Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har perioder der jeg sover dårlig og har da mørke ringer under øynene. Er naturlig mørkere enn mange andre der, men ser til tider ut som en vampyr. Nå i det siste når jeg har sett på bilder av meg selv ser jeg også at jeg har fått endel rynker under øynene. Jeg er bare 28 år og lurer på hva jeg kan gjøre med dette? Enten med botox el eller noe annet som kan hjepe meg. 

Anonymkode: 4215d...12c

• 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Den 19.2.2016 at 15.47, AnonymBruker skrev:

Jeg har perioder der jeg sover dårlig og har da mørke ringer under øynene. Er naturlig mørkere enn mange andre der, men ser til tider ut som en vampyr. Nå i det siste når jeg har sett på bilder av meg selv ser jeg også at jeg har fått endel rynker under øynene. Jeg er bare 28 år og lurer på hva jeg kan gjøre med dette? Enten med botox el eller noe annet som kan hjepe meg. 

Du trenger ikke noe botox. Det er best å motvirke på en naturlig måte, uten kirurgiske inngrep. Min søster brukte Lefery kremen, er ganske grei på rynker, den. Fjernet også poser under øynene.

AnonymBruker
Skrevet

Grei på rynker? Har liten tror på at kremer egentlig fungerer:(

Skrevet
Den 9.3.2016 at 18.51, AnonymBruker skrev:

Grei på rynker? Har liten tror på at kremer egentlig fungerer:(

Skjønner. Å ikkke tro er lov. Man kan bruke den og se for seg selv. De gir garanti. Men ut ifra emnet selv så sammenhenger rynker med mangel av fuktighet. Da fukter Lefery veldig bra. Også har den hialuron syre (noe sånt) og kollagen. Det overbeviste min søster ordentlig. Vi skal se.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...