Alethia Skrevet 19. februar 2016 #1 Skrevet 19. februar 2016 Heeeei. Leste nylig inne på Fifty Shades Of Makeup-gruppa på fb om denne "My Scheming Mask". Den skal visstnok fjerne hudormer Har sett litt på videoer på youtube, og kom over ei som hadde endt opp med dype arr etter en slik maske. Lurer på om det er noen av dere her på KG som har erfaring med denne, eller lignende masker?
Gjest pellepirat Skrevet 19. februar 2016 #2 Skrevet 19. februar 2016 Jeg har prøvd en som ser helt lik ut, fungerer sånn helt ok, men synes de stripsene fra h&m funket bedre enn de ansiktsmaskene der.
allesote Skrevet 19. februar 2016 #3 Skrevet 19. februar 2016 Har prøvd alt mulig (inkl. sånne svarte masker) og ingenting fjerner mine. Og jeg vet jeg har mye talg, for hver gang jeg klemmer på nesen kommer det ut..
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2016 #4 Skrevet 19. februar 2016 Det både hun i videoen, og det du trolig også selv har, på nesen er ikke "hudormer" (svarte prikker), men sebaceous filaments. Som det har blitt skrevet i en god del tråder her i det siste kan en ikke bli kvitt SFs. Å bruke en maske som tørker / strips på nesen blir da ganske unødvendig siden de porene uansett vil fylle seg opp igjen innen et par dager (for noen allerede neste dag). Mange opplever tørr, flassete hud av slike produkter, og det hevdes også at en over tid kan få større porer på nesen av dem. Det samme gjelder dersom en velger å "fyisk" presse dem ut med fingrene. Forskjellen mellom en blackhead (sort prikk) og sebacous filaments: En blackhead er normalt enda mørkere i fargen enn det en SF er - mer "dyp" svart enn mørkegrå. Presser du ut en blackhead er det som en liten, hard kule. Du vil med engang se at den sorte prikken du før så på huden din er borte. Presser du derimot ut en SF er den ikke hard, men mer lang og myk. Mange vil fortsatt se det svarte området på huden, og etter noen dager igjen er det sorte punktet tilbake på akkurat samme sted. Anonymkode: e32c6...824 1
Gjest O.G. Skrevet 19. februar 2016 #5 Skrevet 19. februar 2016 Tror man skal være forsiktig med slike produkt, jeg har en tro på at de forstørrer porene hvis man bruker dem mer enn noen ganger i måneden.
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 20. februar 2016 #6 Skrevet 20. februar 2016 Eg har ein sånn og eg får $%#÷ ikkje den av igjen. Eg har prøvd to gonger med ulike lag. Eg har måtte vaske den vekk med vaskeklut begge gongane. No står den i skapet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå