AnonymBruker Skrevet 19. februar 2016 #1 Skrevet 19. februar 2016 Hei Hva betyr høy FSH? Er blitt henvist til IVF. Har aldri vært gravid. Ellers alt bra hos meg og mannen. Noen som har blitt gravid på første ivf med høy FSH? Anonymkode: 6dab5...78a
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2016 #3 Skrevet 19. februar 2016 Høy FSH på syklusdag 3 er et uttrykk for dårlig eggkvalitet, og kommende overgangsalder. Hvor gammel er du? Hvor høy er AMH? Vil være vanskelig å bli gravid, men ikke umulig :-) Lykke til! forresten, har dere ikke fått noen forklaring fra legen?? Anonymkode: cbc49...0dd
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2016 #4 Skrevet 19. februar 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Høy FSH på syklusdag 3 er et uttrykk for dårlig eggkvalitet, og kommende overgangsalder. Hvor gammel er du? Hvor høy er AMH? Vil være vanskelig å bli gravid, men ikke umulig :-) Lykke til! forresten, har dere ikke fått noen forklaring fra legen?? Anonymkode: cbc49...0dd Amh er 30 jeg er 29 år gammel. Ja legen sa også at det kan bli vanskelig å bli gravid Anonymkode: 6dab5...78a
Biloba Skrevet 20. februar 2016 #6 Skrevet 20. februar 2016 Den Friday, February 19, 2016 at 15.51, AnonymBruker skrev: Amh er 30 jeg er 29 år gammel. Ja legen sa også at det kan bli vanskelig å bli gravid Anonymkode: 6dab5...78a Amh på 30 er bra i forhold til eggreserver. Legen får også et inntrykk av eggstokkapasiteten ved å se på antall aktive eggposer ved ultralyd. Min klinikk tok ikke fsh engang, så den prøven har ikke alt å si. Jeg er mye eldre enn deg og hadde ca lik amh. Ivf virket. Lykke til:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå