AnonymBruker Skrevet 19. februar 2016 #1 Skrevet 19. februar 2016 Er dere redd for at dere aldri får kjæreste eller familie? Er det noe dere går å tenker på? Jeg gjør ihvertfall det! Slitsomt. Og hvor gamle er dere? Anonymkode: 469c8...04f 1
Gjest Balian de Ibelin Skrevet 19. februar 2016 #2 Skrevet 19. februar 2016 Nei hvorfor skulle jeg være redd for det ?. Jeg er ikke en av de tullingene som baserer hvor bra livet er om man har en partner eller ikke. Dette er noe jeg ikke ofrer en tanke. Det er heller ikke noe jeg ønsker å ha Jeg er 32
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2016 #3 Skrevet 19. februar 2016 Jeg har alltid tenkt sånn, inntil nylig. Nå ser jeg at det er håp for meg også Utrolig dumt å være redd for at man aldri finner noen, men vi er jo mange som tenker sånn dessverre. Er 25. Vil ha mann, men ikke barn Anonymkode: 3c8f5...9d4
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2016 #4 Skrevet 19. februar 2016 Jeg er ikke redd for det, men det er det mest sannsynlige utfallet. Som en lettere emosjonelt ustabil, nervøs mann med hint av sosial angst stiller man ikke med spesielt gode kort. Jeg har passert 30 og har ingen reell samlivs eller kjæreste -erfaring overhodet. Hva gir du meg? Anonymkode: 26204...216 1
Summers Skrevet 19. februar 2016 #5 Skrevet 19. februar 2016 Tror Gud passer på meg så kommer til å gå bra. 4
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2016 #6 Skrevet 19. februar 2016 48 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er dere redd for at dere aldri får kjæreste eller familie? Er det noe dere går å tenker på? Jeg gjør ihvertfall det! Slitsomt. Og hvor gamle er dere? Anonymkode: 469c8...04f Er mann på 35år...ja er nok redd for det. Alle kvinnfolkene er jo "opptatte" ....det er jo i snitt 2-3 mannfolk rundt enhver kvinne hele tiden. Det er mye lettere å vinne i lotto eller få til lignende...nå som importen av mannfolk fra Europa og gudene vite hvorfra har økt veldig så begynner det å se mørkt ut. Anonymkode: efef4...04d 2
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2016 #7 Skrevet 19. februar 2016 Ja. Jeg tenker på det omtrent hver dag, dessverre. Jeg er bare 19. Anonymkode: a28dc...2c3 4
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2016 #8 Skrevet 19. februar 2016 Ja, jeg tenker på det av og til, og er redd for det. Er jente på 21 år som er jomfru og aldri har hatt kjæreste (men har holdt på med noen da). Anonymkode: de9cb...716
frk94 Skrevet 19. februar 2016 #9 Skrevet 19. februar 2016 Jeg er redd for å ende opp uten barn iallfall, for meg virker livet helt meningsløst uten barn. Sleit utrulig med selvtilliten for bare noen få år siden, men i det siste har det godt opp for meg at jeg kanskje ikke ender opp alene og barnløs likevel. Jente 21
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2016 #10 Skrevet 19. februar 2016 Har aldri vært bekymret for det. Har ikke ønsket meg barn eller å være gift før selv om jeg har vært i langvarige forhold. K 33 Anonymkode: c60e9...225
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2016 #11 Skrevet 19. februar 2016 Tja. Jeg har et barn da, men en kjærste kommer jeg nok aldri til å ha igjen. Sånn er det bare. Her i huset er det best uten mann, både for mannens del og min del. Vinn-vinn for alle Anonymkode: adaaa...0b1
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2016 #12 Skrevet 19. februar 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Tja. Jeg har et barn da, men en kjærste kommer jeg nok aldri til å ha igjen. Sånn er det bare. Her i huset er det best uten mann, både for mannens del og min del. Vinn-vinn for alle Anonymkode: adaaa...0b1 35 år forresten Anonymkode: adaaa...0b1
nordlending Skrevet 19. februar 2016 #13 Skrevet 19. februar 2016 (endret) Ja. Jeg vet man skal leve i nuet, men det er noe jeg ikke klarer. Så fant jeg en (langt unna) som tok bort bekymringene mine for framtida (sånn bortsett fra at jeg er redd for å faile utdannelsen). Nå når han har gått, kjenner jeg mye på dette igjen. Har vanskelig for å være mye alene, noe som innebærer at jeg virkelig frykter å ikke finne noen... Er 23. Endret 19. februar 2016 av nordlending
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2016 #14 Skrevet 19. februar 2016 Jeg er 17...og ja, jeger det. Ja, jeg vet det høres teit ut - har trossalt hele livet mitt foran meg. Er ikke redd for å ikke treffe noen, men skjønner ikke hvordan jeg skal klare å leve sammen med noen resten av mitt liv. Klarer så vidt å leve med meg selv. Barn skal jeg i hvert fall IKKE ha, unner ingen å vokse opp i denne mediepåvirkede verdenen. Anonymkode: 7cefa...839 2
GammelKaktus Skrevet 19. februar 2016 #15 Skrevet 19. februar 2016 Nå har jeg et barn, men sannsynligheten får at jeg noengang får meg en kjæreste igjen er relativt liten. Rett og slett fordi jeg ikke har lyst på en, tviler sterkt på at det kommer til å endre seg. Trives godt med å være alenemor. Styre hverdagen på våre premisser. Er 31 år...måtte faktisk tenke meg om, det er tegn på at du er gammel d.
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2016 #16 Skrevet 19. februar 2016 2 minutter siden, FrøkenMånestråle skrev: Nå har jeg et barn, men sannsynligheten får at jeg noengang får meg en kjæreste igjen er relativt liten. Rett og slett fordi jeg ikke har lyst på en, tviler sterkt på at det kommer til å endre seg. Trives godt med å være alenemor. Styre hverdagen på våre premisser. Er 31 år...måtte faktisk tenke meg om, det er tegn på at du er gammel d. I hear you :-D Anonymkode: adaaa...0b1 1
Smookiekins Skrevet 19. februar 2016 #17 Skrevet 19. februar 2016 Vil tro det er helt normale følelser å kjenne på, iallfall i perioder. Jeg tenker kanskje tanken noen ganger, men legger den som regel fort fra meg igjen (er 25)
Gjest Notatboka Skrevet 19. februar 2016 #18 Skrevet 19. februar 2016 Jeg prøver å ikke tenke på det, fordi jeg er ung og har god tid på meg. Men tanken sniker seg innpå innimellom og det er lett å føle at man ikke er bra nok og at ingen kommer til å like meg på den måten. Jeg vet jo egentlig at jeg er en bra jente og har tro på at det kommer til å ordne seg for meg også, så jeg klarer som regel å skyve de tankene vekk
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 19. februar 2016 #19 Skrevet 19. februar 2016 (endret) w Endret 15. november 2023 av Nasse Nøff ❤
Okapi Skrevet 19. februar 2016 #20 Skrevet 19. februar 2016 Tenker en del på det. Hun jeg liksom forventet å dele livet med var visst ikke så enig der, og jeg sliter generelt veldig med å bli kjent med folk. Er 33. Har ikke noe ønske om barn da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå