ikke,men så må en jo iblant. 

Svar på nytt?

Gjest Blomsterert
Skrevet (endret)
3 minutter siden, LucyLiu skrev:

Kreativ: 99,5

Samarbeidsvillig: 70

Ondskapsfull: 10, er jo ikke perfekt 

Morsom: 60-70

Intelligent: 85 

Bra scoring. Du bør ha mulighet til mange jobber.

Endret av Blomsterert
Gjest Blomsterert
Skrevet (endret)
16 minutter siden, Fiberhusk skrev:

De spørsmålene her er jo veldig vanskelige å svare på for enkelte. Det handler mye om selvfølelse og selvbilde også. Jeg kan aldri gi meg selv høy score på noe jeg anser som positivt, fordi jeg har skakkjørt selvbilde. 

Kan hende det er en av grunnene til at du får så få svar her Blomstererten :rolleyes:

Ok. Prøv? Det handler jo om å stole på hva en får tilbakemelding fra andre om også. Når jeg svarte 80%morsom,så er det fordi jeg møter så mange spesielle mennesker og opplever så mye rart. Har gode historier å fortelle. Kunne like godt vært formidlingsevne antageligvis.

Endret av Blomsterert

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...