Gjest desperat Skrevet 15. oktober 2004 #1 Skrevet 15. oktober 2004 hei. jeg har en venninne som har et lite problem. siden hun ikke har internett, tenkte jeg at jeg kunne legge et innlegg her for henne. hun er i "sammen" med en fyr som hun hun har en god kjemi med. men problemet er når hun har sex med ham. hun liker ikke å runke ham, fordi han blir så våt. og hun vil definitivt ikke suge ham. så det hun vil spørre om, er om dette er vanlig. og om dere har noen råd til henne om hun skal si det til ham eller ikke. hun takker på forhånd
Gjest Madam Felle Skrevet 15. oktober 2004 #2 Skrevet 15. oktober 2004 Det er normalt, og de fleste menn har det slik. Det er et tegn på at de er opphisset.
Gjest desperat Skrevet 15. oktober 2004 #3 Skrevet 15. oktober 2004 ja, JEG vet at det er normalt. men hun sier det er så mye! må innrømme at jeg selv ikke har opplevd det hun forteller.
Usikker Skrevet 16. oktober 2004 #4 Skrevet 16. oktober 2004 Unnskyld meg altså.......... men hva er "normalt" da??? Vi er alle skapt forskjellige - også på det området! I og med at hun ikke liker å berøre det området - så vil vel "alt" være mye for henne! Mener jeg!
Gjest Dazed Skrevet 16. oktober 2004 #5 Skrevet 16. oktober 2004 Jepp! Normalt. har vært sammen med en til og med :>
Carmen_ Skrevet 16. oktober 2004 #6 Skrevet 16. oktober 2004 Det er normalt. Skjedde med en eks også...
*Lene* Skrevet 16. oktober 2004 #7 Skrevet 16. oktober 2004 Ja, det er veldig forskjellig, og helt normalt! Var sammen med en som alltid ble rennende våt..
Gjest desperat Skrevet 16. oktober 2004 #8 Skrevet 16. oktober 2004 ok. jeg skal si ifra til henne at det er ganske normalt. at det er noe hun må leve med, om hun fortsatt vil være sammen med ham. takker for svar
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå