Gå til innhold

Bikkja spiste en annen hunds oppkast

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han fikk ikke i seg mye, men jeg er litt redd for at det kanskje var nok til å få i seg sykdommer av noe slag. Bør jeg være bekymret? Bør jeg følge med på han noe utover det vanlige? Har ikke lyst til at han skal bli syk :/

Anonymkode: e592c...b54

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Neida, det går nok fint :)

Anonymkode: 4917a...ded

Skrevet

Helt normalt at hunder gjør dette.  Det går nok helt fint. Systemet deres er laget for å takle slik "mat".

Skrevet

Okey det var godt å høre! Tusen takk for svar! :)

Gjest Honeyblossom
Skrevet

Ville ikke bekymret meg. Bikkja mi spiser andre hunders dritt daglig og har ikke tatt noe skade av det ennå. Det er bare veldig veldig ekkelt :spy:

Skrevet

Hvorfor gjør hunder dette? Er det mangelsykdommer, noe de ikke får nok av i det vanlige kostholdet?

Anonymkode: 2f022...d1c

Skrevet

Jeg har et matvrak, også var vi på vei hjem fra lang tur, så jeg tror det bare er derfor. Han klarer ikke å motstå mat, uansett hvilken form det kommer i, hahah :P 

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor gjør hunder dette? Er det mangelsykdommer, noe de ikke får nok av i det vanlige kostholdet?

Anonymkode: 2f022...d1c

Skrevet

En del raser er veldig matglade, en av dem har jeg hatt ...

Hunden spiste sitt eget oppkast med en gang den gulpet opp noe. Har faktisk ikke sett at den spiste andre sitt spy, men elsket samtidig å spise sauelort, hestebæsj, og harelorter osv..går alltid bra. 

Dette er grunnen for at hunder skal ha jevne markkurer...

Anonymkode: 0f6aa...cf0

Skrevet

Jeg kjenner faktisk en hund som spiste sitt eget oppkast en gang. Gikk visst helt fint det.

Men dette er kanskje litt mer normalt hos en valp, enn hos fullvoksen hund?  :P

Anonymkode: b2482...20c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...