AnonymBruker Skrevet 19. februar 2016 #1 Skrevet 19. februar 2016 Jeg er utrolig overgitt over arbeidsplassen min..Har jobbet der i 2 mnd og alt er bare surr! Jeg får ikke den lønna jeg skulle hatt da de ikke regner med noe av ansienniteten min (fikk tilbakemelding idag på at attestene jeg har levert inn ikke er reelle attester ) og de har klart å surre det til med sykemelding sånn at jeg ikke får utbetalt lønn for en periode jeg var sykemeldt.. Får etterbetalt, men det er jo ikke direkte gunstig for meg å måtte vente på lønn i en liten evighet.. Hva er egentlig en reell attest? På mine står det når jeg begynte i stillingen, når jeg sluttet, stillingsbeskrivelse og litt om firmaene... Anonymkode: 4725d...89c
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2016 #2 Skrevet 19. februar 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: På mine står det når jeg begynte i stillingen, når jeg sluttet, stillingsbeskrivelse og litt om firmaene... De kan ikke regne ut ansiennitet hvis det ikke er oppgitt stillingsprosent i attestene. Bare å ringe tidligere arbeidsgivere og få nye tilsendt. Anonymkode: b09c2...6bf 1
Vattenflaska Skrevet 19. februar 2016 #3 Skrevet 19. februar 2016 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er utrolig overgitt over arbeidsplassen min..Har jobbet der i 2 mnd og alt er bare surr! Jeg får ikke den lønna jeg skulle hatt da de ikke regner med noe av ansienniteten min (fikk tilbakemelding idag på at attestene jeg har levert inn ikke er reelle attester ) og de har klart å surre det til med sykemelding sånn at jeg ikke får utbetalt lønn for en periode jeg var sykemeldt.. Får etterbetalt, men det er jo ikke direkte gunstig for meg å måtte vente på lønn i en liten evighet.. Hva er egentlig en reell attest? På mine står det når jeg begynte i stillingen, når jeg sluttet, stillingsbeskrivelse og litt om firmaene... Anonymkode: 4725d...89c Kontakt fagforening.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå