Fireflies Skrevet 19. februar 2016 #21 Skrevet 19. februar 2016 13 minutter siden, cheshirecat skrev: Hvorfor ..? Liker du ikke brunost? 😳 Nei
Gjest cheshirecat Skrevet 19. februar 2016 #22 Skrevet 19. februar 2016 6 minutter siden, Sooool skrev: Nei Ha deg ut av landet mitt, innvandrerpakk!
Gjest Franke Ann Skrevet 19. februar 2016 #23 Skrevet 19. februar 2016 Dette er jo gode nyheter. Nå har du bl.a. frikort til å være så rasistisk du bare vil.
QueenOfTheSidewalk Skrevet 19. februar 2016 #24 Skrevet 19. februar 2016 Er skeptisk til mennesker som liker brunost for godt. Man får jo et syrehelvete i magen av den. Piner de seg selv? Osten er irriterende god, den irriterer når man spiser den og irriterer magen.
Gjest Badebuksa Skrevet 19. februar 2016 #25 Skrevet 19. februar 2016 4 timer siden, cheshirecat skrev: Så lenge du liker brunost, er jovial, drar på flatfylla til syden en gang i året er du etnisk norsk nok for meg! Flatfylla kan jeg ikke signere på. Burde jeg begynne med det, kanskje? Kan ikke vi på KG starte en "flatfylla-gruppe" der vi samles til charterferie - 7 uker med alkohol og rølp på en av de kanariske øyene hvert år. Hadde sikkert gjort godt.
Gjest Badebuksa Skrevet 19. februar 2016 #26 Skrevet 19. februar 2016 1 time siden, Franke Ann skrev: Dette er jo gode nyheter. Nå har du bl.a. frikort til å være så rasistisk du bare vil. Der kom du med et godt poeng! Skal bruke det for alt det er verdt
Gjest Badebuksa Skrevet 19. februar 2016 #27 Skrevet 19. februar 2016 22 minutter siden, Evilposelos skrev: Er skeptisk til mennesker som liker brunost for godt. Man får jo et syrehelvete i magen av den. Piner de seg selv? Osten er irriterende god, den irriterer når man spiser den og irriterer magen. Det er sant, får sure oppstøt av den. Samme med nøkkelost. Er jo verre enn tabasco!
Gjest Badebuksa Skrevet 19. februar 2016 #28 Skrevet 19. februar 2016 4 timer siden, Plaskebrus skrev: Du høres veldig norsk ut for meg. Tror du uroer deg helt unødvendig Jeg føler meg veldig norsk. Kan t.o.m 2 vers av "ja vi elsker"!
Gjest Badebuksa Skrevet 19. februar 2016 #29 Skrevet 19. februar 2016 4 timer siden, Aye skrev: Jeg er heller ikke norsk. Er tysk/fransk. Verden min er ikke falt i grus av den grunn. Finnes andre ting å bekymre seg for. Har bodd i Norge siden jeg var bitteliten skrikeunge så jeg er norsk. Så jo du er også norsk. Du er til og med født her. Hadde det ikke vært for at jeg påpekte sarkasmen i åpningsinnlegget, skulle jeg ikke sitert deg og påpekt det igjen Jeg er født her, litt gusten i huden som vi nordmenn skal være, kan stå på ski, liker brunost, feirer 17.mai, har norsk navn og etternavn, og brudeferden i Hardanger anser jeg som et vakkert maleri. Nasjonalromantikken blomstrer!
Gjest Badebuksa Skrevet 19. februar 2016 #30 Skrevet 19. februar 2016 4 timer siden, Sunflower-Delight skrev: Du er norsk med litt utenlandsk krydder på deg. Hehe.. Jeg er litt eksotisk.
LucyLiu Skrevet 19. februar 2016 #31 Skrevet 19. februar 2016 (endret) 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Du er etnisk norsk hvis du ble født i Norge og har bodd her hele livet Anonymkode: 2a78e...f3f Er man? Er riktignok ikke født her, men har bodd her omtrent hele livet, og alltid tenkt at jeg er norsk, men IKKE etnisk norsk. Endret 19. februar 2016 av LucyLiu
Gjest Blondie65 Skrevet 19. februar 2016 #32 Skrevet 19. februar 2016 Ble litt urolig jeg nå siden jeg heller ikke kan skilte med fire norske besteforeldre, bare to. Riktignok er jeg født og oppvokst i Norge, liker brunost (men er laktoseintolerant), feirer 17.mai og alt det der. Liker til og med pinnekjøtt. Men jeg er ikke heletnisk norsk, altså. Det er jo forsåvidt ingen nyhet, så ingen ting gikk i knas.
ops2 Skrevet 19. februar 2016 #33 Skrevet 19. februar 2016 6 timer siden, Badebuksa skrev: Om ikke annet, noe sarkastisk, men allikevel... Jeg ser på meg selv som norsk, like norsk som alle andre. Født og oppvokst her etc. Men jeg er ikke etnisk norsk? Viser det seg. En besteforelder er fra det store utland! Da er jeg ikke etnisk norsk? Tror du mente å legge den her: http://forum.kvinneguiden.no/topic/625105-fortell-noe-skikkelig-uinteressant/
Puselusk Skrevet 19. februar 2016 #34 Skrevet 19. februar 2016 en av mine besteforeldre er utenlandsk, så regner meg 3/4 etnisk norsk som jeg naturligvis er, når man snakker om etnisitet.....men kaller jo meg norsk.
Gjest cheshirecat Skrevet 19. februar 2016 #35 Skrevet 19. februar 2016 1 time siden, Badebuksa skrev: Flatfylla kan jeg ikke signere på. Burde jeg begynne med det, kanskje? Kan ikke vi på KG starte en "flatfylla-gruppe" der vi samles til charterferie - 7 uker med alkohol og rølp på en av de kanariske øyene hvert år. Hadde sikkert gjort godt. Sign me up!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå