Arwen Skrevet 15. oktober 2004 #1 Skrevet 15. oktober 2004 Så på beat for beat i dag hvor de sang denne. Kommer ikke på hvilke norske artister som har gjort sangen. Noen som kan hjelpe meg?
Usikker Skrevet 15. oktober 2004 #2 Skrevet 15. oktober 2004 Tja - Erik Bye har hvertfall hatt den på sitt program mange ganger. Han er jo en Skjæråsen-tolker av høy rang - eller var! Jeg vet ikke om noen andre. Men - det er sikkert flere altså! 8)
bluebird Skrevet 15. oktober 2004 #3 Skrevet 15. oktober 2004 Herborg Kråkevik synger den på cd-en "Kråkeviks Songbok".
Arwen Skrevet 15. oktober 2004 Forfatter #4 Skrevet 15. oktober 2004 Takk foressten var jeg skikkelig skuffa over beat for beat i dag, hun ene kunne jo ikke en sangtekst jo :-?
Melissa Gioberti Skrevet 15. oktober 2004 #5 Skrevet 15. oktober 2004 Einar Skjæråsen skrev den hvertfall...spør i en plateforretning og søk på nettet. Beat for beat er selvfølgelig best når det er folk som er utdannet innen musikk som deltar. Ofte tas det inn skuespillere og andre amatører som ikke kan musikk. Da blir resultatet deretter...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå