AnonymBruker Skrevet 19. februar 2016 #1 Skrevet 19. februar 2016 Jeg er 29 år (har ett barn) og singel på 3 året etter at det ble slutt med far til barnet. Han dumpet meg. I ettertid har jeg datet masse, møtt flere menn jeg virkelig har likt, men det har aldri gått min vei. Har vært flink til å skylde på ting som at det et utseendet mitt eller det at jeg har barn; men nå har jeg innsett at det handler om meg og ikke noe annet... Jeg forelska meg skikkelig ifjor, i en fyr som er drømmemannen på alle mulige måter. Jeg vet han likte meg godt også og vet han trodde vi var en supermatch i begynnelsen, men så ble vi bedre kjent og interessen dabbet av fra hans side.. Jeg fikk inntrykk av at han syntes jeg var litt kjedelig rett og slett.. Personlighet er jo jævlig vanskelig å endre! Jeg kan være litt vanskelig å komme inn på og dét også er jo vanskelig å endre på. Er dritlei meg og begynte å grine istad når det dukket opp et bilde av eks-daten i feeden min med en sprudlende vakker dame. (Aner ikke om det er dama hans eller bare en venninne). Er sinnsykt trist å tenke på hva som kunne ha vært mellom oss nå hvis ikke det hadde vært for at jeg er så forbanna kjedelig:( faen..... Anonymkode: e800b...c3c 1
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2016 #2 Skrevet 19. februar 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er 29 år (har ett barn) og singel på 3 året etter at det ble slutt med far til barnet. Han dumpet meg. I ettertid har jeg datet masse, møtt flere menn jeg virkelig har likt, men det har aldri gått min vei. Har vært flink til å skylde på ting som at det et utseendet mitt eller det at jeg har barn; men nå har jeg innsett at det handler om meg og ikke noe annet... Jeg forelska meg skikkelig ifjor, i en fyr som er drømmemannen på alle mulige måter. Jeg vet han likte meg godt også og vet han trodde vi var en supermatch i begynnelsen, men så ble vi bedre kjent og interessen dabbet av fra hans side.. Jeg fikk inntrykk av at han syntes jeg var litt kjedelig rett og slett.. Personlighet er jo jævlig vanskelig å endre! Jeg kan være litt vanskelig å komme inn på og dét også er jo vanskelig å endre på. Er dritlei meg og begynte å grine istad når det dukket opp et bilde av eks-daten i feeden min med en sprudlende vakker dame. (Aner ikke om det er dama hans eller bare en venninne). Er sinnsykt trist å tenke på hva som kunne ha vært mellom oss nå hvis ikke det hadde vært for at jeg er så forbanna kjedelig:( faen..... Anonymkode: e800b...c3c Tja....vel ihvertfall så må du være spennende nok til at mange mannfolk spør deg ut på date. Regner ikke med at du tar initiativ ? det er ihvertfall uvanlig av kvinner gjør det. Så basert utfra det så har du jo bøttevis av komplimenter bare der. Vi mannfolk tar risiko når vi tar initiativ på den måten men vurderer at du da er risikoen verdt. De fleste kvinnfolk jeg spør ut (er 30+år) har aldri tid eller er "taken" - jeg oppfatter meg selv som normal. Så der har du noe å sammenligne deg selv med om det får deg til å føle deg bedre. Anonymkode: 6f615...a73 2
Summers Skrevet 19. februar 2016 #3 Skrevet 19. februar 2016 Du får finne en mann som ikke bryr seg om dama er kjedelig, det flotte er jo at disse mennene ofte er single og up for grabs. 1
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2016 #4 Skrevet 19. februar 2016 Jeg synes ikke det er et poeng at man skal være så spennende. Jeg liker det rolige liv, ta imot inntrykk, reflektere osv. Man kan jo være en god samtalepartner og være behagelig å være sammen med. Gi litt blaffen i hva andre mener, men vær fornøyd med deg selv. Anonymkode: ba003...853 6
Adara Skrevet 19. februar 2016 #5 Skrevet 19. februar 2016 Du er da ikke kjedelig! Innlegget ditt viser ei kul dame. Hvis du er litt sjenert i starten så kan du jo virke uinteressert eller overlegen? Jeg har mange ganger trodd det først også funnet ut at personen bare var sjenert. Kan være lett å glemme at det finnes mange typer folk, og at vi alle er veldig forskjellige og reagerer på forskjellige måter. 2
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2016 #6 Skrevet 19. februar 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes ikke det er et poeng at man skal være så spennende. Jeg liker det rolige liv, ta imot inntrykk, reflektere osv. Man kan jo være en god samtalepartner og være behagelig å være sammen med. Gi litt blaffen i hva andre mener, men vær fornøyd med deg selv. Anonymkode: ba003...853 Han jeg datet sa han syntes jeg var behagelig og at det var avslappende å være sammen med meg, men alikevel tror jeg nok han heller ville ha en mye mer sprudlende, energisk dame med mye mer futt på en måte.. og føler at jeg kun tiltrekkes av/forelsker meg i menn som i utgangspunktet vil ha en slik dame. Jeg er vel egentlig sånn, men jeg klarer ikke helt å vise det for de jeg virkelig liker, før de dumper meg. (Av de jeg har datet).. Syntes det er kjedelig Anonymkode: e800b...c3c
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2016 #7 Skrevet 19. februar 2016 53 minutter siden, Adara skrev: Du er da ikke kjedelig! Innlegget ditt viser ei kul dame. Hvis du er litt sjenert i starten så kan du jo virke uinteressert eller overlegen? Jeg har mange ganger trodd det først også funnet ut at personen bare var sjenert. Kan være lett å glemme at det finnes mange typer folk, og at vi alle er veldig forskjellige og reagerer på forskjellige måter. Det kan godt hende.. jeg føler jeg er flink til å informere om at jeg kan fremstå som litt sjenert/vanskelig å bli kjent med, men det hjelper ikke.. jeg trenger litt tid på å åpne meg og da konkluderes det vel med at jeg superkjedelig også hopper de videre til neste Skulle gjerne ha visst hvordan jeg kunne endret dette slik at jeg slipper å oppleve å se drømmemannen glippe foran øynene mine en gang til. Om jeg i det hele tatt møter en slik fyr igjen Anonymkode: e800b...c3c
Knirke Skrevet 19. februar 2016 #8 Skrevet 19. februar 2016 Du finner deg nok en som er like kjedelig som deg til slutt. 3
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2016 #9 Skrevet 20. februar 2016 4 timer siden, Knirke skrev: Du finner deg nok en som er like kjedelig som deg til slutt. Herregud, så utrolig kjipt sagt og folk plusser innlegget ditt. Blir skikkelig kvalm av deg hva får du ut av dette? Anonymkode: e800b...c3c 3
Summers Skrevet 20. februar 2016 #10 Skrevet 20. februar 2016 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Han jeg datet sa han syntes jeg var behagelig og at det var avslappende å være sammen med meg, men alikevel tror jeg nok han heller ville ha en mye mer sprudlende, energisk dame med mye mer futt på en måte.. og føler at jeg kun tiltrekkes av/forelsker meg i menn som i utgangspunktet vil ha en slik dame. Jeg er vel egentlig sånn, men jeg klarer ikke helt å vise det for de jeg virkelig liker, før de dumper meg. (Av de jeg har datet).. Syntes det er kjedelig Anonymkode: e800b...c3c Det å være behagelig og avslappende å være sammen med er jo ganske bra egenskaper da. Har en kompis som er sånn, og han er ikke en som bidrar så mye i samtaler utenom ved å være en god lytter. Han er rimelig populær som kompis og blant damene.
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2016 #11 Skrevet 20. februar 2016 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: Herregud, så utrolig kjipt sagt og folk plusser innlegget ditt. Blir skikkelig kvalm av deg hva får du ut av dette? Anonymkode: e800b...c3c Ikke bry deg, ikke første gangen den brukeren har kommet med et sånt utsagn. Klart du ikke er kjedelig. Har en venninne som er full av energi og er den mest sprudlende på fest selv om hun ikke drikker. Ja, mange lar seg sjarmere, men blir også slitne av all den sprudlende energien, jeg blir også stresset av sånne folk og kunne aldri hatt en sånn kjæreste i manneversjon. Jeg er ganske rolig, til tider stille og litt rar på den måten at jeg fort ender opp alene på fest med mange ukjente fordi jeg ikke aner hva jeg skal snakke om. Aldri vært noe problem med kjærester få opp selvtilliten. Anonymkode: 25e94...214 1
Knirke Skrevet 20. februar 2016 #12 Skrevet 20. februar 2016 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Herregud, så utrolig kjipt sagt og folk plusser innlegget ditt. Blir skikkelig kvalm av deg hva får du ut av dette? Anonymkode: e800b...c3c Det er jo du selv som kaller deg kjedelig! Klart man må finne noen på sitt eget nivå, både utseendemessig og personlighetsmessig. Samme med de som sier de ikke får seg kjæreste fordi de er for tjukke eller stygge. Det finnes jo haugevis av det motsatte kjønn som føler det samme, det gjelder jo bare å finne frem til hverandre. 1
Collan Skrevet 20. februar 2016 #13 Skrevet 20. februar 2016 Personlighet er ikke bare vanskelig å endre, det er umulig å endre hvem man grunnleggende er. Mye av personligheten er genetisk betinget. Oppveksten kan overstyre eller stimulere det genetiske grunnlaget til en viss grad, men kjernen er og blir den samme. Du får finne deg en kjedelig mann ser du, kanskje en som er medlem av Dull Men's Club. DMC har slagord som "It's ok to be dull" og "Born to be mild". På listen over "safe excitement" finner man å se på rundkjøringer og å føre statistikk over bagasjebånd som går med eller mot klokka på forskjellige flyplasser. Fra spøk til alvor: Jeg har det på samme måten selv, og jeg har ingen trylleformel for å komme ut av det. Man er som man er. Man kan være bevisst på de mindre heldige sidene ved ens personlighet og undertrykke disse i større eller mindre grad, men hvis man er en introvert person, kan man ikke bli en sprudlende og ekstrovert person over natta, og sannsynligvis ikke i løpet av ti år heller. Mitt beste tips er å fortsette å oppsøke sosiale situasjoner av forskjellige slag der du møter folk. Det er mange som anbefaler nettdating her inne, men jeg synes det er bortkastet. Jeg må møte en person i levende live for å vite om jeg føler noe ekstra for denne personen. Hvis jeg skulle brukt nettdating ville jeg brukt massevis med tid på å skrive til forskjellige kvinner, kanskje få svar fra noen av dem, kanskje treffe 2-3 av dem igjen i levende live, og så konstatere at jeg ikke følte noe spesielt for noen av dem. I stedet har jeg fritidsinteresser der jeg treffer mange folk av begge kjønn og stadig nye folk. Da merker jeg med en gang om det sier klikk med noen av dem. 2
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2016 #14 Skrevet 20. februar 2016 Det kan hende du ikke er så kjedelig som du tror. Men om du er det, så husk at det finnes bøttevis av kjedelige folk som er i forhold. Anonymkode: 6abd9...6ce 1
Carrot Skrevet 20. februar 2016 #15 Skrevet 20. februar 2016 Men kan endre omtrent alt ved seg selv om man virkelig vil det for å oppnå noe, men det ultimate spørsmålet er liksom; vil du virkelig endre deg? Hvis du liker deg selv som du er ser jeg ingen grunn til å endre på det for å få en partner, men hvis denne mannen er DEN ENE og du er helt uten tvil og dette er det som må til, ja så kjør på oppdrag endring liksom.
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2016 #16 Skrevet 20. februar 2016 Den 19.2.2016 at 10.26, AnonymBruker skrev: Jeg er 29 år (har ett barn) og singel på 3 året etter at det ble slutt med far til barnet. Han dumpet meg. I ettertid har jeg datet masse, møtt flere menn jeg virkelig har likt, men det har aldri gått min vei. Har vært flink til å skylde på ting som at det et utseendet mitt eller det at jeg har barn; men nå har jeg innsett at det handler om meg og ikke noe annet... Jeg forelska meg skikkelig ifjor, i en fyr som er drømmemannen på alle mulige måter. Jeg vet han likte meg godt også og vet han trodde vi var en supermatch i begynnelsen, men så ble vi bedre kjent og interessen dabbet av fra hans side.. Jeg fikk inntrykk av at han syntes jeg var litt kjedelig rett og slett.. Personlighet er jo jævlig vanskelig å endre! Jeg kan være litt vanskelig å komme inn på og dét også er jo vanskelig å endre på. Er dritlei meg og begynte å grine istad når det dukket opp et bilde av eks-daten i feeden min med en sprudlende vakker dame. (Aner ikke om det er dama hans eller bare en venninne). Er sinnsykt trist å tenke på hva som kunne ha vært mellom oss nå hvis ikke det hadde vært for at jeg er så forbanna kjedelig:( faen..... Anonymkode: e800b...c3c Det gjelder å finne en match. Jeg har vært i lag med damer hvor det går i hundre hele dagen, og det passer absolutt ikke meg, drømmedama er for meg ei som er rolig og behagelig. Har det ikke bra med kjæreste som vill ha full action hele tiden. Man kan ikke være noen annen enn den man er, i alle fall ikke over tid. Jeg har forsøkt å være noen jeg ikke er, for å tilfredsstille andre, men det går bare ikke i lengden. Anonymkode: 07745...ff6 3
Kraula Skrevet 20. februar 2016 #17 Skrevet 20. februar 2016 Har du lyst å bli spennende må du interessere deg for noe, gjøre noe du synes er kjempegøy, og virkelig være engasjert for et eller annet! Hva er det kjekkeste du kan tenke deg å finne på? Om du kunne dedikert all din fritid til en ting, hva ville det vært?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå