Pås Skrevet 19. februar 2016 #21 Skrevet 19. februar 2016 Jeg hadde en sånn leder i min forrige jobb... Dvs, hun var sikkert kvalifisert og alt det der, men hun var helt utålelig som menneske! Jeg skjønte fort at jeg måtte bort, og jeg søkte på nye jobber, med henne som referanse og fikk ingenting... Til slutt ble jeg lei, og oppførte lederen fra jobben jeg hadde tidligere som referanse og fikk den første jobben jeg søkte på! En stor glede og lettelse å komme meg derfra! En bruker såpass mye av sin tid på jobb, at å gå hele helgen og grue seg til mandag er ikke noe særlig...
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2016 #22 Skrevet 19. februar 2016 43 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og for å underbygge meg selv: denne arbeidsplassen har også fått en del kritikk i media det siste året. Det har vært turbulent. Det ville jeg selvsagt ikke sagt til en evt ny arbeidsgiver, men jeg sier det for at dere kritikere der ute kanskje kan forstå at jeg ikke er en dramatisk person som kun ønsker konflikt på arbeidsplassen og som slutter med en gang ting ikke går min vei. Anonymkode: 70b13...613 Slik informasjon er såpass viktig at du vitterlig burde hatt det med i hovedinnlegget. Før opp jobben å CV'en, men ikke bruk noe referanse derfra om du ikke hadde god kontakt med noen av medarbeiderne dine derfra. Anonymkode: a208f...799
Carrot Skrevet 19. februar 2016 #23 Skrevet 19. februar 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Pft, den der taklet du på feil måte. Anonymkode: 3f577...453 Konstruktivt, hva er rett måte da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå