Gå til innhold

Mye trening

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Siden januar har jeg begynt å trene og spise sunt, ikke for å gå ned i vekt. Vil bare miste fett jeg har, og stramme opp kroppen.

Begynte å trene to ganger i uken, og nå er jeg oppe i 4. Det som er problemet er at jeg tar bilder og kroppen har ikke endra seg noe. Like stor overalt. Spiser veldig sunt, dog kanskje litt mye karbohydrater. Vet ca hvor mye jeg skal spise pga lifesum. Er veldig demotiverende å se at det ikke er noe som helst endring på kroppen min. Trener både kondisjon og styrke.

Har noen forklaring?

Anonymkode: a5310...d66

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mister du ikke kroppsfett spiser du for mye. Vanskelig å si noe mer detaljert med de få opplysningene du kommer med.

Anonymkode: 93a11...445

• Liker 1
Skrevet

Hvordan fordeler du styrketreningen og løpetreningen? Har du god teknikk? Øker du i styrke? 

Gjest Honeyblossom
Skrevet

Det har bare gått litt over en mnd.. endringer skjer ikke over natten.

Du må være tålmodig når du skal endre kroppen.

Skrevet
1 time siden, Honeyblossom skrev:

Det har bare gått litt over en mnd.. endringer skjer ikke over natten.

Du må være tålmodig når du skal endre kroppen.

This.

Kiloene/fettet kom antageligvis ikke i en haug over natten, men mer snikende over tid. Tror det er litt sånn med forbedringa i formen og.

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei.

Siden januar har jeg begynt å trene og spise sunt, ikke for å gå ned i vekt. Vil bare miste fett jeg har, og stramme opp kroppen.

Begynte å trene to ganger i uken, og nå er jeg oppe i 4. Det som er problemet er at jeg tar bilder og kroppen har ikke endra seg noe. Like stor overalt. Spiser veldig sunt, dog kanskje litt mye karbohydrater. Vet ca hvor mye jeg skal spise pga lifesum. Er veldig demotiverende å se at det ikke er noe som helst endring på kroppen min. Trener både kondisjon og styrke.

Har noen forklaring?

Anonymkode: a5310...d66

Du må bare ta tiden til hjelp. Det tar tid å endre kroppen, men resultatene kommer hvis du holder ut over tid. Prøv å Spis noe mer proteiner for det hjelper på muskelbygging og metter godt. 

Anonymkode: c9062...eb0

Gjest Runforit
Skrevet

Fettet kommer lettere på enn av. Du har holdt på én måned...endringer skjer ikke over natten. Når det er sagt så burde du ha mistet noe fett på 6 uker med underskudd. Så da spiser du i vedlikehold og ikke nok underskudd. Mange overvurderer hvor mye de brenner på trening og spiser mer når de trener. Det skal du, men ikke så mye at vinningen går opp i spinningen. 

Nå skriver du ingenting om deg selv så det er vanskelig å vite hvor du feiler.

Skrevet

Jeg har begynt å se resultater først nå, etter sju måneder. Det tok så lang tid å finne balanse mellom trening og matinntak for meg. Jeg har aldri gjort dette før, så jeg regnet med å måtte være veldig tålmodig. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...