AnonymBruker Skrevet 19. februar 2016 #1 Del Skrevet 19. februar 2016 Jeg har ei venninne jeg ikke skjønner meg på. Hun er ei ganske ny venninne. Føler meg litt lik henne på flere måter. Når hun har problemer prater hun med meg om de, og jeg prater med henne når jeg har problemer. Jeg inviterer henne på fester, hjemmekvelder og det som er. Men hun har stadig vekk fester og div utenat jeg blir invitert. Hvorfor er det slik? Anonymkode: 5d32a...502 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2016 #2 Del Skrevet 19. februar 2016 Du passer ikke automatisk med vennegjengen hennes, selv om hun har bra kjemi med henne Anonymkode: 8c208...b4a 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2016 #3 Del Skrevet 19. februar 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Du passer ikke automatisk med vennegjengen hennes, selv om hun har bra kjemi med henne Anonymkode: 8c208...b4a Samme gjeng er på fest hos meg ellers da? Anonymkode: 5d32a...502 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2016 #4 Del Skrevet 20. februar 2016 Kanskje du er en den kloke venninnen. Som blir brukt til de alvorlige tingene- snakk om problemer og alvorlige ting. Mens når det er fest og moro syns hun ikke du passer like godt inn. En teori bare Anonymkode: c1e66...68c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2016 #5 Del Skrevet 20. februar 2016 Haha Nei. Ikke i det hele tatt 😊 snakker ikke om sånne ting så lenge andre er der. Og venter som.regel til hun tar opp. Anonymkode: 5d32a...502 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2016 #6 Del Skrevet 20. februar 2016 En vil vel ikke være sammen alle en kjenner bestandig og i alle settinger ? Men om det er de samme du henger med ellers som hun invitere er det jo litt rart Anonymkode: 33d18...b86 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2016 #7 Del Skrevet 20. februar 2016 Den 19.2.2016 at 22.08, AnonymBruker skrev: Samme gjeng er på fest hos meg ellers da? Anonymkode: 5d32a...502 Da ville jeg spurt henne. For dette er jo normalt ikke slik en god venninne ville oppført seg. Jeg spurte selv en venninne om det samme. Hun svarte at det var hennes nærmeste venner (mange) som hadde ordnet fest for henne (ergo var jeg ikke blant alle de mange "nærmeste"). Men det var flere andre tegn også på at hun ikke var så veldig god venninne lenger, så jeg kuttet ut vennskapet. Good riddance. Anonymkode: 6d512...4b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 21. februar 2016 #8 Del Skrevet 21. februar 2016 Du har blitt "the help" som hun kan bruke. Det er bare en ting å gjøre og det er å ikke invitere henne mer når det er festlig lag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå