Gå til innhold

Tinder ødelegger for kvinner og noen få menn

Anbefalte innlegg

Skrevet
På 2/19/2016 den 14.53, AnonymBruker skrev:

De under middels vakre mennene blir danket ut av pene menn, og de får ikke en gang en sjans til å vise hvem de er og de får seg tvilsomt mye sex heller.

True story.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men gjelder det ikke begge kjønn? Mindre pene damer blir vel også danket ut av pene damer. Mindre damer får vel derfor også mindre sjans til å vise seg og mindre sex? For meg, som vokste opp som den "stygge venninna" var det ingen tvil: jeg var ikke verdt mye hos det motsatte kjønn. Og det er jo logisk, hvorfor skulle folk like mindre pene folk?

Anonymkode: 67e10...74b

• Liker 2
Skrevet

alle kvinner på tinder sitter pent å venter mens mld strømmer inn fra menn. deretter velger dere ut de samme 10-20%.
hva om du heller velger menn basert på personlighet og ikke utseende i fremtiden?

2 mnd med hytteturen, sex etc, vet du hva det kalles? dating. er ingenting som tilsier at dere MÅ bli et par pga. dere dater.
i fremtiden ha heller litt klasse og hold buksa på de første mnd. lettere å sile ut de useriøse.

• Liker 1
Skrevet
31 minutter siden, herremann skrev:

i fremtiden ha heller litt klasse og hold buksa på de første mnd. lettere å sile ut de useriøse.

De første månedene faktisk. Greit å drøye sexen på første 2-5 datene men vanlig med litt progresjon. 

Tror aldri jeg har gått mer enn 5 dater uten sex. 

1 date = bli kjent og flørte litt. Kjemisjekk

2 date = Bli bedre kjent, eskalere litt og potensielt første kyss på 2-3 

3-4 date = eskalere ytterligere. Sex hvis naturlig 

Skrevet
53 minutter siden, herremann skrev:

alle kvinner på tinder sitter pent å venter mens mld strømmer inn fra menn. deretter velger dere ut de samme 10-20%.
hva om du heller velger menn basert på personlighet og ikke utseende i fremtiden?

2 mnd med hytteturen, sex etc, vet du hva det kalles? dating. er ingenting som tilsier at dere MÅ bli et par pga. dere dater.

Jeg tar ikke i menn jeg ikke er i et forpliktet forhold med. Det betyr at jeg ikke ligger rundt og har ikke hatt sex på flere år. Jeg har "klasse" (er konservativ/tradisjonell), men blilr forbigått likevel. Hva gjør man da?

Anonymkode: 67e10...74b

• Liker 1
Skrevet
6 timer siden, EnKoppTe skrev:

Nei, de oppsøker meg. De andre er vel opptatt med dataspill, kompiser og den slags, antar jeg.

Vet ikke om du har fått med deg dette, men det er DU som velger hvem du vil matche med på tinder.

Anonymkode: 93c55...e13

• Liker 2
Skrevet

Ingen garantier uansett😂 mine tre siste kjærester  (og den siste var langvarig forhold, 4 år) begynte som one night stand. Tinder er det mye kåte fyrer på. Fikk dick pic etter en dag av en fyr.. jeg er normalt pen,  slank og kunne lett skaffet meg pikk på byen en lørdag, faktisk ikke vanskelig. Hvorfor bruke tid på ei dame med mld osv hvis du kun vil knulle?  Er det vanskeligere for dere menn på byen?😊 - kvinne 27😁

Anonymkode: e294d...d28

• Liker 1
Skrevet
På 8. desember 2016 den 23.30, AnonymBruker skrev:

Ingen garantier uansett😂 mine tre siste kjærester  (og den siste var langvarig forhold, 4 år) begynte som one night stand. Tinder er det mye kåte fyrer på. Fikk dick pic etter en dag av en fyr.. jeg er normalt pen,  slank og kunne lett skaffet meg pikk på byen en lørdag, faktisk ikke vanskelig. Hvorfor bruke tid på ei dame med mld osv hvis du kun vil knulle?  Er det vanskeligere for dere menn på byen?😊 - kvinne 27😁

Hvorfor bruke tid på ei dame med meldinger hvis du kun vil knulle? Du svarer på ditt eget spørsmål i spørsmålet.

Hvorfor bruke tid på å lage mat hvis du kun er sulten?

• Liker 1
Skrevet
53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor bruke tid på ei dame med meldinger hvis du kun vil knulle? Du svarer på ditt eget spørsmål i spørsmålet.

Hvorfor bruke tid på å lage mat hvis du kun er sulten?

Poenget mitt var vel at det strengt tatt må være enklere å gå på byen, prate med en full og slutty dame å ta henne med hjem. Ikke skravle med henne i 3-4 uker først. 

Skrevet

Hvis noe er for godt til å være sant, så er det ofte det også. De som fremstår som nesten perfekt bør man alltid være ekstra varsom med! Litt skremmende at kvinner går etter samme 10% av mennene. 

Tinder er et sjekkested for useriøse som bare ønsker seg kjønnssykdommer og sex. Jeg har aldri orket å prøve Tinder engang. Vil heller møte noen som ser meg som et menneske, enn en som skal ha meg et ligg.

Anonymkode: 72394...56c

• Liker 1
Skrevet

Jeg har ikke så mange matcher på Tinder, som kvinne. Nå er det en jeg har chattet litt til og fra med over tid. Så endelig så det ut som vi skulle møtes kanskje denne uka. Men nå så er han stille. Det var visst ikke interessant for han likevel. Jeg skjønner at han bare er en fisk i havet. Men det er ikke så lett å finne en annen fisk man kunne tenke seg, med en gang.

Anonymkode: 5d1d8...e3f

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis noe er for godt til å være sant, så er det ofte det også. De som fremstår som nesten perfekt bør man alltid være ekstra varsom med! Litt skremmende at kvinner går etter samme 10% av mennene. 

Tinder er et sjekkested for useriøse som bare ønsker seg kjønnssykdommer og sex. Jeg har aldri orket å prøve Tinder engang. Vil heller møte noen som ser meg som et menneske, enn en som skal ha meg et ligg.

Anonymkode: 72394...56c

Her vrimler fordommene, ser jeg. Tinder er bare en måte å komme i kontakt med, intet mer. Man kan bruke til det man ønsker. Utrolig at folk skal gjøre det så komplisert.

Anonymkode: 5d1d8...e3f

Skrevet
33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Poenget mitt var vel at det strengt tatt må være enklere å gå på byen, prate med en full og slutty dame å ta henne med hjem. Ikke skravle med henne i 3-4 uker først. 

Det er mye mer jobb i å gå på byen og finne ei dame enn å sende noen meldinger på tinder. 

Gjest Trollkarlen
Skrevet
På 12/6/2016 den 15.23, AnonymBruker skrev:

Kan du finne dokumentasjon fra Twitters side om at det er en sexapp, eller er det noe du liker å fortelle deg selv? For du liker veldig godt å ha rett, ikke sant? Ja ja selvfølgelig gjør du det.

Anonymkode: 32e38...807

Hva Tinder påstår at det er og hva det egentlig er optimalt for er 2 forskjellige ting. En selger kan fortelle deg at kniv og gaffel er bra til å spise suppe. Ja det er mulig(og helt hinsides) å spise suppe med kniv og gaffel. En skje er helt klart et bedre alternativ om du vil få suppa i kjeften og ned i magen.
Jeg ser at jeg burde ha ordlagt meg annerledes med mitt opprinnelig innlegg.

Uansett, kvinner(og menn) får stange hodet sitt inn i den Tinder appen date etter date. Et fåtall finner hverandre gjennom å kaste terning 1000 ganger. I mellomtiden finner folk virkelig hverandre gjennom andre arenaer med mye mer substans enn "høyre vs venstre basert på utseendet".

Skrevet
På 20.2.2016 den 1.02, AnonymBruker skrev:

Til de mennene som klager over at de aldri får seg en date fordi de er for "stygge" (deres ord) og som kjefter og smeller på oss; det er ingen automatikk i at en kjekk mann aldri vil slå seg til ro. Det finnes haugevis av kjekke menn som har slått seg til ro. Men jeg tror at Tinder har gjort noe med mange; det er liksom ingen vits i å være i et stabilt, fast forhold når man kan være singel og heller kose seg med dating (uforpliktende), på et tidspunkt har man jo sex og da får de sex - og alt dette uten å måtte være i et forhold! Vinn-vinn tenker de kanskje. Men jeg tror nok at noen år ned i veien så kan det være de angrer litt, når de ikke er så attraktive lenger og sitter mutters aleine hjemme mens alle andre er opptatt med kona og ungene :P Noen liker å ha det sånn, men jeg tror mange kommer til å kjenne på ensomheten der ja.

Anonymkode: bd444...b8e

Det er ingen som kjefter og smeller på dere, men kanskje dere velger å tolke det slik grunnet egen usikkerhet. Grunnen til at feks de aller fleste menn sveiper til høyre på alle er fordi det, som en gjennomsnittlig mann på tinder, er 100% bortkastet tid å leste profiler og sjekke om man har lyst til å matche med den personen eller ikke, da sansynligheten er lik null for at dere matcher uansett. Gjør man det på den måten kan man fint bruke alt fra 30 min til 2 timer per match (og det kan godt hende at du får ingen selv om du går gjennom så mange profiler at du får beskjed om å vente til neste dag). Om du derimot tar "liker" på alle så har du gått gjennom alle du kan på 5 minutter fremfor 2 timer, og så kan du heller sortere om du er så heldig at du matcher med noen.

Selvsagt finnes det kjekke menn som vil slå seg til ro, men når 10% av mennene har 90% av damenes oppmerksomhet så blir det veldig enkelt for dem å bare traske videre til neste i køen, fordi det er en kø av dere som venter på å få hans oppmerksomhet.

Anonymkode: 7202f...df5

• Liker 1
Skrevet
På 8.12.2016 den 3.55, EnKoppTe skrev:

..men nå som vi har skjønt at nettdating bare er tøys, hvor skal man egentlig møte noen? Altså, når man vil etablere seg? Jeg ønsker faktisk ikke leve hele livet mitt enslig, men møter jo bare sånne tullinger som jeg ikke ønsker å bruke tid på. Finnes det ikke kvalitetsmenn som ønsker å etablere seg lengre?

Det er ikke så lett dette med å møte noen nå i dag, men nettdating er det selvsagt en sjangse for å møte noen på, men det er selvsagt mange man må sile gjennom for å finne noen. Hovedproblemet med nettdating er at der går det i hovedsak kun på profilblde (og om man er veldig heldig så kanskje noen tar en titt på teksten du har skrevet også). Hvis man føler at profilbildet ikke er "bra nok" (selv om den personen kan være mer enn bra nok i virkeligheten) så blir de plutselig helt uaktuell.

Prøv å ta kontakt med noen på skolen din, høre med venner om de kanskje har noen som er singel som de kan spleise deg litt med, ta kontakt med han kjekke fyren bak kassen. Det finnes mye man kan gjøre, men mange i dag er kanskje litt for sta med "jeg vil gjøre det selv!" og dermed kanskje kan endre opp med at de ikke finner den de leter etter. Jeg skal ikke skryte på meg alt for mye hell i dating, så dette kommer fra litt feil person egentlig, men hovedpoenger er vel kanskje at man må tenke litt kreativt og kanskje gå litt ut av komfort sonen sin for å finne noen :)

Skrevet

For det første; Alle vet hva Tinder er, nemlig i all hovedsak en app for å skaffe seg sex og one night stands. Med noen få unntak.

Jeg har vært på tinder siden det kom, og har truffet ca. 30 damer, og har hatt sex med alle av dem. Hvorfor? Fordi jeg har vært ærlig fra første stund om hva jeg var ute etter. Jeg bruker Tinder 100% pga sex, og ser ikke noe galt i det så lenge jeg forteller at det er det jeg er ute etter. Veldig mange matcher takker selvsagt for seg, men ca. 30 har altså hatt samme behov. Jeg skammer meg ikke over det. Jeg vil si at jeg selv er gjennomsnittlig vakker, har ikke et utseende som utmerker seg spesielt, men heller ikke uattraktiv. Og jeg sviper selsagt kun de damene jeg finner attraktive. De er ikke nødvendigvis fotomodeller, men hele poenget er jo at man må tenne på dem, og jeg tenner på pene damer med flott figur.

Og for å si det slik, disse damene som jeg har møtt har ikke akkurat vær uvillige når det kommer til sex... Noen har jeg møtt flere ganger og knullet, men de fleste har vært deilige engangsmøter.

Du kan ikke skylde på Tinder. Du går vel heller ikke ut på byen en lørdagsnatt for å finne en å dele livet med? Blir jo like håpløst.

Mitt råd til TS; ikke bruk Tinder eller andre datingapper om det er et langt forhold du er ute etter. Sa skal du være heldig. Skal du absolutt bruke nettdating, er vel match.com eller noen andre tilsvarende litt mer rettet mot forhold enn Tinder.

Anonymkode: c94ab...35c

Skrevet
På 11.12.2016 den 9.03, AnonymBruker skrev:

For det første; Alle vet hva Tinder er, nemlig i all hovedsak en app for å skaffe seg sex og one night stands.

Anonymkode: c94ab...35c

Det er da opptil hver enkelt å avgjøre. Du er ikke Tinder-guden som kan bestemme hvordan alle andre skal bruke appen.

Skrevet

Er da (nesten) alle slags folk med alle slags hensikter på Tinder. 

Og det handler ikke bare om hva man leter etter, men om hva man finner. Mange som i utgangspunktet ikke tenker lengre enn sex i første omgang, men som er åpne for mer om kjemien stemmer. 

• Liker 1
Skrevet
16 timer siden, Cuntzilla skrev:

Er da (nesten) alle slags folk med alle slags hensikter på Tinder. 

Og det handler ikke bare om hva man leter etter, men om hva man finner. Mange som i utgangspunktet ikke tenker lengre enn sex i første omgang, men som er åpne for mer om kjemien stemmer. 

Yubb. Biller meg litt inn at de som sier "Tinder er for x" er de som vil ha y, men ikke får det.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...