Tess89 Skrevet 19. februar 2016 #1 Skrevet 19. februar 2016 Hvor mange her inne har hatt kikhull i eggstokkene? Hvordan var resultatet etter operasjone ?fikk dere regelmessig mens etter operasjonen?er det ca 3 mnd du må vente etter operasjonen for å bli gravid? Håper at dere fikk et godt resultat 😊
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2016 #2 Skrevet 19. februar 2016 Kikkhullet,ogmkikkerten/skopet går inn gjennom et snitt i navlen. Den går ikkeminn i eggstokkene. Det blir blåst inn gass i bukhulen for å kunne se med skopet ned mot eggstokkene. Om du får flere instrument inn via snitt nede ved bikinikanten avgjøres av hva du skal inn for og om noe kan eller skal gjøres. Hva de ser, gjør og finner er avgjørende for videre løp. Har du endometriose, kan svaret bli alt fra at graviditet uten hjelp er umulig til å gå hjem og sette igang prøving. Fasiten får,du etter inngrepet. Anonymkode: 3c365...286 3
Lindasofie Skrevet 19. februar 2016 #3 Skrevet 19. februar 2016 Jeg hadde hadde kikkhullsoperasjon der jeg drillet flere hull ineggstokkene. Fikk mensen en måned etter og ble gravid med en gang 2
Tess89 Skrevet 19. februar 2016 Forfatter #4 Skrevet 19. februar 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Kikkhullet,ogmkikkerten/skopet går inn gjennom et snitt i navlen. Den går ikkeminn i eggstokkene. Det blir blåst inn gass i bukhulen for å kunne se med skopet ned mot eggstokkene. Om du får flere instrument inn via snitt nede ved bikinikanten avgjøres av hva du skal inn for og om noe kan eller skal gjøres. Hva de ser, gjør og finner er avgjørende for videre løp. Har du endometriose, kan svaret bli alt fra at graviditet uten hjelp er umulig til å gå hjem og sette igang prøving. Fasiten får,du etter inngrepet. Anonymkode: 3c365...286 T
Tess89 Skrevet 19. februar 2016 Forfatter #5 Skrevet 19. februar 2016 Takk for at du tok deg tid for å svare. Jeg har pcos og mistet mensen helt da jeg hadde en spontan abort da jeg var rundt 19.jeg håper at jeg får mensen tilbake etter operasjonen og at jeg kan bli gravid på naturlig vis 😍
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2016 #6 Skrevet 19. februar 2016 1 minutt siden, Tess89 skrev: Takk for at du tok deg tid for å svare. Jeg har pcos og mistet mensen helt da jeg hadde en spontan abort da jeg var rundt 19.jeg håper at jeg får mensen tilbake etter operasjonen og at jeg kan bli gravid på naturlig vis 😍 Da må du bare vente til du våkner opp igjen og får vite hva de har funnet. Lykke til. Anonymkode: 3c365...286 2
Tess89 Skrevet 19. februar 2016 Forfatter #7 Skrevet 19. februar 2016 1 time siden, Lindasofie skrev: Jeg hadde hadde kikkhullsoperasjon der jeg drillet flere hull ineggstokkene. Fikk mensen en måned etter og ble gravid med en gang Så kjekt å høre at du ble gravid ❤👍👌Håper at jeg er like heldig som deg 😉
Tess89 Skrevet 19. februar 2016 Forfatter #8 Skrevet 19. februar 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da må du bare vente til du våkner opp igjen og får vite hva de har funnet. Lykke til. Anonymkode: 3c365...286 Ja er veldig spent 😊tusen takk for det 😉
Tess89 Skrevet 6. juli 2016 Forfatter #10 Skrevet 6. juli 2016 Hm hva skal jeg si... har ikke fått vite så mye om hva de gjorde å hvor mange hull de laget i eggstokkene, jeg motte ta kontakt med fastlegen min for å få utskrift av hva de gjorde.Legen i haugesund må først godkjenne dokumente før det blir oversendt til min fastlege ,så det tar tid.Fikk vertfall beskjed om at begge egglederene var åpne så det var et godt tegn.Har akkurat gått 1 mnd siden operasjonen å hatt første mens så nå må jeg bare håpe at jeg ikke mister den igjen.Legen som jeg snakket med før operasjonen sa at det ikke var langtids effekt på kikhull operasjonen. Ca 1/2 år.Jeg fikk vertfall ikke den infoen før jeg snakket med denne legen så jeg følte meg rett å slett skuffet da han sa det. Har du hatt kikhulloperasjon?
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2016 #11 Skrevet 6. juli 2016 Den 18.2.2016 at 20.35, AnonymBruker skrev: Kikkhullet,ogmkikkerten/skopet går inn gjennom et snitt i navlen. Den går ikke inn i eggstokkene. Det er vel ikke helt sant? Jeg tok lap for å fjerne endometriose. Sitter igjen med lav amh (lite egg) fordi mange av eggene forsvant med en cyste de måtte fjerne fra eggstokk. Hvis eggene forsvinner må de vel ha vært inne i eggstokken?? Uansett. Etter operasjon har jeg hatt lik syklus som før. Anonymkode: d9405...493
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå