YoyoMa Skrevet 19. februar 2016 #1 Skrevet 19. februar 2016 Jeg har aldri bæsjet hos andre før. Jeg vil heller ikke gjøre det, og prøver å time tarmen slik at jeg ikke trenger å gjøre det hjemmefra. Det er ikke bare hos andre jeg synes det er flaut, men også på offentlig dass. Jeg vet ærlig talt ikke hva jeg skal gjøre om jeg får samboer eller kone. Jeg liker ikke tanken på at de vet jeg er på do og bæsjer og jeg er redd de kan høre eller lukte det. Er det andre enn meg som har samme problem?
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2016 #2 Skrevet 19. februar 2016 Hva hvis kvinner bæsjer hos deg? Anonymkode: f42c1...873
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2016 #3 Skrevet 19. februar 2016 10 minutter siden, YoyoMa skrev: Jeg har aldri bæsjet hos andre før. Jeg vil heller ikke gjøre det, og prøver å time tarmen slik at jeg ikke trenger å gjøre det hjemmefra. Det er ikke bare hos andre jeg synes det er flaut, men også på offentlig dass. Jeg vet ærlig talt ikke hva jeg skal gjøre om jeg får samboer eller kone. Jeg liker ikke tanken på at de vet jeg er på do og bæsjer og jeg er redd de kan høre eller lukte det. Er det andre enn meg som har samme problem? Samme med meg. Bæsjer kun hjemme og når jeg er alene. Bruker lang tid, derfor er det ikke aktuelt å gjøre det hos andre. Blir vel evig singel Anonymkode: 61f9d...1cd
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2016 #4 Skrevet 20. februar 2016 Jeg er også sånn. Har samboer da. Men i starten syntes jeg det var flaut om jeg var hos han eller han var hos meg. Men må man så må man. Da har man ikke lenger noe valg. Så var det ikke så ille likevel. Anonymkode: 9f19a...e10
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2016 #5 Skrevet 20. februar 2016 Dette er nok mer normalt enn man skulle tro. Jeg hadde det på samme måte og slet med å gå på do når jeg og mannen flyttet sammen. Det som har endret seg underveis er at jeg kan gå med mannen i hus, men jeg fremdeles ikke klarer å gå på do hos andre eller offentlig. I mitt tilfelle da har jeg vært medmannen i 4 år, og jeg klarer fremdeles ikke å si ordet 'bæsj'. Jeg kaller det å gå 'på do på do'. Jepp, voksen kvinne og klarer ikke å si bæsj til min ektemann... Anonymkode: 84cf5...b29
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2016 #6 Skrevet 20. februar 2016 Til og med kongen bæsjer. Og for å være ærlig, jeg tror ikke akkurat noen tenker; hihi, han bæsjer, mens de er opptatt med å gjøre det de må. Anonymkode: 3f320...3f8
stemorrollen Skrevet 20. februar 2016 #7 Skrevet 20. februar 2016 Jeg bæsjer når jeg må bæsje.. Samme hvor jeg er og hvem som er der. Jeg lager ikke en sak ut av det. Så lenge man ikke er klein selv så blir det ikke kleint. Det er en naturlig greie som alle må gjøre. Syntes det er litt rart at folk vil late som at de ikke gjør noe vi alle gjør.. 1
Honey Dew Skrevet 20. februar 2016 #8 Skrevet 20. februar 2016 Jeg bæsjer når jeg må. Om jeg er hjemme eller borte har ingenting å si 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå