LucyLiu Skrevet 19. februar 2016 #1 Skrevet 19. februar 2016 Hvor ville dere dratt på bryllupsreise? Har følgende ønsker/preferanser; *Sen vinter/vår , men kan også utsettes til sommeren. * Ønsker varme og mulighet for å bade * Romantisk stemning, ikke typisk party-sted * Ønsker helst ikke å dra veldig langt, ser for oss ca to uker, og kom nylig hjem fra en lang tur i Asia.
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2016 #2 Skrevet 19. februar 2016 Hva med Madeira? Har ikke vært der, men det er jo kjent for sin frodige og vakre natur med blomstring, og ikke som et partysted. Har vært på Santorini, der er det veldig romantisk og fint. Anonymkode: aeb69...a77
LucyLiu Skrevet 19. februar 2016 Forfatter #3 Skrevet 19. februar 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva med Madeira? Har ikke vært der, men det er jo kjent for sin frodige og vakre natur med blomstring, og ikke som et partysted. Har vært på Santorini, der er det veldig romantisk og fint. Anonymkode: aeb69...a77 Madeira er nydelig, ja! Har vært der en del ganger. Santorini har jeg hørt mye fint om - vet du hvordan klimaet er der vinter/tidlig vår?
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2016 #4 Skrevet 19. februar 2016 Nei, det vet jeg ikke, men det er vel middelhavsklima generelt. Da er det jo lavsesong da, så kanskje mye som er stengt osv. Men sikkert fint på våren, når det er blomstring. Øya er jo ganske karrig, så ikke så frodig som Madeira vil jeg tro. Anonymkode: aeb69...a77
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2016 #5 Skrevet 17. mars 2016 Hvis du planlegger å reise vår/vinter ville jeg absolutt ikke reist til middelhavssteder om du ønsker sol/bad. Jeg har vært på Santorini 2 ganger, senest i juli 2013. Jeg var der i høysesongen i juli og vi frøs ordentlig! Kald vind og knapt noen og tyve grader. Hvor langt er for langt? Anonymkode: a9906...0c6
caroprins Skrevet 18. mars 2016 #6 Skrevet 18. mars 2016 Jeg kan anbefale dette hotellet på nordsiden av Tenerife. http://www.ving.no/kanarioyene/puerto-de-la-cruz/hotel-botanico Har vært der selv i slutten av april og det var fin temperatur da. Hotellet ligger ved Puerto de la Cruiz som er en spansk by på nordsiden av Tenerife . Veldig koselig by å vandre rundt I . Ikke party. Mye familier, par og pensjonister. Mange gode restauranter og liker dere parker så er et besøk I Loro Park å anbefale. Hotellet er veldig bra. Det ligger litt ovenfor byen men ikke langt å spasere ned til sentrum. I Puerto de la Cruiz så ha de et bassenganlegg med sjøvann der man betaler seg inn og kan være hele dagen om man vil. Ellers så er det jo fine bademuligheter i bassengene på hotellet. Det vil også være muligheter for forskjellige utflukter med reiseselskapet om dere skulle ønske det. Bli f.eks med på en tur til La Gomera , en tur på katamaran båt for å se ville hvaler og delfiner, en tur til Teide nasjonalpark og ta taubane vognen til toppen av fjellet, eller ta Lokalbussene til La Orotava som ligger ovenfor Puerto de la Cruiz og bare vare rundt og se på de spesielle husene der. Veldig fint. Og ta med spansk ordbok om du spiser lunsj på en liten taverna der oppe. De er ikke så sterke I engelsk. Så da kan man få seg en overraskelse når man har bestillt mat man ikke var sikker på hva var ( det gjorde vi, haha). Men nede I Puerto de la Cruiz er de gode på engelsk. Massevis av kjempegode restauranter der. Tror det ville være et fint sted for en romantisk bryllupsreise.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå