Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jobber sammen en vanvittig pen og sexy fyr. Han og jeg gjør mye gøy sammen i helgene. Har hatt litt roting og sex ett par ganger............

Jeg har litt lyst å gå litt videre men redd for å ta det første skrittet. Hva gjør jeg ??? Venter eller...........

Videoannonse
Annonse
Gjest LoisLane
Skrevet

Hva skjedde når dere hadde sex, da? Var det han eller du som tok initiativ?

Synes ikke det er noen grunn til å sitte på gjerdet fordi man er jente. Det må jo opplagt være noe mellom dere, siden dere har vært på hverandre før.

Send ut noen følere, så du finner ut om han er varm eller kald. (foreslå kafe, kino e.l.?)

Skrevet

Vi gjør sånne ting sammen. Drar på fester, skal på hyttetur neste helg osv. Er bare usikker på om jeg bare er kompis............Har vel ikke sex med kompiser? Han er så utrolig OK, deilig osv. Dere skjønner vel hva jeg mener.... Har bare lyst til at det skal gå litt videre og er usikker på hva han ønsker.

Skrevet

Spør ham rett ut. Har han sex med deg kan han vel også si om han er interessert i noe mer enn bare det. Hva har du å tape egentlig?

Go girl! Lykke til! :klem2:

Skrevet

Er på mange måter en veldig tøff jente utad. Tror kanskje han ser sånn på meg. Er egentlig ikke så tøff og er blitt forelska i han.

når det gjelder å ta iniiativ så er det stort sett meg som tar det i form av en tekstmelding, men det fører alltd til at han ringer meg og prater lenge....er derfor veldig usikker

Skrevet
Vi gjør sånne ting sammen. Drar på fester' date=' skal på hyttetur neste helg osv. Er bare usikker på om jeg bare er kompis............Har vel ikke sex med kompiser? Han er så utrolig OK, deilig osv. Dere skjønner vel hva jeg mener.... Har bare lyst til at det skal gå litt videre og er usikker på hva han ønsker.[/quote']

En mann har nok ikke sex med guttekompiser, men med jentekompiser derimot..

Gjest Anonymous
Skrevet
Hørt om fuckfriends? Moro det.

Fuck buddy heter det i USA.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...