AnonymBruker Skrevet 19. februar 2016 #1 Skrevet 19. februar 2016 Jeg lurer på om noen har erfaring med match, versus alle de andre gratis datingappene? Jeg registrerte meg på match, men ser jo at man må betale for å få noe ut av den appen, og det er jo ganske dyrt. Noen som har prøvd og som kan si om det er verdt å betale der? Anonymkode: 04a9b...9ca
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2016 #2 Skrevet 19. februar 2016 Jeg syns ikke det var verdt det. Riktignok en god stund siden jeg var på match, men det er stort sett de samme mennene som er der som på sukker. Og der går det an å utforske mer og bli kjent uten å måtte betale i dyre dommer. Der har jeg heller ikke opplevd falsk melding om at noen har tatt kontakt. Det har jeg opplevd på match. De sender mail om at det har kommet brev i innboksen og så er det ikke fra en potensiell date, det er fra match selv. Anonymkode: 990a8...e4c 1
AnonymBruker Skrevet 19. februar 2016 #3 Skrevet 19. februar 2016 opplevde mye mas fra utenlandske menn på match.com, selv om jeg etterykelig hadde oppgitt at jeg kun ønsket kontakt fra menn i nærmiljøet. Hadde ikke sansen for siden. Sukker er mye bedre. Og møteplassen er også å foretrekke forran match. Anonymkode: de153...d4d 1
Gjest Mythic Skrevet 20. februar 2016 #4 Skrevet 20. februar 2016 Jeg har vært medlem på både Møteplassen og Match, og fant kjæresten min på Match, så jeg vil jo så klart si det er verdt pengene Det skal sies at det er temmelig mange av de samme mennene på Møteplassen og Match, så sånn sett spiller det ikke så stor rolle hvor man melder seg inn. Kanskje Sukker er bedre. Det handler litt om hvor man bor og hvor gammel man er også. Jeg tror at det hele koker ned til en god porsjon flaks. Jeg chattet med ganske mange forskjellige menn, møtte et par, men det klaffet ikke med noen av dem. Så trykket jeg "favoritt" på en kar på Match, møtte han, og det klaffet. I grunnen bare flaks, rett og slett. Tilfeldigheter, om man kan si det sånn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå