AnonymBruker Skrevet 19. februar 2016 #1 Skrevet 19. februar 2016 Vi skal leie feriehus snart, og ser noen aktuelle for oss. Det er Novasol som er utleier for disse. Jeg har ofte leid gjennom andre, Homeaway, eller Airbnb, og har svært positive erfaringer både fra kundeservice og tilstanden på selve utleieobjektet. Men der får du jo lese anmeldelser av andre gjester, slik at du kan utelukke dem som gir dårlige vibber. Novasol har ingen anmeldelser for noen av de husene vi ser på, og det synes jeg er veldig merkelig. Er det et lugubert selskap, siden de ikke åpner for at tidligere gjester skal få dele erfaringene sine? Noen som har erfaring med dem? Anonymkode: 8bf20...36d
Angelheart2 Skrevet 19. februar 2016 #2 Skrevet 19. februar 2016 Jeg har leid hus gjennom Novasol mange ganger og har alltid vært fornøyd. Vi har leid både i Danmark og i Italia. Sitter akkurat i Jeg har aldri tenkt på at det burde være anmeldelser fra gjestene, da jeg uansett stoler på at Novasol gjør en grundig vurdering av husene før de leies ut. Om man ikke er fornøyd klager man når man kommer frem og det blir tatt tak i med en gang. Vi opplevde en gang å komme til et hus som ikke var godt nok rengjort, ringte til Novasol og etter 10 minutter var det noen på plass som vasket. Ser på Novasol som meget seriøse, i alle fall. De er jo et veldig stort firma, tror ikke de hadde overlevd så lenge om de ikke var seriøse. 1
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2016 #3 Skrevet 19. februar 2016 Jeg har også bare positive erfaringer men Novasol. Anonymkode: 00e0e...7b5 1
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2016 #4 Skrevet 19. februar 2016 Takk for svar! Det ser ut som vi går for et av de husene, og jeg var bekymret pga at jeg fant endel kritikk av dem på nettet. Godt å høre noen positive opplevelser, også. Anonymkode: 8bf20...36d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå